[O2] Logi z pompowtryskiwaczy, regeneracja ? (reszta logów)
Silnik ma drgawki, czasem jest tak że tydzień jest spokój, a w następnym tygodniu wracają mu drgawki, i nie potrafię zdiagnozować gdzie jest problem, wtyczki z pompek przeczyszczone i dogięte, sprawdzone wtyczki przy ECU i przy złączu na obudowie silnik, również stosowałem środki które wlewa się do paliwa na przeczyszczenie pompek.
Poniżej logi z pompowtryskiwaczy kiedy występowały drgawki na silniku ( dodam że jak występują drgawki to nasilają się do 1000 obrotów a potem znikają), silnik rozgrzany do 90°C, podczas robienia logów lekko dodawałem gazu aby sprawdzić jak pompi będą się zachowywać, jeżeli to był błąd, to zorbie nowe według waszych zaleceń.
013, 018, 023
Największe korekcję paliwa są na 4 cylindrze,
Największe korekcje czasu są na 2 cylindrze,
Proszę o opinie fachowców czy już czas na regeneracje czy szukać gdzieś indziej problemu.
ok zrobię, tylko chwile to potrwa bo mam lapka bez bateri,
[ Dodano: Sob 20 Wrz, 14 19:10 ]
Witam, zrobiłem logi dynamiczne i statyczne, niestety w moim VCDS 11.11 opcja basic settings była nie dostępna, muszę doczytać jak ją aktywować, jeżeli sknociłem te logi i są bez użyteczne to zrobię nowe.
samochód rozgrzany do 90°C, logi dynamiczne były wykonywane na 4 biegu
Miałem podobny problem silnik dymił na wolnych obrotach i nierówno pracował. Wyczyszczenie i regulacja pompowtryskiwaczy pomogła, a już miałem regenerować. Najlepiej czyścić wymontowane z silnika na maszynach Bosch EPS 815 Cambox jedyny skuteczny sposób na pompki. Korekty teraz są prawie idealne bliskie zeru.
Komentarz