Ficu, z 915 na jakieś 830 chyba ale teraz po klatce doszło parę kg. Hosting działał dobrze.... do tej pory Co do inspiracji po poczytaj i pooglądaj:
Po 8 miesiącach rajdowego celibatu nadejszła chwila wypróbowania nowego spec w warunkach bojowych. Padło na IX rundę Superoesu Kieleckiego (żadna nowość). Kolejną nowością było zatarganie polówki na miejsce na "sztywnym holu" a dupska w komfortowych warunkach roztaczanych przez czeski dupowóz. A nasepnzm nvum - kierownica z dużym odsadzeniem (czyli po ludzko blisko wkładki mięsnej) - ale na dłuższą metę sprawdziła się i fajnie się jeździ (oprócz manetek - które sąteraz hektary od łap).
Było ślisko, cholernie ślisko, pogoda szybko się ustabilizowała - cały czas lało. Styl jazdy - permanetne FWD - czyli jak kto woli Front Wheel Drift. A tak naprawdę polowagen przekształcił się w rasową tylnonapędówkę - tzn. zad próbował mnie co chwilę wyprzedzać :grin: W 99% było to do dość łatwego opanowania... ale nie zawsze stąd jeden altonen i ratowanie na leśnym "spadaniu", ale zobaczcie sami:
Podsumowując plan minimum zrealizowany - 3 miejsce w klasie.... od tyłu klasyfikacji (czyli nie byłem ostatni), 79 w generalce na 91 którzy ukończyli (3 dns), w pobitym polu Kadett z klasy IV, parę BMW z V i kilka inszych fur. Polowagen, kierowca i pilot cali. Komfort to podstawa ... czyli od teraz już tylko polo na holu.[/youtube]Superoes IX 2015
Po 8 miesiącach rajdowego celibatu nadejszła chwila wypróbowania nowego spec w warunkach bojowych. Padło na IX rundę Superoesu Kieleckiego (żadna nowość). Kolejną nowością było zatarganie polówki na miejsce na "sztywnym holu" a dupska w komfortowych warunkach roztaczanych przez czeski dupowóz. A nasepnzm nvum - kierownica z dużym odsadzeniem (czyli po ludzko blisko wkładki mięsnej) - ale na dłuższą metę sprawdziła się i fajnie się jeździ (oprócz manetek - które sąteraz hektary od łap).
Było ślisko, cholernie ślisko, pogoda szybko się ustabilizowała - cały czas lało. Styl jazdy - permanetne FWD - czyli jak kto woli Front Wheel Drift. A tak naprawdę polowagen przekształcił się w rasową tylnonapędówkę - tzn. zad próbował mnie co chwilę wyprzedzać :grin: W 99% było to do dość łatwego opanowania... ale nie zawsze stąd jeden altonen i ratowanie na leśnym "spadaniu", ale zobaczcie sami:
Podsumowując plan minimum zrealizowany - 3 miejsce w klasie.... od tyłu klasyfikacji (czyli nie byłem ostatni), 79 w generalce na 91 którzy ukończyli (3 dns), w pobitym polu Kadett z klasy IV, parę BMW z V i kilka inszych fur. Polowagen, kierowca i pilot cali. Komfort to podstawa ... czyli od teraz już tylko polo na holu.[/youtube]Superoes IX 2015
Komentarz