Witam.
Podczas przyspieszania w mojej octavi 2 1,9 tdi, bxe, rok 2007, przebieg 310tys.km od prędkości 80km w góre trzęsie całym samochodem po odjęciu gazu wszystko znika po ponownym dodaniu gazu znowu trzesie, koła wyważone wiec to odpada. nie wiem czy to ma jakis związek ale po wymianie osłony przegubu zewnętrznego zaczał strzelac przegub przy skręcaniu w prawo tylko na 2 i 3 biegu, dziwne bo podczas ostrego ruszania na pierwszym biegu nic nie strzela. Chciałybym dodać że trzęsienie podczas przyspieszania występowało już przed wymianą osłony przegubu. Bardzo prosze o porade. Pozdrawiam
Kolego, jeżeli trzęsienie budą następuje tak ok. 60 - 80 km/h i w granicach obrotów silnika tak ok. 2 000 i wzwyż to bym podjechał do dobrego mechanika lub osoby która się zna na tym, na sprawdzenie pompo wtryskiwaczy, jest parę tematów na tym forum odnośnie podobnych objawów i najczęściej powodem był przegub lub właśnie pompo wtryskiwacz.
simonc w jakim zakresie obrotow trzesie ? czy jak jedziesz na 3 80km/h i wcisniesz gaz to trzesie, czy tylko na wyzszych biegach ? dla mnie to wyglada na dwumas... ale najlepiej do kogos podjechac
W moim przypadku również obstawiano dwumasę chociaż byłem przekonany, że to nie to. Wprawdzie mam 2.0 ale objawy padającego wtrysku są podobne w obu silnikach.
nie wiem czy to ma jakis związek ale po wymianie osłony przegubu zewnętrznego zaczał strzelac przegub przy skręcaniu w prawo tylko na 2 i 3 biegu, dziwne bo podczas ostrego ruszania na pierwszym biegu nic nie strzela. Chciałybym dodać że trzęsienie podczas przyspieszania występowało już przed wymianą osłony przegubu.
bardzo możliwe ze masz źle złożony przegub albo go szlag trafił zupełne podczas wymiany osłony. na pewno pierwszą rzeczą za jaką sie weź to wymień przegub . jak dalej nie ustąpi to albo masz trafiony jeszcze przegub wewnętrzny albo faktycznie wtrysk. ale bardziej obstawiam przegub .
trzęsie czy tak bardziej jakby bujało ?
Komentarz