SS, Eeee wreszcie mam relax
[O2FL] Zawor EGR 1.6 TDI CAYC Wymiana.
Zwiń
X
-
[O2FL] Zawor EGR 1.6 TDI CAYC Wymiana.
Witam,
jak w temacie. Jutro mamy skodzinke (2011) do wymiany EGR-a. Czesci juz zakupione laczenie z EGR-em. O ile bedzie mozliwosc postaram sie wrzucic kilka fotek z przebiegu wymiany.
Wiem ze robota niezbyt przyjemna bo trzeba zrzucic DPF-a itp ale mam nadzieje ze szybko chlopaki ogarna temat.
Moze ktos juz wymienial i podpowie na co zwrocic uwage lub jak latwiej sie do tego zabrac.
Ponizej fotka samego EGR-a
Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
-
-
na sruby do katalizatora zeby ci zadna nie spadal bo tylko roboty sobie narobisz szukaniem ich .. uszczelki od rury zeby ci sie nie zsunely z miesca w ktorym byly bo ja sie zsuna wygladaj tak jak by pasowaly ale nie ale nie zatrzasna sie i nie bedzie cisnienia.. najtrudniej jest dojsc do dolnej sruby przygotuj imbusa 6 albo 7 nie pamietam juz
Komentarz
-
-
KamilInc, wielkie dzieki i browarek za przypomnienie o uszczelce na DPF-ie :P Zapomnialem zamowic
Szczerze mowiac zamowilem rowniez usczelki ( te metalowe) do EGR-a (polaczenie rurowe od spalin ) Jestem zadania ze jak sie robi to pozadnie lepiej wsadzic nowe niz znowu rozkrecacObecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
-
rurka07, te uszczelki sa metalowe profilowane Koszt niezauwazalny. Lepiej wydac troche wiecej niz od nowa robicObecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
-
KamilInc, sa plusy i minusy DPF-a w PL ma ogromny minus tu gdzie mieszkam ma duuuzy plus poniewaz placimy podatek drogowy od emisji CO2
W swojej OII mam 3 katalizatory tak dla odmiany :/Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
-
rurka07, dwa na kolektorze i jeden na wydechu.
Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
-
Ponizej kilka zdjec z wymiany. Chlopaki dali rade Zajelo im to dluzej niz 1.6 jak to okreslil porducent, ale wazne ze zrobili.
Problem jaki sie pojawil to zdjecie DPF-a dokladniej mowiac sonda i (chyba) czujnik temp tak mocno sie zapiekly ze postanowili go nie wyciagac. Przesuneli DPF-a jak tylko sie dalo w dol i na prawo ca dalo miejsca na tyle zeby dzialac. Domyslam sie ze gdyby dalo rade wyciagnac go calkowicie to uporaliby sie z tym o wiele szybciej. Wazne ze zrobione i klient zadowolony
Ponizej tylko kilka fotek bo tak naprawde zbyt duzo i tak nie bylo widac a wymiana jak wymina. Kwestia kilku srubek obejm, rurek i zorbione Nic trudnego szczerze mowiac.
Trzeba bylo tez wyciagnac instalacje olejowa do turbiny
Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
Komentarz
-
Komentarz