[O2] Analiza logów - 000564 - Boost Pressure Regulation

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jarezz
    Ambiente
    • 2013
    • 202

    [O2] Analiza logów - 000564 - Boost Pressure Regulation

    Wczoraj sobie trochę posiedziałem w mojej O3, na dole - chciałem się zorientować gdzie jest gateway. Stwierdzam, że sposób, w jaki zaprojektowano te plastiki, te połączenia i w ogóle - sprawia to wrażenie takiej chińskiej tandety, która ma się zepsuć przy byle okazji. Żeby nie być gołosłownym - brak niektórych śrubek przy klimatroniku (miejsca są, ale śrubek brak, element tylko wciśnięty), łożyska kolumny kierowniczej odkryte - widać kulki, osłona słupka A trzyma się tylko na podstopnicy, plastiki w tym rejonie totalnie tandetne, nie popodklejane niczym, brak osłony nad pedałami, materiał wygłuszający gródź silnika - to po prostu czarna wata grubości 10mm, kostka elektryki fotela ukryta gdzieś w czeluściach dywanika, natomiast przejście kabli jest przez dziurę w dywaniku, lampki oświetlenia skarpetek - luźno latają w wycięciach foteli - jakby nie był to prawidłowy model do tego, znaczek skody na feldze powoli odpada. I tak można długo jeszcze. Ja rozumiem oszczędności - ale cena jakoś się nie zmieniła, a powiedziałbym, że jest wyższa niż O2FL. Podejrzewam, że takie "detale" występują również w S3. Więc gdzie te porównania do Merca czy Audi.
    Moja ex - Łasica
    BHP... budowlanka... - Nasz FanPage
  • oizo64
    Classic
    • 2012
    • 17

    #2
    [O2] Analiza logów - 000564 - Boost Pressure Regulation

    Witam. Od jakiegoś czasu po przekroczeniu 3500 obr/min auto przełącza się w tryb awaryjny i turbina przestaje działać. Program wywala błąd:
    Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.lbl
    Part No SW: 03G 906 021 LD HW: 03G 906 021 LD
    Component: R4 2,0L EDC G000SG 8514
    Revision: --H03--- Serial number: SKZ7Z0F3597001
    Coding: 0000072
    Shop #: WSC 73430 790 00000
    VCID: 6CD3C083361B

    1 Fault Found:
    000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
    P0234 - 000 - - - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00110000
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 2
    Mileage: 246264 km
    Time Indication: 0
    Date: 2000.00.00
    Time: 18:27:15

    Freeze Frame:
    RPM: 3612 /min
    Speed: 90.0 km/h
    Load: 83.1 %
    Voltage: 14.36 V
    Bin. Bits: 00101000
    Absolute Pres.: 2162.4 mbar
    Absolute Pres.: 2590.8 mbar

    Readiness: 0 0 0 0 0

    Moja prośba jest taka aby pomóc w analizie logów statycznych i dynamicznych. Logi zamieszczam poniżej.

    Statyczne (Measuring blocks):
    Bloki 003, 004
    Bloki 007, 013, 018
    Bloki 023, 001, 001

    Statyczne (Bassic settings):
    Blok 003
    Blok 011

    Dynamiczne:
    Bloki 001, 003, 004
    Bloki 008, 010, 011

    Generalnie wiem, że trzeba coś z turbiną zrobić. Pytanie brzmi czy na podstawie logów da radę wywnioskować czy turbina do regeneracji czy do czyszczenia (dopuszczam też myśl że dzieją się inne nieprzewidziane przeze mnie cuda ).
    Dziękuję za poświęcony czas.
    Pozdrawiam.

    Komentarz

    • krzynol
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 10970
      • Superb II combi (3T5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      jak dla mnie do czyszczenia - widać wyraźnie, że się gdzieś łopatki przycięły
      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
      poprzednie modele:
      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

      Komentarz

      • Weso
        Drive
        • 2014
        • 47

        #4
        Wygląda na zapieczoną geometrię, dodatkowo kąt synchronizacji do ustawienia.

