Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

przybywa oleju po wymianie uszczelniaczy na pompkach 1.9 tdi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • przybywa oleju po wymianie uszczelniaczy na pompkach 1.9 tdi

    w najładniejszym kolorze :wink: jeszcze tylko relingów brak...gratki auta.

  • #2
    przybywa oleju po wymianie uszczelniaczy na pompkach 1.9 tdi

    Witam mam problem z silnikiem 1.9 tdi 105km bkc przybywa mi oleju po wymianie uszczelniaczy na pompkach nie wiem co może być przyczyną ?.Może ktoś pomoże .

    Komentarz


    • #3
      Jeżeli były wymieniane oringi na pompowtryskach to zapewne nimi przedostaje się paliwo do oleju. Lepiej to zrobić jak najszybciej bo później większe koszty mogą być.

      Komentarz


      • #4
        mam rozumieć że muszę wymienić nowe na nowe oringi ?

        [ Dodano: Nie 28 Wrz, 14 16:46 ]
        jakie będą najlepsze?

        Komentarz


        • #5
          Oryginał. Przy montażu pompek trzeba je odpowiednio ustawić i dlatego warto oddać do ogarniętej osoby.

          Komentarz


          • #6
            Cześć koni30, jaki przebieg ma twoj silnik?

            U mnie po wyjęciu pompowtryskiwaczy z glowicy, przy 192600km przebiegu, nowe uszczelniacze pompowtryskiwaczy zostaly zabite w ciagu 5000km i skończyło się to wszystko na tulejowaniu gniazd pompowtryskiwaczy :-)

            Za..... technologia VW AG.
            Pozdrawiam, Robreg.
            ----
            furmanka.blogspot.com fan ;-)

            Komentarz


            • #7
              Przejechane ma 260456km założyłem tańsze oringi i może dlatego przepuszczają .Powiec mi jakie masz spalanie postojowe bo u mnie na zimnym spada do 0,5 ?

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez koni30
                Przejechane ma 260456km założyłem tańsze oringi i może dlatego przepuszczają .Powiec mi jakie masz spalanie postojowe bo u mnie na zimnym spada do 0,5 ?
                ja za oryginały BOSCHa płaciłem 20 złotych za komplet na jedną pompkę - tańsze kosztowały ile? ;-)

                ja raczej obstawiam uszkodzone boczne powierzchnie gniazd pompowtryskiwaczy. Ta usterka pojawia się wtedy, kiedy w silniku z dużym przebiegiem wyjmiesz zespół pompowtryskiwacza i wymienisz dolną miedzianą podkładkę uszczelniającą gniazdo od dołu.

                (hipoteza W momencie wymiany podkładki starej na nową dochodzi do przesunięcia korpusów PD względem gniazd na osi wzdłużnej korpusów PD i części korpusów PD którymi wtryskiwacze przylegają do gniazd nie trafiają we wcześniej wydarte przez siebie ślady na bocznych ścianach gniazd. Pojawia się nieszczelność, a uszczelniacz jest zdzierany przez zniszczoną wcześniej powierzchnię otworów gniazd.
                Pozdrawiam, Robreg.
                ----
                furmanka.blogspot.com fan ;-)

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez koni30
                  założyłem tańsze oringi i może dlatego przepuszczają
                  Może nawet na 99%.... Ostatnio był fajny odcinek na TVN Turbo jak to sprzedali VW T5 po wymianie pompek i wsadzili do nich nieoryginalne uszczelniacze - silnik padł.

                  Komentarz


                  • #10
                    Tańsze 17zł. na jeden pompowtrysk orginał kosztuje ponad 100zł. znalazłem boscha za 25zł
                    zobaczymy czy te będą uszczelniać .

                    Komentarz


                    • #11
                      Najpierw, po wyjęciu pompek z głowicy sprawdź paznokciem, czy na ścianie otworu gniazda w głowicy, po stronie przeciwległej do otworu na śrubę mocującą pompowtrysk czujesz najdelikatniejsze nawet schodki. Jeśli je wyczujesz, musisz najpierw je zlikwidować, by myśleć o jakiejkolwiek trwałej poprawie
                      Pozdrawiam, Robreg.
                      ----
                      furmanka.blogspot.com fan ;-)

                      Komentarz


                      • #12
                        dzięki za rade bedę musiał je wyjąć i sprawdzić ściankę ,jeżeli będzie nierówność trzeba będzie tulejować ?.

                        Komentarz


                        • #13
                          koni30, nie chce być wyrocznią w Twoim przypadku, ale u mnie taki byl final. Przez te schodki pompowtryskiwacze starly nowe uszczelnienia do zera w ciagu 5 tysięcy kilometrów przebiegu i kiedy zobaczyłem jak się mają gniazda u mnie, wiedziałem, że pozostawienie tego byloby oszukiwaniem swojego portfela.

                          Alternatywą jest nowy korpus glowicy. Podróbka w InterCarsie - ok. 3000, oryginał w ASO - 7800. Ceny z początku roku.

                          Co lepsi sprzedawcy używek na allegro robiac super dokladne zdjęcia glowic, dziwnie zapominaja pokazać akurat ten fragment odlewu.

