:2kc no żesz kurna... można napisać "TAK najlepszy"w lecie jak auto dostaje mocno w ale w zimie już nie koniecznie (choć naprawdę wcale tak nie jest do końca) , bo szybsze/lepsze smarowanie zapewni 5W30 - pasuje :wink:
witam. mam mały problem z climtronikiem 2strefowym wczoraj normalnie działała klima a dziś odmówiła współpracy, po podpięciu vcdsa mod 8 climatronic nie ma błędów
piotrgm, wejdź w sterownik klimy, a potem w bloki pomiarowe (measurings blocks)
i przeglądaj je, któryś będzie w formacie jak podałem, jak najedziesz no to pole
to VCDS Ci podpowie która "jedynka" zabraniająca włączenia klimy jest od czego
Czyli w kod 8. Ciekawe czy moj kabelek pozwoli na sprawdzenie pomiarow
[ Dodano: Nie 14 Wrz, 14 15:55 ]
nie zauważyłem nigdzie takiego formatu. filmik do obejrzenia. dzienne tylko że czasami wywala błąd na czerwno ale zerknij na filmik to zobaczysz. blędów w klimie nie ma
Para pemain Sdy Lotto dan bandar online Sydney Lotto tentunya wajib menyaksikan angka keluaran terbaru sdy hari ini melalui Website Keluaran sdy hari ini, dikarenakan untuk situs resmi sydneylotto .com sendiri sudah terkena nawala di indonesia. Hasil keluaran togel sydney terbaru hari ini tentunya harus valid dan sesuai dengan live draw sydney lotto di website resmi sydney lotto.
piotrgm, masz rację, mój błąd, format zero/jedynkowy jest dla innego auta/klimatyzacji
u nas sprawdź grupę pomiarową 001 blok 1 - jeśli jest tam wartość <> 0.0 to:
0 = Compressor ON
1 = Compressor OFF: Refrigerant Pressure too high (above 32 bar)
2 = Compressor OFF: Blower faulty or Blower Voltage too low (below 3 V)
3 = Compressor OFF: Refrigerant Pressure too low (below 2 bar)
5 = Compressor OFF: Engine Start not detected (Engine Runtime less than 4 Seconds)
6 = Compressor OFF: Shut-Off via Control Panel (ECON-Mode)
7 = Compressor OFF: Shut-Off via Control Panel (OFF)
8 = Compressor OFF: Outside Temperature too low (below 3 °C)
10 = Compressor OFF: Supply Voltage too low
11 = Compressor OFF: Coolant Temperature too high (above 118 °C)
12 = Compressor OFF: Shut-Off via Engine Control Module (ECM)
13 = Compressor OFF: Supply Voltage too high (about 17 V)
14 = Compressor OFF: Evaporator Temperature too low (Risk of Icing)
15 = Compressor OFF: Control Module Coding incorrect
16 = Compressor OFF: Activation Signal faulty (Short or Open)
17 = Compressor OFF: Refrigerant Pressure Sensor implausible Signal
piotrgm, kody 6 i 7 to są sygnały wyłączające klimę z panelu klimy
a te errory to brak połączenia z z panelem klimy
może coś się dzieje z samym panelem?
panel dzsiała.normalnie steruje nawiewami itd. klima działałą w piątek a w sobotę przestała. dziś robiłem pomiary na wyłączonej klimie z przycisku a ciśnienie ?? grupa 2 teżma error po chwili. jak byśzerknoł na filmik ale wczoraj grupa 1 też po jakimśczasie miała error
[ Dodano: Pon 15 Wrz, 14 20:41 ]
a więc byłe w serwisie i okazało się że sprzęgło się posypało w kompresorze. Opłaca się regenerować mój kompresor czy od razu kupić regenerowany????
Komentarz