skoda octavia II 2.0 140 KM - brak mocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • piotrek5
    Classic
    • 2012
    • 4

    skoda octavia II 2.0 140 KM - brak mocy

    spanky, to jest cooler z fmic.pl o ten

    sam mam taki zamontowany u siebie . :szeroki_usmiech

    Trzeba jedynie delikatnie pociąć kierownice powietrza pod belką zderzaka i dorobisz sobie łapy i wchodzi jak ta lala ,ja u siebie te dolne gwinty odcinałem aby go jak najniżej osadzić .ok
  • sermix
    Classic
    • 2011
    • 12

    #2
    skoda octavia II 2.0 140 KM - brak mocy

    Witam. Szukałem podobnego postu, ale nie mogę znaleźć.
    Proszę o pomoc. W czasie jazdy w skodzie octavi II 2.0 140 KM spada moc i nie ma przyspieszenia.
    Pedał gazu można wcisnąć do końca i nic nie reaguje. Ostatnio jechałem 140 km/h i w pewnym momencie samochód zwolnił i nie można było przyspieszyć.
    Po zatrzymaniu odczekaniu i odpaleniu ponownie było już ok, samochód przyspieszał normalnie.

    Jeśli ktoś miał podobny problem proszę o informację, co to może być?

    Komentarz

    • sew1981
      RS
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2009
      • 10917
      • Fiat

      #3
      sermix, masz bkd silnik? przyczyn może być dużo, ale w pierwszej kolejności sprawdź wszystko co związane z podciśnieniem przy turbo - wężyki, rury, osprzęt turbiny (gruchę, sztangę), czujnik n75 (może padł), a najszybciej będzie jak podepniesz pod kompa i wylezie gdzie jest błąd. to wprawdzie 1.9 afn, ale podobna sprawa:

      Komentarz

      • sermix
        Classic
        • 2011
        • 12

        #4
        dzięki.

        Tak mam BKD, dokładnie takie same objawy.
        Rozmawiałem przed chwilą ze znajomym elektronikiem i właśnie mówił, że na 99% geometria turbiny.

        Komentarz

        • Matsadddda
          Drive
          • 2013
          • 51

          #5
          Ja miałem identyczną sytuacje i okazało się, że turbina jest do regeneracji. Dzięki paliwie jakie serwują na stacjach i oparach z niego zapiekła się, do końca nie otwierając. Co powodowało za małe ciśnienie i czujnik wyłączał turbo, stąd po ponownym odpaleniu już było ok. To tyle co zapamiętałem potocznie. Po regeneracji już nigdy się to nie powtórzyło.
          157 KM, 346 Nm - seria
          180KM, 400 Nm - po programie

          O3 Combi RS TSI Manual

          Komentarz

          • sermix
            Classic
            • 2011
            • 12

            #6
            dzięki za info.
            Przejechałem skodą 400 km autostradą nie oszczędzając silnika i jak na razie (miesiąc czasu) nie zawiesza się

            Komentarz

            • piramida
              RS
              • 2009
              • 12222
              • Superb III (3V3)

              #7
              sermix, bo tak właśnie trzeba jeździć dieslami, często trzeba dawać w gwizdek co by geometria turbiny pracowała w pełnym zakresie, przy długo trwałym eco drivingu łopatki zachodzą szlamem i w momencie mocnego przyspieszenia łopatki nie mogę się bardziej wychylić i wtedy sterownik odcina turbinę.

              Reasumując, diesla też trzeba często kręcić pod czerwone pole z pedałem gazu do podłogi, nie ma się czego bać, silnik nie wybuchnie :wink:
              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

              Komentarz

              • Chomik
                Ambiente
                • 2007
                • 161

                #8
                No chyba, że silnik bxe. One czasem wybuchają. :wink:
                była O1 1,9 tdi ahf ( 125 KM, 275 nm ), jest O2 fl, 1,9 tdi bxe ( 143,8 KM, 336,6 nm ) Biała Strzała:
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...173266#1173266
                Serwis By DGW

                Komentarz

                Pracuję...