Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2FL] Czujnik płynu do spryskiwaczy a płyn ORLEN

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    czyli drutujesz lutownicą? :twisted:
    no nie, u mnie zawsze zbiornik na wierzchu, wiertło stopniowane 22mm i płukanie po opiłkach
    kiedyś mrfaziemu mimo płukania się zapchał spryskiwacz i żeśmy się namordowali, żeby go wyciągnąć (znaczy opiłek plastikowy)

    [ Dodano: Wto 30 Gru, 14 15:33 ]
    w każdym razie można ten czujnik wyjąć po prostu z uszczelki i cały syf wyleci dziurą
    no może nie cały, bo czujnik jest na 1/4 wysokości
    można też pompkę sprysków wyjąć po prostu do góry z uszczelki, ale tam jest już dużo mniejszy otwór i "kasza" może nie spłynąć
    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
    poprzednie modele:
    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

    Komentarz


    • #27
      Halo w rsie trzema sie na 3 torxach. Reke wsadze w dziure ale nie wiem gdzie macac za czujnikiem. Pobawie sie z octem. Jest o tyle lepiej ze wchodzi 6l plynu wiec rozczyn bedzie jeszcze slabszy.

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez krzynol
        czyli drutujesz lutownicą? :twisted:
        to zależy od nomenklatury... :twisted: (wyjaśnienie poniżej)

        Zamieszczone przez krzynol
        no nie, u mnie zawsze zbiornik na wierzchu, wiertło stopniowane 22mm i płukanie po opiłkach
        Jak lubisz uj.... się po łokcie - feel free. :-)

        Jeśli stosujesz wiertło, narobisz plasticzanych fuzli od groma i ciut ciut. Stosując lutownicę jestem w stanie wytopić otwór dokładnie tak, jak to producent zasugerował w odlewie (w obudowie jest nadlewek pokazujący, który element ma być usunięty, by zrobić otwór na czujnik). Po wytapianiu otworu na gorąco masz dużego kalibru pojedyncze strączki przetopionego plastiku do odłamania i zero latających fuzli.

        Zamieszczone przez krzynol
        w każdym razie można ten czujnik wyjąć po prostu z uszczelki i cały syf wyleci dziurą
        Ja płukanie zastosowałem PRZED montażem czujnika. Dodatkowo w zbiorniczku pozostał płyn osłaniający pompkę spryskiwacza przed ciałami obcymi. Cokolwiek by się w tej procedurze nie naprodukowało nie utonie - będzie pływało po powierzchni płynu. Grunt to płukać dotąd, aż będzie się miało pewność, że wnętrzności są czyste.

        Zamieszczone przez krzynol
        no może nie cały, bo czujnik jest na 1/4 wysokości
        Jeśli wierciłeś otwór wiertarką, siła odśrodkowa może porozrzucać opiłki wewnątrz zbiorniczka - zdarza się. Nalewając H2O do płukania z odpowiednim impetem, jesteś w stanie mimo dziury z boku, podnieść lustro płynu ponad poziom otworu na czujnik. To powinno porwać opiłki znajdujące się powyżej otworu na czujnik i zaprosić je do wypłynięcia dziurą z boku zbiorniczka. Można też końcówkę węża z bieżącą wodą zaaplikować w otwór na czujnik poziomu płynu i oddolnie podać wodę do płukania zbiorniczka po operacji. Też wszystko wylezie, tym razem wlewem do góry. Możliwości trochę jest. :-)

        Lutownica takich bąków nie sadzi. U mnie, pomimo płukania, o ile pamiętam, nie miałem niczego obcego w zbiorniczku. Wszystko, czego musisz się pozbyć, było nadtopione w bezpośrednim sąsiedztwie otworu na czujnik. Z tego względu, akurat tutaj używanie lutownicy IMHO nie jest wcale drutowaniem czegokolwiek ;-).

        Zamieszczone przez irekk
        Halo w rsie trzema sie na 3 torxach. Reke wsadze w dziure ale nie wiem gdzie macac za czujnikiem. Pobawie sie z octem. Jest o tyle lepiej ze wchodzi 6l plynu wiec rozczyn bedzie jeszcze slabszy.
        jak wyjmiesz halogen, użyj latarki i wzroku - nie będziesz musiał uprawiać ginekologii. Czujnik rzuci się na Ciebie z zębami zaraz za halogenem ;-)

        Obejrzyj na allegro, jak wyglądają zbiorniczki z czujnikami - to pomaga zorientować się w temacie.
        Pozdrawiam, Robreg.
        ----
        furmanka.blogspot.com fan ;-)