        Komentarz

        • hyp
          Ambiente
          • 2013
          • 146
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Zamieszczone przez Weso
          Wygląda na zapieczoną geometrię, dodatkowo kąt synchronizacji do ustawienia.
          Hej Weso po czym poznałeś że kąt synchronizacji do regulacji ? Chciałbym dowiedzieć się więcej o tym.
          ↑↑↑ To jest moja opinia I naucz się z tym żyć ↑↑↑

          Komentarz

          • Weso
            Drive
            • 2014
            • 47

            #6
            Grupa 4, ostatnia kolumna

            Komentarz

            • jacek1708
              Drive
              • 2012
              • 44
              • Octavia III combi (5E5)

              #7
              Dołączę do tematu.
              [O2] Silnik BJB po wjechaniu na hamownie miał tylko 90 KM zamiast seryjnych 105.
              Podmieniono przepływomierz, sprawdzono pompę podciśnienia, zdjęto i zaślepiono wężyk z EGR, sprawdzono sumy kontrolne z ECU i nic.
              Po kolejnych mapach dostaliśmy 125 KM i 282 Nm.
              Poniżej logi proszę o sprawdzenie i jakieś wskazówki gdzie uciekło 15 koni.
              Statyczne:









              Dynamiczne:





              Komentarz

              • rOBERTO795
                RS
                • 2009
                • 3465
                • Octavia III (5E3)
                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                #8
                To auto nie bedzie miało mocy- program jest bardzo mocny- kto to robił?

                Masz do regulacji kąt synchronizacji wałka rozrządu na poczatek!!!! Jak to auto odpala?
                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                Komentarz

                • jacek1708
                  Drive
                  • 2012
                  • 44
                  • Octavia III combi (5E5)

                  #9
                  Odpala od dotknięcia na zimno i ciepło bez różnicy.
                  Program robił DRTUNING z Czosnowa przy drodze z Warszawy na Gdańsk.
                  Kąt już zauważyłem, poprzedni właściciel zmieniał rozrząd w przypadkowym warsztacie.
                  Czy oprócz tego jest jeszcze coś niepokojącego. Czemu nie będzie miało mocy?

                  Komentarz

                  • rOBERTO795
                    RS
                    • 2009
                    • 3465
                    • Octavia III (5E3)
                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez jacek1708
                    Odpala od dotknięcia na zimno i ciepło bez różnicy.
                    Program robił DRTUNING z Czosnowa przy drodze z Warszawy na Gdańsk.
                    Kąt już zauważyłem, poprzedni właściciel zmieniał rozrząd w przypadkowym warsztacie.
                    Czy oprócz tego jest jeszcze coś niepokojącego. Czemu nie będzie miało mocy?
                    Zrób kąt i powtórz logi
                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                    Komentarz

                    • jacek1708
                      Drive
                      • 2012
                      • 44
                      • Octavia III combi (5E5)

                      #11
                      OK. Tylko jedno pytanko, czy przy tak przyspieszonym kącie wystarczy przekręcić kołem na wałku, czy raczej należy sprawdzić ustawienie na znakach (źle założony pasek)?

                      Komentarz

                      • rOBERTO795
                        RS
                        • 2009
                        • 3465
                        • Octavia III (5E3)
                        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez jacek1708
                        OK. Tylko jedno pytanko, czy przy tak przyspieszonym kącie wystarczy przekręcić kołem na wałku, czy raczej należy sprawdzić ustawienie na znakach (źle założony pasek)?
                        Sprawdziłbym 2 opcje
                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                        Komentarz

                        • przemik
                          RS
                          • 2012
                          • 1610

                          #13
                          Ustaw kąt synchro w granice -3 i zobacz czy bedzie lepiej...
                          Przemek
                          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                          80 B3 Limo 1.6 TD SB

                          Komentarz

                          • rOBERTO795
                            RS
                            • 2009
                            • 3465
                            • Octavia III (5E3)
                            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez przemik
                            Ustaw kąt synchro w granice -3 i zobacz czy bedzie lepiej...
                            Za mało -1 -1.5 to maks dla kulturalnej pracy
                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                            Komentarz

                            • jacek1708
                              Drive
                              • 2012
                              • 44
                              • Octavia III combi (5E5)

                              #15
                              dziś chciałem przestawić kąt, i jakie było moje zdziwienie, gdy po podłączeniu kabelka otrzymałem:
                              Na zimnym silniku

                              na gorącym:


                              Co to może oznaczać? czy coś źle wpoiłem? Program normalnie łączy się ze sterownikiem, a odczytów brak. Czy są na silniku jakieś czujniki które należy sprawdzić? Jak obliczany jet ten kąt synchronizacji?

