Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2FL] wymiana pompy abs/esp pomocy!!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2FL] wymiana pompy abs/esp pomocy!!!

    Zacna kontrolka
    Zamieszczone przez TwoB
    W związku z tym, że odwiedziłem muzeum w Mlada Boleslav... taki mały smaczek - starsza siostra Octavia
    Piękna ta Octavia - kiedyś to się robiło samochody

  • #2
    [O2FL] wymiana pompy abs/esp pomocy!!!

    witajcie,
    tak jak pisałem w innym temacie wczoraj zaświeciły mi się kontrolki abs,esp oraz pulsuje kontrolka układu hamulcowego (czerwony wykrzyknik). po podłączeniu pod komputer została zdiagnozowana usterka, i niby mechanik twierdzi że jest to pompa abs'u, u mnie na pompie jest napisany nr częsci 1K0614517BH, próbowałem t o znalezc na allegro i nigdzie tego nie ma, czy ten typ pompy można zastąpić jakimś innym? jeśli tak to jakim? czy w ogóle ta część jest naprawialna?

    pomóżcie mi bo nie wiem co mam z tym robić.... dzieki z góry

    Komentarz


    • #3
      asterix_007, jaki błąd się pojawił?
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz


      • #4
        asterix_007, jest cały temat o pompach abs
        ale zacznij od podania błedu jak napiszł wyżej kowal 2002,


        Forum - Octavia Club Polska
        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

        Komentarz


        • #5
          Jutro Wam podam kod błędu, bo ten wielki mechanik nawet mnie nie dopuścił do komputera

          Komentarz


          • #6
            Po numerze sterownika szukaj a nie numerze agregatu, komputer powinien pokazać coś w stylu "1K0 907 379 AH".
            http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
            Trochę plików do VCDS, zapraszam

            Komentarz


            • #7
              asterix_007, jakbyś chciał sprawną używaną pompę to mam na zbyciu, po wymianie na wyższy model.
              Pozdrawiam,
              Grzesiek


              Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
              Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB


              Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez asterix_007
                Jutro Wam podam kod błędu, bo ten wielki mechanik nawet mnie nie dopuścił do komputera
                to uciekaj od tego wielkiego mechanika
                tak mi się wydaje że układ można sprawdzić jakimiś logami :idea: :?:

                Komentarz


                • #9
                  Deo,ile byś sobie życzył za tą pompę??

                  1 6 D a czemu musi być z tym samym sterownikiem? nie da się przeprogramować nowszego na ten sam co ten stary?

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez asterix_007
                    Deo,ile byś sobie życzył za tą pompę??

                    1 6 D a czemu musi być z tym samym sterownikiem? nie da się przeprogramować nowszego na ten sam co ten stary?
                    16D zęby pewnie zjadł na ABS-ach ....... więc dobrze Ci radzi.
                    jak Ty mechanikowi nie wierzysz, a on sam nie dopuszcza cie, bo nie bardzo wie co zrobić ..... kto Ci przeprogramuje ABS ?
                    od 2 dni błedów z VCDS-a nie mozna się doprosic a Ty tu o przeprogramowaniu ABS-u mowisz

                    Come one

                    Komentarz


                    • #11
                      Można nowszą założyć, ale trzeba wiedzieć czy kodowanie musi byc zmodyfikowane.


                      U kolegi w Eosie mam podobny problem z ABS(tu były błędy napięcia wzorcowego i za niskiego stałego plusa), ori pompa była AE i mechanik się upiera że tylko taką lub AP bo ETKA dopuszcza można wsadzić.

                      Kupiliśmy AJ, on się upiera że nie można, sam z VCDSem przyjechałem na warsztat, zmodyfikowane kodowanie z AE na AJ zaakceptowało od razu, zrobiłem adaptację G200 G201, G85 bez odpalenia silnika i jazdy nie mogłem. Pompa była tylko elektrycznie wpięta a wężyki hamulcowe luzem nieprzykręcone więc adaptacji G251 też nie zrobiło bo wartość poza zakresem. Do tego napięcie na aku spadło do 10V i chyba przez to przy ponownych próbach te samo kodowanie pisało już "not valid". Czekam jak przykręci wężyki i odpowietrzy aby można było się przejechać do adaptacji G58.
                      http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
                      Trochę plików do VCDS, zapraszam

                      Komentarz


                      • #12
                        Reasumujac, jezeli kupie z tym samym sterownikiem to za pewne pozostanie kwestia przelozenia czy wtedy rowniez jakies provramowanie wchodzi w rachube?
                        Ps
                        Dzis szwagier zabral mi auto do swojego kumpla z pracy i jutro ma się roztrzygnac czy pompa do wymiany czy to cos innego..

