[O2] Pompa oleju w FSI ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • krzychuzzz
    Classic
    • 2016
    • 26

    [O2] Pompa oleju w FSI ?

    Fajne autko Szerokości życzę. Co do tego DV... Jak będziesz więcej dmuchał od serii to nawe na forge się pojawi psssst... ja przy 1,25 B słyszę to w kabinie, ale nie wiem jak to słychać na zewnątrz ...
  • misza_zabrze
    L&K
    • 2013
    • 1371
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BLR 2.0 FSI 150 KM

    #2
    [O2] Pompa oleju w FSI ?

    Witam czy ktos przerabial ten temat. ?? Domyslam sie ze nie jest to usterka czesta ale moze ktos sie z tym spotkal ?
    Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
    Obecnie -> Seicento 900+LPG
    Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
    Bylo ->GOLF 3 1.8

    Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

    Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

    Komentarz

    • kecaj
      RS
      • 2009
      • 1511
      • Superb II (3T4)

      #3
      misza_zabrze, Ale pisz o co dokładnie chodzi. Padła? Słabe ciśnienie? Bo ten temat na pewno przerabiali konstruktorzy, jak pracowali nad silnikiem... :szeroki_usmiech
      Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

      Komentarz

      • misza_zabrze
        L&K
        • 2013
        • 1371
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BLR 2.0 FSI 150 KM

        #4
        kecaj, Hehe w sumie racja
        Troche dluga historia ale coz.

        Z cisnieniem wszystko ok (tak mi sie wydaje bo zadnych komunikatow na desce czy skanie).

        Od pewnego czasu w przedziale obrotow 1500 do ok 3000 tys podczas jazdy slychac dziwny dzwiek. Brzmi jak lancuch lub dziura w kolektorze .
        W pierwszej kolejnosci postawilem na DMF i sprzeglo. Niestety dalej to samo.
        Niedawno bylem u specjalisty od skrzyn. Od 20 lat naprawia manuale a ostatnio tylko z grupy VAG (daje do myslenia ). Powiedzial ze pierwszy raz spotkal sie z takim dzwiekiem i jesli nie mam problemow z biegami to raczej nie stawia na skrzynie.

        Caly problem polega na tym ze dzwiek ten slychac tylko i wylacznie podczas przyspieszania. Tzn jedziesz dotykasz gazu i zaczyna sie tyrkotanie. Jadac ze stala predkoscia cisza, odpuszczajac gaz, cisza. Teoretycznie jest to na kazdym biegu. Ostatnio zauwazylem ze stojac i lekko gazujac doslownie delikatnie na ulamek sekundy slychac podobny dzwiek (w dolnym przedziale obrotow 850-900) i dochodzi z prawej strony pojazdu od strony rozrzadu.

        Wymienilem lancuch i napinacz dolotu. Teraz sie zastanawiam nad pompa oleju (napinacz i lancuch) W necie mozna znalesc pelno przypadkow w 2.0 TFSI ale one doslownie to juz tragedia z ulmanaymi zebatkami czy trybami.
        Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
        Obecnie -> Seicento 900+LPG
        Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
        Bylo ->GOLF 3 1.8

        Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

        Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

        Komentarz

        • Damik
          Classic
          • 2012
          • 17

          #5
          Kiedyś coś podobnego miałem w Oplu, okazało się że to pękł katalizator. Siatka w katalizatorze oderwała się od obudowy

          Komentarz

          • misza_zabrze
            L&K
            • 2013
            • 1371
            • Octavia II combi (1Z5)
            • BLR 2.0 FSI 150 KM

            #6
            Damik przynajmniej wiemy o jakim odglosie mowimy
            Kurde u mnie sa 3 katalizatory ;/ troche ciezko bedzie. Dzieki za sugestie.
            Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
            Obecnie -> Seicento 900+LPG
            Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
            Bylo ->GOLF 3 1.8

            Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

            Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

            Komentarz

            • rurka07
              Drive
              • 2014
              • 87

              #7
              misza_zabrze, To UK zrylo ci troche beret to tak jak by ci dac dwie duze kulki od lorzyska jedna zgubisz druga zepsojesz

              Komentarz

              • misza_zabrze
                L&K
                • 2013
                • 1371
                • Octavia II combi (1Z5)
                • BLR 2.0 FSI 150 KM

                #8
                Zamieszczone przez rurka07
                misza_zabrze, To UK zrylo ci troche beret to tak jak by ci dac dwie duze kulki od lorzyska jedna zgubisz druga zepsojesz
                prosze ?? niby dlaczego i kim Ty jestes zeby.... nie bede sie znizal do Twoje poziomu Widze dziadek ze nie ogarniasz. Przykro mi z tego powodu.

                [ Dodano: Czw 17 Kwi, 14 16:09 ]
                BTW zepsuje, nie zepsoje i lozysko nie lorzysko !! ....slownik przydatna rzecz.

                [ Dodano: Wto 22 Kwi, 14 23:42 ]
                Miska zrzucona, lancuch bez luzow brak znakow otarc na obudowie, czy plastiku. Ciezko dokladnie sprawdzic bo bez sciagniecia rozrzadu i obudowy nie ma dostepu do gornej czesci. Kilka malutkich opilkow aluminiowych w sitku pompy ale to nic powaznego. Bardzo lekki luz na jednym z walkow pompy ale doslownie niezauwazalny, wiec pompa oleju odpada. (OBY ). Chyba znowu powroce do skrzyni biegow ;/
                Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                Obecnie -> Seicento 900+LPG
                Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                Bylo ->GOLF 3 1.8

                Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                Komentarz

                Pracuję...