                              Niczego jeszcze nie zdążyłem dotknąć, ani odkręcić

                              Komentarz

                              • rOBERTO795
                                RS
                                • 2009
                                • 3465
                                • Octavia III (5E3)
                                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                #16
                                Masz inną prędkośc obrotową silnika- klima w poprzednich była włączona?
                                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                Komentarz

                                • jacek1708
                                  Drive
                                  • 2012
                                  • 44
                                  • Octavia III combi (5E5)

                                  #17
                                  Klima wyłączona (padła sprężarka). Prędkość faktycznie poprzednio była większa. Tak czasem ma że wchodzi na 1050 na wolnych obrotach. Czytałem że ma to związek z napięciem ładowania alternatora. Mam jeszcze SKANER V-scan VAG 5053 its i on również w bloku 004 pokazywał 0,0

                                  Czy to w ogóle możliwe, że kąt w IV kolumnie jest stały 0,0 i nie zmienia się przy dodawaniu gazu lub gdy silnik się rozgrzeje? Zmiany następują jedynie w kolumnie I i II w III bardzo nieznacznie, a w IV nic.

                                  [ Dodano: Czw 28 Sie, 14 08:31 ]
                                  Tak jeszcze myślę, czy może być uszkodzony czujnik G40? VCDS pokazuje błąd 18058 tablica przyrządów. Pierwszy właściciel wymieniał Max Dot i dokładał tempomat w ASO w Slovenji i łączyłem go z tym zdarzeniem. Jednak po przeczytaniu kilku postów źródeł tego błędu może być kilka między innymi czujniki.

                                  [ Dodano: Czw 28 Sie, 14 18:18 ]
                                  Dziś postanowiłem zajrzeć do rozrządu i co widzę:

                                  Są jakieś znaki białym flamastrem zrobione które w ogóle się nie pokrywają. Ale skoro już miałem wszystko na wierzchu postanowiłem trochę pokręcić i sprawdzić czy zmienią się odczyty w bloku 004. gdy ustawiłem znaki flamastra tak by się pokryły, silnik w ogóle nie odpalił. Więc z powrotem i patrzę w VCDS, a tam jak było 0,0 tak dalej stoi. Podczas tej operacji silnik był jeszcze niedogrzany. Poskładałem wszystko do kupy i pojechałem na próbną jazdę. Silnik ładnie się zagrzał więc sprawdzam czy da się coś odczytać. No i proszę:

                                  Można by przypuszczać, że jest jakaś funkcja która blokuje odczyt jeśli silnik niema odpowiedniej temperatury (czy ktoś o tym słyszał?). No ale skoro czyta to klucze w dłoń i kręcimy. Ustawiłem tak:

                                  Znaki flamastra przesunęły się równo o ząb, tak jakby pasek był przestawiony.
                                  zrobiłem jeszcze logi statyczne dla grupy 13 i 23:


                                  Dynamicznych jeszcze nie było - zbyt duże korki na taką zabawę. Pojadę w weekend na A2 to sprawdzę dokładniej, ale już czuję po krótkiej jeździe że się poprawiło. Auto lepiej zbiera się od dołu i nie trzeba tak deptać gazu.
                                  Pozostaje ocena gr 13. czy już należy się martwić wtryskami?

                                  Komentarz

                                  • przemik
                                    RS
                                    • 2012
                                    • 1610

                                    #18
                                    Zostaw tak jak jest. Wtryski OK.
                                    Przemek
                                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                    Komentarz

                                    • jacek1708
                                      Drive
                                      • 2012
                                      • 44
                                      • Octavia III combi (5E5)

                                      #19
                                      Dziś próbowałem określić mac i moment za pomocom Plugin do VCDS KPower.

                                      Wyszło 172 KM i 364 Nm. Jeśli hamownia to potwierdzi, to chyba trzeba będzie korygowć mapę na minus. Obawiam się że coś nie wytrzyma, choć na co dzień jeżdżę raczej spokojnie.
                                      Jakie są bezpieczne parametry dla tych silników sprzęgła itd?

                                      Komentarz

                                      • przemik
                                        RS
                                        • 2012
                                        • 1610

                                        #20
                                        Zmierz auto na czymś miarodajnym.... :wink:
                                        Przemek
                                        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                        80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                        Komentarz

                                        • jacek1708
                                          Drive
                                          • 2012
                                          • 44
                                          • Octavia III combi (5E5)

                                          #21
                                          Na czwartek umówiony jestem na hamownie

                                          [ Dodano: Czw 04 Wrz, 14 09:52 ]
                                          Dziś byłem na hamowni i po ostatecznych regulacjach zostało 147 KM i 330 Nm.
                                          Polecam DRTuning.

