Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

który przegub

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • który przegub

    Tomaszek, niby czym Ty chcesz tego dokonać, przecież nie masz AGRa :szeroki_usmiech

  • #2
    który przegub

    Witam.
    Koledzy przy skręcaniu w prawo i dodawaniu gazu strzela przegub tylko nie wiem który prawy czy lewy, wewnętrzny czy zewnętrzny? Prosze o pomoc

    Komentarz


    • #3
      Właściwy :P przecież słychać, który... Poza tym możesz sprawdzić na podniesionym autku.
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez robekcool
        Właściwy :P przecież słychać, który... Poza tym możesz sprawdzić na podniesionym autku.
        Kolego jak to sprawdzić bo nie mam pojęcia?

        Komentarz


        • #5
          Stuka, bo ma luz. Blokujesz półoś i badasz, która strona jest luźna.
          www.k-mot.pl
          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
          Autoholowanie.
          Robert Kulma

          Komentarz


          • #6
            ok. Wielkie dzieki za pomoc zaraz pójde do garażu i sprawdze, dam znac.

            [ Dodano: Nie 07 Gru, 14 11:31 ]
            Zamieszczone przez robekcool
            Stuka, bo ma luz. Blokujesz półoś i badasz, która strona jest luźna.
            kolego sprawdzałem i nie widze różnicy miedzy prawą a lewa stroną. I z jednej strony i z drugiej jest taki delikatny luźik, bardzo delikatny. Nic wymienie ten przegub przy który wymieniałem osłone przegubu i zaraz po założeniu nowej osłony zaczął strzelać przegub.

            Komentarz


            • #7
              Ciekawa sprawa,bo u mnie też to występuje. A szczególnie słychać przy skręcie na 1 biegu w prawo, dodaniu i ujęciu gazu. Jestem po wymianie lewego przegubu,ale nie on był przyczyną-choć z tej strony to słychać. Myślałem też,że może dwumasa klika,ale gdy jadę prosto i w lewo cisza.
              Następna będzie panamera....????
              Bo trzeba leczyć przyczyny, a nie skutki...

              Komentarz


              • #8
                To sa wlasnie usterki ktore doprowadzaja mnie do szalu. Mial ktos jeszcze taki przypadek?

                Komentarz


                • #9
                  Ja przeguby do BXE kupowalem w BB po ~70zl/szt firmy GSP. Wymienilem oba i zapomnialem o temacie. Dwa lata juz jezdza, wiec te 40kkm w BXE zrobily. Za te pieniadze chyba nie ma co wybrzydzac, biorac pod uwage ze czesto ori oslona wytrzyma 2-3 lata i peknie, takie to teraz mamy materialy :?
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz


                  • #10
                    Maicroft, co to za przeguby za 70zł? :shock:
                    Ja teraz kupowałem do swojego BXE zewnętrzne i płaciłem 235zł za sztukę (Lobro).
                    O czarnulę dba Robekcool http://www.k-mot.pl/page7.php
                    Graty i płyny ustrojowe zapewnia Kondzio http://www.oilspa.pl/

                    Komentarz


                    • #11
                      Tez takie byly, a nawet i drozsze. Mnie ich wymiana nie kosztuje nic, tyle co sobie kupie nastepny i pomarudze przy wymianie, jak nie chce zejsc z polosi. A niech dwa - trzy lata wytrzyma, to i tak jestem do przodu.

                      Zawsze mozna po kilku latach ori przeguby zamienic stronami, to zaczna sie rownomiernie zuzywac i dluzej beda sprawne
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz


                      • #12
                        Ja staram się kupować raz a dobrze. Te podobno są lepsze od ori. Zobaczymy.
                        Dodatkowo kupiłem jeszcze taki smar (ponoć lepszy od tego w zestawie).
                        Mam nadzieję, że taki komplet długo pojeździ.
                        O czarnulę dba Robekcool http://www.k-mot.pl/page7.php
                        Graty i płyny ustrojowe zapewnia Kondzio http://www.oilspa.pl/

                        Komentarz


                        • #13
                          To akurat element, ktory albo bedzie dzialal albo nie, "oszczednosci" wole przeznaczyc na tarcze hamulcowe sensowniejszej firmy
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz


                          • #14
                            Maicroft podaj nazwe sklepu w którym kupowałeś te przeguby po 70zł, jak masz adres to tez możesz podać.

