Tomaszek, niby czym Ty chcesz tego dokonać, przecież nie masz AGRa :szeroki_usmiech
który przegub
Zwiń
X
-
ok. Wielkie dzieki za pomoc zaraz pójde do garażu i sprawdze, dam znac.
[ Dodano: Nie 07 Gru, 14 11:31 ]
Zamieszczone przez robekcoolStuka, bo ma luz. Blokujesz półoś i badasz, która strona jest luźna.
Komentarz
-
-
Ciekawa sprawa,bo u mnie też to występuje. A szczególnie słychać przy skręcie na 1 biegu w prawo, dodaniu i ujęciu gazu. Jestem po wymianie lewego przegubu,ale nie on był przyczyną-choć z tej strony to słychać. Myślałem też,że może dwumasa klika,ale gdy jadę prosto i w lewo cisza.Następna będzie panamera....????
Bo trzeba leczyć przyczyny, a nie skutki...
Komentarz
-
-
Maicroft, co to za przeguby za 70zł? :shock:
Ja teraz kupowałem do swojego BXE zewnętrzne i płaciłem 235zł za sztukę (Lobro).O czarnulę dba Robekcool http://www.k-mot.pl/page7.php
Graty i płyny ustrojowe zapewnia Kondzio http://www.oilspa.pl/
Komentarz
-
-
Tez takie byly, a nawet i drozsze. Mnie ich wymiana nie kosztuje nic, tyle co sobie kupie nastepny i pomarudze przy wymianie, jak nie chce zejsc z polosi. A niech dwa - trzy lata wytrzyma, to i tak jestem do przodu.
Zawsze mozna po kilku latach ori przeguby zamienic stronami, to zaczna sie rownomiernie zuzywac i dluzej beda sprawne
Komentarz
-
-
Ja staram się kupować raz a dobrze. Te podobno są lepsze od ori. Zobaczymy.
Dodatkowo kupiłem jeszcze taki smar (ponoć lepszy od tego w zestawie).
Mam nadzieję, że taki komplet długo pojeździ.O czarnulę dba Robekcool http://www.k-mot.pl/page7.php
Graty i płyny ustrojowe zapewnia Kondzio http://www.oilspa.pl/
Komentarz
-
-
Podepnę się pod temat.
U mnie przy mocnym skręcie w lewo i dodaniu gazu chrobocze coś z prawej strony. Wymieniłem oba zewnętrzne przeguby, jale dalej mam to samo. Nic niby nie obciera, a chrobot został. Zabrać się za wewnętrzny czy szukać czegoś innego? Przeguby tylne wyglądają na dobre, osłony są całe i nie pocą się. Zresztą, dźwięk ewidentnie dobiega z przodu z prawej strony.
Komentarz
-
-
U mnie też nie widać śladu ale jakimś cudem kiedyś w kanale zauważyłem że delikatnie obciera rant nadkola w "okolicy rozrządu" i jak łapał kant bieżnika z opony to dawał taki dziwny dźwięk chrobotania :wink: Lepiej sprawdź dwa razy bo wymiana wew. przegubów to droga zabawa a one dają raczej inne objawy, z reguły podczas jazdy na wprost przy obciążeniu silnika np wibracje odczuwalne na kole kierownicy, pedałach.
Komentarz
-
-
Ja u siebie w golfie wymienilem prawy przegub zewnetrzny. Napewno dawal te stuki ala trzaski tez. Po wymienie niby okje bylo ale tak jak kolega tu zauwazyl przy max skrecie w lewo jeszcze cos tam strzela. Stawiam na wewnetrzny przegub tez z prawej strony. Rozbiore moze po zimie to go zregeneruje sobie bo mi to nie przeszkadza az tak bardzo b to trzeba t ekola skrecic na maxa. W przegubach mialem susze totalną i si eprzestraszylem jak je rozebralem tak wiec profilaktycznie nawalilem tam smaru ale wiadomoz e to nie naprawi przegubu.G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP
Komentarz
-
-
Mnie też to dopadło :| nie wiem czy to ma znaczenie ale u mnie to się pojawiło przy pierwszych mrozach + zmianie opon felg z 16" na 15" (nowe gumy i felgi). Autko mam tylko ponad 2 m-c , wcześniej na alu 16" była cisza. Odgłos chrobotania mam w momencie skrętu w prawo (im ciaśniejszy tym jest mocniejszy) i odjęcia pedału gazu. Wolna stała jazda przy max skręcie cisza, dodam puszczę gaz , pojawia się szuranie, chrobotanie , ale tylko raz jak przód auto siądzie w dół po odjęciu gazu ...sprawdzane zawieszenie na ścieżce, sprawdzona osłona tarczy, zdjęte zupełnie nadkole na test i dalej nie mam pojęcia co to jest. Na razie nic nie zamierzam robić, problem występuje nie tylko w skodzie ...ludzie wymieniają łożyska, przeguby itd ..i..nie rozwiązuje to problemu. Najgorsze jest to, że praktycznie przy każdym skręcie 90 stopni to słychać, rondach :x
Komentarz
-
-
raczej przegub tylko ktory to trzeba sprawdzac. Zawsze nei zawadzi tam zajrzec i dorzucic smaru. W paskach i sharanach jest o tyle fajnei ze odkrecam srube czolową i moge wprowadzic tym otworem smaru do przeguby zewn. Dodatkowo jak jest ten patyk laczacy przeguby drążony to mozna jakas szpryca z wezykiem tez zapodac smaru nawet do rpzegubu wewn. Tu w naszych niestety trzeba sciagac oslony gumowe by dolozyc smaru ale warto to wykonac.G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP
Komentarz
-
Komentarz