                        Komentarz


                        • #13
                          Jeśli taką samą znajdziesz to wklejenie kodowania, adaptacja G85/G200/G201/G251 i ma działać. Ostatni czujnik tylko gdy auto ma Hill Holda.
                          http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
                          Trochę plików do VCDS, zapraszam

                          Komentarz


                          • #14
                            kurde u nas są tacy szpece że nawet nie wiem czy oni wiedzą co to jest adaptacja g85/200/201/251... masakra.. zobaczymy co ten jutro mi zrobi

                            Komentarz


                            • #15
                              Gxx to różne czujniki które są w aucie ogólnie mówiąc.
                              http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
                              Trochę plików do VCDS, zapraszam

                              Komentarz


                              • #16
                                Tak zapytam jeszcze, jezeli sie wymieni pompe to czujniki nie pamiętaja ustawień?

                                Komentarz


                                • #17
                                  asterix_007, nie pamiętają bo czujniki G200/G201/G251 są w pompie ABS.
                                  Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                                  Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    o kurcze, to nie wiedziałem o tym, kurde nie wiem gdzie to mam jechać wymienić bo tutaj normalnie nie ma do kogo pojechać:-( kurde w naszym rejonie w warsztatach tecchnika stanęła w 1996r

                                    [ Dodano: Nie 10 Sie, 14 15:48 ]
                                    a co się stanie jeżeli ktoś nie zrobi adaptacji tych czujników?

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      asterix_007, nie działa ABS i ESP i mogą być problemy ze wspomaganiem kierownicy. Hamulce powinny działać ( przynajmniej teoretycznie ).
                                      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                                      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez asterix_007
                                        o kurcze, to nie wiedziałem o tym, kurde nie wiem gdzie to mam jechać wymienić bo tutaj normalnie nie ma do kogo pojechać:-( kurde w naszym rejonie w warsztatach tecchnika stanęła w 1996r

                                        [ Dodano: Nie 10 Sie, 14 15:48 ]
                                        a co się stanie jeżeli ktoś nie zrobi adaptacji tych czujników?
                                        2-3h , troche się pogimastykujesz i sam zrobisz.

                                        Jak umiesz klucz w reku trzymac, i masz dobre klucze (czytaj nie z biedronki) to zrobisz bez problemu.

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          szukałem trochę nt adaptacji tych czujników. najwyzej gość mi zamontuje pompe a ja będę musiał chyba sam sobie z tym poradzić, czy ktos z was mógłby mi napisać albo przeslać procedurę adaptacji po polsku? po kolei co się robi itd, bo te które są na internecie są po angielsku, połowe rzeczy nie rozumiem, a nie chcę czegoś zepsuć. będę wdzięczny z góry...

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            asterix_007, po wymianie pompy adaptację robiłem samemu i nie stanowiło to większego problemu, oczywiście jeśli masz VCDSa. Piszę większego, bo do kalibracji G85 korzystałem z procedury Ross-Techa a tam wymagana jest jazda po "łuku" i problemem było znalezienie odpowiedniego placu.

                                            Co do ceny pompy to chcę za nią 300PLN z wysyłką.
                                            Pozdrawiam,
                                            Grzesiek


                                            Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
                                            Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB


                                            Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              A czy te procedury rosse techa mozna znaleźć po polsku?

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                asterix_007,>>>proszę<<<

                                                Wprawdzie tłumaczenie na zasadzie Kali jeść, Kali pić, ale powinieneś się połapać o co cho.

                                                BTW.
                                                To też Ci się może przydać.

                                                [youtube] [/youtube]
                                                Pozdrawiam,
                                                Grzesiek


                                                Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
                                                Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB


                                                Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  okej, auto gotowe, pompa zmieniona, adaptacja pompy za pierwszym razem nie poszła, ale za dugim razem już okej. mam wrażenie ze teraz hamulce są lepsze niż były przed awarią ;-)

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X