                            Komentarz


                            • #15
                              BG MOT na Listopadowej w BB. Na allegro tez w takich cenach oscyluja.
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz


                              • #16
                                Z reguły wyrąbany jest zewnętrzny od koła, i ten w którą stronę skręcasz, czyli skoro przy dodawaniu gazu i skręcone koła w prawo no to prawy :wink:
                                Wewnętrzne mają troche inne objawy no i to dużoo droższa zabawa.
                                Moja skodzinka o2
                                Blacharstwo i lakiernictwo Autoklinika

                                Komentarz


                                • #17
                                  Podepnę się pod temat.
                                  U mnie przy mocnym skręcie w lewo i dodaniu gazu chrobocze coś z prawej strony. Wymieniłem oba zewnętrzne przeguby, jale dalej mam to samo. Nic niby nie obciera, a chrobot został. Zabrać się za wewnętrzny czy szukać czegoś innego? Przeguby tylne wyglądają na dobre, osłony są całe i nie pocą się. Zresztą, dźwięk ewidentnie dobiega z przodu z prawej strony.
                                  Piter
                                  tarasik.eu - tarasy i balkony z drewna i kompozytu
                                  KM i Nm dołożył gregor10

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Sprawdź sobie czy Ci nadkole nie obciera, bo u mnie to delikatnie przy dodaniu gazu i skręconym kole obciera i też w prawym, a na pierwszy rzut oka nic nie widać ! Dopiero przy dodaniu gazu jak się zawieszenie napręży i koło lekko przesunie. A te dywanowate nadkola lubią się odkrztałcać.
                                    Moja skodzinka o2
                                    Blacharstwo i lakiernictwo Autoklinika

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      ja tez wymieniam dwa zewnętrzne przeguby i mam nadzieje że bedzie ok. Faktycznie w sklepie BG MOT na listopadowej mają najlepsze ceny mnie dwa przeguby zewnętrzne wyszły 160zł kompletne i zachwalają że naprawde mają Bardzo dobrą jakość. Zobaczymy jak założe. Pozdrawiam

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Nigdzie w nadkolu nie ma śladów tarcia opony. Jak było ubrudzone tak jest brudne dalej. Sprawdzone też okolice przegubów, półosie, nigdzie nie ma śladów żeby coś obcierało.
                                        Piter
                                        tarasik.eu - tarasy i balkony z drewna i kompozytu
                                        KM i Nm dołożył gregor10

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          U mnie też nie widać śladu ale jakimś cudem kiedyś w kanale zauważyłem że delikatnie obciera rant nadkola w "okolicy rozrządu" i jak łapał kant bieżnika z opony to dawał taki dziwny dźwięk chrobotania :wink: Lepiej sprawdź dwa razy bo wymiana wew. przegubów to droga zabawa a one dają raczej inne objawy, z reguły podczas jazdy na wprost przy obciążeniu silnika np wibracje odczuwalne na kole kierownicy, pedałach.
                                          Moja skodzinka o2
                                          Blacharstwo i lakiernictwo Autoklinika

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Powoziłem się trochę dzisiaj i wyłapałem jeszcze coś. Chrobotanie ma miejsce również przy mocnym skręcie w lewo, BEZ dodawania gazu. W sobotę auto będzie na windzie to jeszcze dokładnie przeglądnę całość.
                                            Piter
                                            tarasik.eu - tarasy i balkony z drewna i kompozytu
                                            KM i Nm dołożył gregor10

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Ja u siebie w golfie wymienilem prawy przegub zewnetrzny. Napewno dawal te stuki ala trzaski tez. Po wymienie niby okje bylo ale tak jak kolega tu zauwazyl przy max skrecie w lewo jeszcze cos tam strzela. Stawiam na wewnetrzny przegub tez z prawej strony. Rozbiore moze po zimie to go zregeneruje sobie bo mi to nie przeszkadza az tak bardzo b to trzeba t ekola skrecic na maxa. W przegubach mialem susze totalną i si eprzestraszylem jak je rozebralem tak wiec profilaktycznie nawalilem tam smaru ale wiadomoz e to nie naprawi przegubu.
                                              G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Mnie też to dopadło :| nie wiem czy to ma znaczenie ale u mnie to się pojawiło przy pierwszych mrozach + zmianie opon felg z 16" na 15" (nowe gumy i felgi). Autko mam tylko ponad 2 m-c , wcześniej na alu 16" była cisza. Odgłos chrobotania mam w momencie skrętu w prawo (im ciaśniejszy tym jest mocniejszy) i odjęcia pedału gazu. Wolna stała jazda przy max skręcie cisza, dodam puszczę gaz , pojawia się szuranie, chrobotanie , ale tylko raz jak przód auto siądzie w dół po odjęciu gazu ...sprawdzane zawieszenie na ścieżce, sprawdzona osłona tarczy, zdjęte zupełnie nadkole na test i dalej nie mam pojęcia co to jest. Na razie nic nie zamierzam robić, problem występuje nie tylko w skodzie ...ludzie wymieniają łożyska, przeguby itd ..i..nie rozwiązuje to problemu. Najgorsze jest to, że praktycznie przy każdym skręcie 90 stopni to słychać, rondach :x

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  raczej przegub tylko ktory to trzeba sprawdzac. Zawsze nei zawadzi tam zajrzec i dorzucic smaru. W paskach i sharanach jest o tyle fajnei ze odkrecam srube czolową i moge wprowadzic tym otworem smaru do przeguby zewn. Dodatkowo jak jest ten patyk laczacy przeguby drążony to mozna jakas szpryca z wezykiem tez zapodac smaru nawet do rpzegubu wewn. Tu w naszych niestety trzeba sciagac oslony gumowe by dolozyc smaru ale warto to wykonac.
                                                  G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X