                          [ Dodano: Czw 02 Paź, 14 00:06 ]
                          chyba sam bede musial sprawdzić, czy moja motorownia nie choruje takze na ta przypadlosc :-)

                          [ Dodano: Pią 03 Paź, 14 01:07 ]
                          pomimo tulejowania u mnie także chyba jest nadal ta przypadłość... 3000km od zmiany +1dm3 oleju (mam takie wrażenie)... czy remont tego ...... zwanego BXE u mnie nigdy się nie skończy?
                          Pozdrawiam, Robreg.
                          ----
                          furmanka.blogspot.com fan ;-)

                          Komentarz


                          • #14
                            uszczelki pompowtryskiwaczy prawidłowy montaż

                            Aby prawidłowo założyć wszystkie oringi na pompowtryskiwacz trzeba mieć specjalne tuleje prowadzące. Najlepiej podjechać do jakiegoś Bosch Service oni maja takie narzędzi i będzie po problemie, że jakaś uszczelka się przyszczypała, czy nie siadła prawidłowo w swoim miejscu i uszkodzenie silnika gotowe.

                            Komentarz


                            • #15
                              wymyslasz i wydziwiasz. To nie NASA. Spokojnie ogarnirty czlowiek zalozy takie orningi paluszkami. Sam pare razy robilem to w swoich autach. Nawet w TUNE UP to robilem bo wymienialem pompki na miejscu.
                              G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

                              Komentarz


                              • #16
                                pudełko, zgodzę się, taż jak wymieniałem pompki u gościa to wyjął takie białe tuleje/stożki i poprzez nie idealnie wpasował oringi na pompkę
                                także wesol, po coś są te przyrządy
                                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                poprzednie modele:
                                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                Komentarz


                                • #17
                                  krzynol, po cos te stozki sa, ale mechanik pokazal mi inna metode.

                                  Stozki sa po to, by nie skaleczyc uszczelniacza pierwszego od gory pompowtrysku przeciagajac go o rowki na poprzednie pompowtryskiwacze (zwłaszcza przez rowki przeznaczone na uszczelniacz numer 2).

                                  Wystarczy jednak zamiast dosc drogich stozkow (w anglii okolo bodajze 200pln oryginaly Boscha) przed przepychaniem oryginalnych oringow we wlasciwe miejsce, w kanaly przeszkadzajace wsadziic inny oring o srednicy walka takiej, jak jest szerokosc kanalu i srednicy tak malej, by oring opiął szczelnie kanał, który trzeba ominąć (zestaw takich oringów kupi się za 30 na allegro, a nie za prawie 200pln w europie).

                                  Po wypełnieniu kanałów pośredniczących takimi oringami, mozna juz spokojnie przepychać oring właściwy, z zestawu uszczelniającego na swoje docelowe miejsce.
                                  Pozdrawiam, Robreg.
                                  ----
                                  furmanka.blogspot.com fan ;-)

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    mowie co widzialem i robilem u ROBA w Gdansku. Nie chesz to nie wierz czy nie ufaj ale ja jednak woe psoluchac takich ludzi jak goodhope czy RObert czy masters. Tez niby maz ustawiac w glowicy za pomoca suwmiarki odleglosci pompek od krawedzi. Wyobraz sobie z enawet mam taka suwmiarke ale nie ma takiej potrzby tego tam tak ustawiać. Ma byc to w miare równo tylko ułozone. CO innego luz na dzwigience duszacej na pompke. Z tym z ew Tune Upie tez ustawialismy to we dwóch czy nawet we trzech i wyobraz sobei ze bez czujnika zegarowego dalo sie to ustawic.

                                    Co innego ze oringi nowe nawet sie kalecza i nie tylko pryz wkladaniu pompki wgniazdo co tez sie kalecz od wypracowanego juz gniazda w glowicy podczas normalnej pracy juz bo w kazdym 1.9 tdi PD pompki sa przykrecone na jedna srube i pompka sie buja minimalnie. Tego nei unikniesz. Wiesz ile juz takich oringow tu u siebie nawymienialem?? Sa i na te wymiany sposoby domowe i zdaja pieknie zadanie. Dodam jeszcze z esporo osób nie ma problemow z pomkami i oringami i porfilaktycnzie wymieniaja te oringi i wtedy zaczynaja sie problemy. Gdybym teog nie przerobil juz dziesiatki razy to bym nie pisal. A nawet o tym tajmnym przyżadzie boscha nawet nie wiedzialem- nie potrzebuje go nawiasem mowiac.
                                    G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      wesol, madżik kieliszki

                                      Kod:
                                      [url="http://workshop-manuals.com/volkswagen/polo-mk3/power_unit/3-cylinder_diesel_engine/fuel_preparation_system_diesel_injection/repairing_diesel_direct_injection_system/removing_and_installing_o-rings_for_unit_injector/"]Volkswagen Workshop Service and Repair Manuals > Polo Mk3 > Power unit | 3-cylinder diesel engine | Fuel preparation system Diesel injection | Repairing diesel direct injection system | Removing and installing O-rings for unit injector[/url]






                                      Pozdrawiam, Robreg.
                                      ----
                                      furmanka.blogspot.com fan ;-)

                                      Komentarz

                                      POWRÓT NA GÓRĘ
                                      Pracuję...
                                      X