                                          Komentarz

                                          • piotrek_02ks
                                            Ambiente
                                            • 2010
                                            • 116
                                            • Octavia II (1Z3)
                                            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                            #22
                                            Witam.
                                            Jeżeli nie przeszkadzam to podepnę się tu.
                                            W niedziele wracając z pracy na trasie chciałem wyprzedzić na 5 dwa auta.
                                            Oczywiście na 5 przy 150 wyprzedziłem no złapałem notaufa. Zjechałem na pobocze, przestudziłem i zgasiłem go. Potem odpaliłem ruszyłem i moc wróciła ale do czasu ponownego przeciągnięcia go miedzy 150 a 160 na 5 biegu i znowu spadek mocy. całą procedurę powtórzyłem jeszcze raz i ogólnie po czwartym razie wyskoczył silnik na szafę.
                                            Efekt:
                                            Adres 01: Silnik ...
                                            Znaleziono 1 błąd:
                                            000564 - Regulacja ciśnienia doładowania
                                            P0234 - 000 - przekroczona górna granica regulacji
                                            Ramka zamrożona:
                                            Stan błędu: 01110000
                                            Priorytet błędu: 0
                                            Częstość błędu: 2
                                            Przebieg: 120529 km
                                            Wskaźnik czasu: 0
                                            Data: 2023.14.02
                                            Czas: 09:45:05

                                            Ramka zamrożona:
                                            Obroty silnika: 3150 /min
                                            Prędkość: 144.0 km/h
                                            Obciążenie: 100.0 %
                                            Napięcie: 14.21 V
                                            Bity binarnie: 00101000
                                            Ciśnienie rzecz.: 2182.8 mbar
                                            Ciśnienie rzecz.: 2539.8 mbar

                                            Jeździłem w niedzielę i przeciągałem go na różnych biegach (np. na 4 na max-a do 160 i nic) , ale tego notlaufa łapie tylko na 5 biegu i tak między 150-160.
                                            Turbo miałem regenerowane w Łodzi za 1150 (wymienili wszystkie bebechy) - nie pamiętam firmy ale mój teść zawsze tam wysyła i nigdy jeszcze nie miał od klientów reklamacji. auto od tej wymiany zrobiło 18000km. W czerwcu tego roku poprawiłem moda ( 140kM 325Nm + egr.off). No chodzi jak złoto, wciskał w siedzenie na każdym biegu, a na 5 szedł nawet do 205km/h. Nawet na wczasach nim byłem i było ok, w mieście bez szarżowania delikatniutki i mało palił.
                                            A tu dziś taka niespodzianka. Czytam tu różne tematy i stad moje pytania:

                                            Turbo do czyszczenia?????
                                            A może G31 do wymiany.

                                            Moje logi:
                                            DYNAMICZNE:
                                            Grupa 008, 010, 011: http://vaglog.pl/log_275377.html
                                            Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_275376.html

                                            STATYCZNE:
                                            Grupa 023: http://vaglog.pl/log_275375.html
                                            Grupa 007, 013, 018: http://vaglog.pl/log_275374.html
                                            Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_275373.html

                                            BASIC SETTINGS:
                                            Grupa 011: http://vaglog.pl/log_275256.html
                                            Grupa 003: http://vaglog.pl/log_275255.html
                                            Pozdrawiam
                                            Piotr.
                                            mail: [email protected]

                                            Komentarz

                                            • rOBERTO795
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 3465
                                              • Octavia III (5E3)
                                              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                              #23
                                              Zamieszczone przez piotrek_02ks
                                              Witam.
                                              Jeżeli nie przeszkadzam to podepnę się tu.
                                              W niedziele wracając z pracy na trasie chciałem wyprzedzić na 5 dwa auta.
                                              Oczywiście na 5 przy 150 wyprzedziłem no złapałem notaufa. Zjechałem na pobocze, przestudziłem i zgasiłem go. Potem odpaliłem ruszyłem i moc wróciła ale do czasu ponownego przeciągnięcia go miedzy 150 a 160 na 5 biegu i znowu spadek mocy. całą procedurę powtórzyłem jeszcze raz i ogólnie po czwartym razie wyskoczył silnik na szafę.
                                              Efekt:
                                              Adres 01: Silnik ...
                                              Znaleziono 1 błąd:
                                              000564 - Regulacja ciśnienia doładowania
                                              P0234 - 000 - przekroczona górna granica regulacji
                                              Ramka zamrożona:
                                              Stan błędu: 01110000
                                              Priorytet błędu: 0
                                              Częstość błędu: 2
                                              Przebieg: 120529 km
                                              Wskaźnik czasu: 0
                                              Data: 2023.14.02
                                              Czas: 09:45:05

