Fajne autko Szerokości życzę. Co do tego DV... Jak będziesz więcej dmuchał od serii to nawe na forge się pojawi psssst... ja przy 1,25 B słyszę to w kabinie, ale nie wiem jak to słychać na zewnątrz ...
[O2] Pompa oleju w FSI ?
Zwiń
X
-
[O2] Pompa oleju w FSI ?
Witam czy ktos przerabial ten temat. ?? Domyslam sie ze nie jest to usterka czesta ale moze ktos sie z tym spotkal ?Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
-
-
kecaj, Hehe w sumie racja
Troche dluga historia ale coz.
Z cisnieniem wszystko ok (tak mi sie wydaje bo zadnych komunikatow na desce czy skanie).
Od pewnego czasu w przedziale obrotow 1500 do ok 3000 tys podczas jazdy slychac dziwny dzwiek. Brzmi jak lancuch lub dziura w kolektorze .
W pierwszej kolejnosci postawilem na DMF i sprzeglo. Niestety dalej to samo.
Niedawno bylem u specjalisty od skrzyn. Od 20 lat naprawia manuale a ostatnio tylko z grupy VAG (daje do myslenia ). Powiedzial ze pierwszy raz spotkal sie z takim dzwiekiem i jesli nie mam problemow z biegami to raczej nie stawia na skrzynie.
Caly problem polega na tym ze dzwiek ten slychac tylko i wylacznie podczas przyspieszania. Tzn jedziesz dotykasz gazu i zaczyna sie tyrkotanie. Jadac ze stala predkoscia cisza, odpuszczajac gaz, cisza. Teoretycznie jest to na kazdym biegu. Ostatnio zauwazylem ze stojac i lekko gazujac doslownie delikatnie na ulamek sekundy slychac podobny dzwiek (w dolnym przedziale obrotow 850-900) i dochodzi z prawej strony pojazdu od strony rozrzadu.
Wymienilem lancuch i napinacz dolotu. Teraz sie zastanawiam nad pompa oleju (napinacz i lancuch) W necie mozna znalesc pelno przypadkow w 2.0 TFSI ale one doslownie to juz tragedia z ulmanaymi zebatkami czy trybami.Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
-
Damik przynajmniej wiemy o jakim odglosie mowimy
Kurde u mnie sa 3 katalizatory ;/ troche ciezko bedzie. Dzieki za sugestie.Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rurka07misza_zabrze, To UK zrylo ci troche beret to tak jak by ci dac dwie duze kulki od lorzyska jedna zgubisz druga zepsojesz
[ Dodano: Czw 17 Kwi, 14 16:09 ]
BTW zepsuje, nie zepsoje i lozysko nie lorzysko !! ....slownik przydatna rzecz.
[ Dodano: Wto 22 Kwi, 14 23:42 ]
Miska zrzucona, lancuch bez luzow brak znakow otarc na obudowie, czy plastiku. Ciezko dokladnie sprawdzic bo bez sciagniecia rozrzadu i obudowy nie ma dostepu do gornej czesci. Kilka malutkich opilkow aluminiowych w sitku pompy ale to nic powaznego. Bardzo lekki luz na jednym z walkow pompy ale doslownie niezauwazalny, wiec pompa oleju odpada. (OBY ). Chyba znowu powroce do skrzyni biegow ;/Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
Komentarz