[O2FL] Zawor EGR 1.6 TDI CAYC Wymiana.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • krzychuzzz
    Classic
    • 2016
    • 26

    [O2FL] Zawor EGR 1.6 TDI CAYC Wymiana.

    SS, Eeee wreszcie mam relax
  • misza_zabrze
    L&K
    • 2013
    • 1371
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BLR 2.0 FSI 150 KM

    #2
    [O2FL] Zawor EGR 1.6 TDI CAYC Wymiana.

    Witam,

    jak w temacie. Jutro mamy skodzinke (2011) do wymiany EGR-a. Czesci juz zakupione laczenie z EGR-em. O ile bedzie mozliwosc postaram sie wrzucic kilka fotek z przebiegu wymiany.
    Wiem ze robota niezbyt przyjemna bo trzeba zrzucic DPF-a itp ale mam nadzieje ze szybko chlopaki ogarna temat.
    Moze ktos juz wymienial i podpowie na co zwrocic uwage lub jak latwiej sie do tego zabrac.

    Ponizej fotka samego EGR-a

    Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
    Obecnie -> Seicento 900+LPG
    Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
    Bylo ->GOLF 3 1.8

    Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

    Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

    Komentarz

    • KamilInc
      Classic
      • 2014
      • 10

      #3
      na sruby do katalizatora zeby ci zadna nie spadal bo tylko roboty sobie narobisz szukaniem ich .. uszczelki od rury zeby ci sie nie zsunely z miesca w ktorym byly bo ja sie zsuna wygladaj tak jak by pasowaly ale nie ale nie zatrzasna sie i nie bedzie cisnienia.. najtrudniej jest dojsc do dolnej sruby przygotuj imbusa 6 albo 7 nie pamietam juz

      Komentarz

      • misza_zabrze
        L&K
        • 2013
        • 1371
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BLR 2.0 FSI 150 KM

        #4
        KamilInc, wielkie dzieki i browarek za przypomnienie o uszczelce na DPF-ie :P Zapomnialem zamowic

        Szczerze mowiac zamowilem rowniez usczelki ( te metalowe) do EGR-a (polaczenie rurowe od spalin ) Jestem zadania ze jak sie robi to pozadnie lepiej wsadzic nowe niz znowu rozkrecac
        Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
        Obecnie -> Seicento 900+LPG
        Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
        Bylo ->GOLF 3 1.8

        Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

        Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

        Komentarz

        • rurka07
          Drive
          • 2014
          • 87

          #5
          dpf da sie na stare manele szkoda kaski

          [ Dodano: Czw 24 Lip, 14 18:07 ]
          trzeba zdjac zawieche ichyba polos prawa

          Komentarz

          • misza_zabrze
            L&K
            • 2013
            • 1371
            • Octavia II combi (1Z5)
            • BLR 2.0 FSI 150 KM

            #6
            rurka07, te uszczelki sa metalowe profilowane Koszt niezauwazalny. Lepiej wydac troche wiecej niz od nowa robic
            Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
            Obecnie -> Seicento 900+LPG
            Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
            Bylo ->GOLF 3 1.8

            Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

            Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

            Komentarz

            • rurka07
              Drive
              • 2014
              • 87

              #7
              jak uszczeleczke to obejme dpf

              Komentarz

              • KamilInc
                Classic
                • 2014
                • 10

                #8
                ehh ten dpf psuje cala harmonie .. wylutuj to bo az sie prosi ... no i przypominam o srobkach zebu ci nigdzie nie spadly

                Komentarz

                • misza_zabrze
                  L&K
                  • 2013
                  • 1371
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • BLR 2.0 FSI 150 KM

                  #9
                  KamilInc, sa plusy i minusy DPF-a w PL ma ogromny minus tu gdzie mieszkam ma duuuzy plus poniewaz placimy podatek drogowy od emisji CO2
                  W swojej OII mam 3 katalizatory tak dla odmiany :/
                  Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                  Obecnie -> Seicento 900+LPG
                  Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                  Bylo ->GOLF 3 1.8

                  Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                  Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                  Komentarz

                  • rurka07
                    Drive
                    • 2014
                    • 87

                    #10
                    a z kad sie wziely az trzy katy

                    Komentarz

                    • misza_zabrze
                      L&K
                      • 2013
                      • 1371
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • BLR 2.0 FSI 150 KM

                      #11
                      rurka07, dwa na kolektorze i jeden na wydechu.

                      Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                      Obecnie -> Seicento 900+LPG
                      Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                      Bylo ->GOLF 3 1.8

                      Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                      Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                      Komentarz

                      • rurka07
                        Drive
                        • 2014
                        • 87

                        #12
                        a co to za model na tej fotce a mial byc opis wymiany recylkulatora

                        [ Dodano: Nie 27 Lip, 14 14:49 ]
                        ja tam nie widze trzech

                        Komentarz

                        • misza_zabrze
                          L&K
                          • 2013
                          • 1371
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • BLR 2.0 FSI 150 KM

                          #13
                          Ponizej kilka zdjec z wymiany. Chlopaki dali rade Zajelo im to dluzej niz 1.6 jak to okreslil porducent, ale wazne ze zrobili.
                          Problem jaki sie pojawil to zdjecie DPF-a dokladniej mowiac sonda i (chyba) czujnik temp tak mocno sie zapiekly ze postanowili go nie wyciagac. Przesuneli DPF-a jak tylko sie dalo w dol i na prawo ca dalo miejsca na tyle zeby dzialac. Domyslam sie ze gdyby dalo rade wyciagnac go calkowicie to uporaliby sie z tym o wiele szybciej. Wazne ze zrobione i klient zadowolony

                          Ponizej tylko kilka fotek bo tak naprawde zbyt duzo i tak nie bylo widac a wymiana jak wymina. Kwestia kilku srubek obejm, rurek i zorbione Nic trudnego szczerze mowiac.

                          Trzeba bylo tez wyciagnac instalacje olejowa do turbiny





                          Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                          Obecnie -> Seicento 900+LPG
                          Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                          Bylo ->GOLF 3 1.8

                          Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                          Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                          Komentarz

                          Pracuję...