Głosne turbo i spocone rury od ic ..

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wojlan
    Classic
    • 2011
    • 14
    • Seat
    • BKD 2.0 TDI 140 KM

    Głosne turbo i spocone rury od ic ..

    Przed wkreceniem nowej sruby trzeba bylo otwor nagwintowac.

    Te sruby od spodu sa zachlapane syfem z drogi ktory czasem tam sie dostaje. Gwint pewnie sie przekosil i tyle. Teraz wykrecic znow to co jest, gwintowac i wkrecac na klej nowa srube
  • GoOrAl_LG
    Classic
    • 2010
    • 18

    #2
    Głosne turbo i spocone rury od ic ..

    Witam w mojej octavii 2 2.0 tdi 140 KM BKD 160 tys przebiegu (100% prawdziwy ) turbo głośno gwizda szczególnie na zimnym silniku i w przedziale niskich obrotów do 1600 na ciepłym troszkę słabiej ale tez słychać gwizdanie przy podnoszeniu obrotów tylko do ok 1600 , ponadto przy zmianie biegów w trakcie wciskania sprzęgła słychać takie (bzium) . Generalnie silnik ciągnie bardzo ładnie bez żadnego trybu awaryjnego tylko te słyszalne objawy . Wiec dzisiaj zdjąłem dolna osłonę silnika żeby popatrzeć sobie i zmartwiły mnie dość spore ślady oleju na każdym łączeniu rury od IC do turbo najgorzej przy samym turbo szykować się na duże wydatki czy generalnie można jeszcze jeździć?

    Pozdrawiam i dzięki za pomoc .

    Komentarz

    • Weso
      Drive
      • 2014
      • 47

      #3
      Ile oleju ubywa?

      Komentarz

      • GoOrAl_LG
        Classic
        • 2010
        • 18

        #4
        Jestem świeżo po wymianie oleju jakies 1000 km i nie ubylo nic narazie . Wczesniej nie wiem bo miesiąc temu ja kupiłem ..

        Komentarz

        • oskar1994
          Classic
          • 2014
          • 3

          #5
          Dzisiaj spotkała mnie taka sytuacja: odpalam auto, silnik już ciepły, wcześniej jeździłem. Po około minucie jazdy, gaz wciskam do oporu, kick-off(DSG automat), obroty wysoko skaczą, do około 4000 obr., rozpędzam do 100, ale w ogóle nie czuć gwałtownego przyspieszenia, tak jak było zawsze. Ponadto, słychać było dość głośny świst, teraz ten świst występuje ciągle, wcześniej był słyszalny tylko przy ruszaniu, oraz postoju.

          Po około 5 minutach, wydaje mi się, że przyspieszenie już bylo takie jak zawsze, lecz świst nadal występował. Wydaje mi się równiez, że jest o wiele głośniejsza praca silnika przy gwałtownym przyspieszeniu, niz wczesniej. Turbina do wymiany? Pęknięty dolot? Od IC? Sprawdzić w razie czego, jak teraz bedą wyglądać przyspieszenia?

          Komentarz

          • przemik
            RS
            • 2012
            • 1610

            #6
            Raczej wykonaj diagnostyke.. zeby okreslic czy cisnienie doładowania jest w normie.
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz

            • EMP-TURBO
              Drive
              • 2010
              • 89

              #7
              niestety temat znany w turbosprężarkach z BKD, hałaśliwa praca bardzo często z powodu dużego niewyważenia układu wirującego, bądź z powodu braku fragmentu łopatki wirnika turbosprężarki, lub już w gorszych przypadkach ocierania układu wirującego o obudowę. Oczywiście przyczyną hałasu może też być nieszczelności na układzie dolotowym lub wydechowym .........

              Pozdrawiam
              www.emp-turbo.pl
              www.facebook.com/emp-turbo

              Komentarz

              • GoOrAl_LG
                Classic
                • 2010
                • 18

                #8
                Dziekuje za pomoc jutro mój mechanik sie za to bierze ..

                Komentarz

                Pracuję...