                                              Ramka zamrożona:
                                              Obroty silnika: 3150 /min
                                              Prędkość: 144.0 km/h
                                              Obciążenie: 100.0 %
                                              Napięcie: 14.21 V
                                              Bity binarnie: 00101000
                                              Ciśnienie rzecz.: 2182.8 mbar
                                              Ciśnienie rzecz.: 2539.8 mbar

                                              Jeździłem w niedzielę i przeciągałem go na różnych biegach (np. na 4 na max-a do 160 i nic) , ale tego notlaufa łapie tylko na 5 biegu i tak między 150-160.
                                              Turbo miałem regenerowane w Łodzi za 1150 (wymienili wszystkie bebechy) - nie pamiętam firmy ale mój teść zawsze tam wysyła i nigdy jeszcze nie miał od klientów reklamacji. auto od tej wymiany zrobiło 18000km. W czerwcu tego roku poprawiłem moda ( 140kM 325Nm + egr.off). No chodzi jak złoto, wciskał w siedzenie na każdym biegu, a na 5 szedł nawet do 205km/h. Nawet na wczasach nim byłem i było ok, w mieście bez szarżowania delikatniutki i mało palił.
                                              A tu dziś taka niespodzianka. Czytam tu różne tematy i stad moje pytania:

                                              Turbo do czyszczenia?????
                                              A może G31 do wymiany.

                                              Moje logi:
                                              DYNAMICZNE:
                                              Grupa 008, 010, 011: http://vaglog.pl/log_275377.html
                                              Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_275376.html

                                              STATYCZNE:
                                              Grupa 023: http://vaglog.pl/log_275375.html
                                              Grupa 007, 013, 018: http://vaglog.pl/log_275374.html
                                              Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_275373.html

                                              BASIC SETTINGS:
                                              Grupa 011: http://vaglog.pl/log_275256.html
                                              Grupa 003: http://vaglog.pl/log_275255.html
                                              Twój soft nie posiada egr off raczej
                                              Masz zapieczona geometrie.
                                              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                              Komentarz

                                              • piotrek_02ks
                                                Ambiente
                                                • 2010
                                                • 116
                                                • Octavia II (1Z3)
                                                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                                #24
                                                Gość z tej firmy co mi robili soft powiedział że egr nie wyłączają całkowicie tylko na mapie są podniesione jakieś parametry (już nie pamiętam jakie) żeby się nie otwierał.
                                                A co do turbiny to jest taka możliwość żeby po 18000 się zapiekła kierownica? :?
                                                Cały środek był wymieniony na nowy (stary otrzymałem w paczce oddzielnie do obejrzenia),
                                                a obudowa była wypiaskowana i wyglądała jak nówka.
                                                Tak jak pisałem na 3 i 4 na maxa (ponad 4500obr/min) nie wyłącza turbiny, tylko na 5 przy ok150km/h i przy około 3000obr/min. I poza tą przyczyną chodzi mi po dziś dzień jak złoto.
                                                I ten też objaw może skłaniać się ku zapieczeniu geometrii? :?
                                                Pozdrawiam
                                                Piotr.
                                                mail: [email protected]

                                                Komentarz

                                                • rOBERTO795
                                                  RS
                                                  • 2009
                                                  • 3465
                                                  • Octavia III (5E3)
                                                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez piotrek_02ks
                                                  Gość z tej firmy co mi robili soft powiedział że egr nie wyłączają całkowicie tylko na mapie są podniesione jakieś parametry (już nie pamiętam jakie) żeby się nie otwierał.
                                                  A co do turbiny to jest taka możliwość żeby po 18000 się zapiekła kierownica? :?
                                                  Cały środek był wymieniony na nowy (stary otrzymałem w paczce oddzielnie do obejrzenia),
                                                  a obudowa była wypiaskowana i wyglądała jak nówka.
                                                  Tak jak pisałem na 3 i 4 na maxa (ponad 4500obr/min) nie wyłącza turbiny, tylko na 5 przy ok150km/h i przy około 3000obr/min. I poza tą przyczyną chodzi mi po dziś dzień jak złoto.
                                                  I ten też objaw może skłaniać się ku zapieczeniu geometrii? :?
                                                  EGR działa. Zawsze jest możliwośc.
                                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...