        Komentarz


        • #29
          no a opiłki od pilnika, czy papieru ściernego? - też mogą zapchać, ja tam wolę płukać normalnie a nie patentami
          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
          poprzednie modele:
          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez Enriquez
            nie, z reguły te co mają spryskiwacze reflektorów
            Ufff , ...wszędzie pchają to g... elktroniczne żeby tylko człowiekowi życie umilić

            Komentarz


            • #31
              Ja miałem tak samo ,zalałem płynu z Orlenu i następnego dnia zaświeciła się kontrolka , pomyślałem ,że to taki żart :lol: ,ale kontrolka nie gasła ,więc kolejnego dnia zalałem płynu z BP (ok. 2 l ) i problem nie wystąpił więcej ,sam nie wiem co o tym myśleć
              Sebastian
              Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
              Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
              Była Black ELEGANCE by sebastian7905
              Wczasy nad morzem - klik

              Komentarz


              • #32
                Zamieszczone przez krzynol
                no a opiłki od pilnika, czy papieru ściernego? - też mogą zapchać, ja tam wolę płukać normalnie a nie patentami
                Pokaz Ty mi gdzie ja napisalem cokolwiek o pilniku czy papierze ściernym :-)

                Lutownica i w ostatecznosci scyzoryk. Tylko tyle i az tyle. :-)
                Pozdrawiam, Robreg.
                ----
                furmanka.blogspot.com fan ;-)

                Komentarz


                • #33
                  ja szlifuję pod uszczelkę, anyway EOT
                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                  poprzednie modele:
                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                  Komentarz


                  • #34
                    Zamieszczone przez sebastian7905
                    Ja miałem tak samo ,zalałem płynu z Orlenu i następnego dnia zaświeciła się kontrolka , pomyślałem ,że to taki żart :lol: ,ale kontrolka nie gasła ,więc kolejnego dnia zalałem płynu z BP (ok. 2 l ) i problem nie wystąpił więcej ,sam nie wiem co o tym myśleć
                    i ja miałem to samo, płyn z Orlen do -22 , poszło 4 l jak było +2st to wszystko ok , a jak się pojawiło -7 to zapaliła się kontrolka ;(
                    Wypompowałem połowę na szybę i lampy , dolałem 2l z Lotosa jakis do -25, i nadal zonk.
                    Dzis u Enriqueza 30min w garazu i pomogło .... chyba się wymieszały w koncu

                    Komentarz


                    • #35
                      Mi się wydaję że orlen ma taki syf w sobie że robi się kożuch na czujnikach.

                      Komentarz


                      • #36
                        Zamieszczone przez irekk
                        Mi się wydaję że Orlen ma taki syf w sobie że robi się kożuch na czujnikach.
                        Pisali niektórzy o złych zachowaniach niektórych producentów płynów. Ja używam najtańszego płynu do -22 st.C w pięciolitrowych kanistrach, kupionego w zeszłym roku (ostatnio szczęśliwym dealerem była Castorama - na raz kupione chyba 8 baniek, bo naprawdę dobra cena była).

                        Aby to cudo cokolwiek szybę chciało myć, profilaktycznie dodaję do każdego tankowania zbiorniczka najlepszego w PL, mniętowego płynu do mycia naczyń, z nazwą zaczynającą się na eL (około 2 łyżki stołowe na 4l płynu). Fałszywych alarmów brak, a płyn nie zamarzł, mimo tego, że ma już półtora roku leżakowania w piwniczce.
                        Pozdrawiam, Robreg.
                        ----
                        furmanka.blogspot.com fan ;-)

                        Komentarz


                        • #37
                          Wpadam dziś rano do auta odpalam auto, ruszam, jadę i widzę że kontrolka się nie zapala. Dolałem Bipka do pełna i od dziś będę hejterem/cebulakiem/niezadowolonym konsumentem orlenowskiego płynu.
                          Dzięki panowie. Płyn BP rozwiązał problem.

                          Temat zmieniony więc powinno ułatwić szukanie

                          Komentarz


                          • #38
                            ja cały poprzedni rok lałem SONAX i nie bylo problemu, musze tego poszukac i w tym roku

                            Komentarz


                            • #39
                              A ja mam trochę inne pytanie ale z kategorii czujnika płynu. Istanieje możliwość że w mojej Octavii II FL Mint z 2010r nie ma czujnika poziomu płynu do spryskiwaczy?
                              Antracytowy Mint z Krk by MRadar

                              Komentarz


                              • #40
                                Napewno niema ,musisz sobie dołożyć zbiorniczek większy lub sam czujnik do swojego zbiornika i zakodować

                                Komentarz


                                • #41
                                  Zamieszczone przez belgot11
                                  Napewno niema ,musisz sobie dołożyć zbiorniczek większy lub sam czujnik do swojego zbiornika i zakodować
                                  I jeszcze trochę kabli dołożyć do instalacji. To jest największym problemem w tej operacji.
                                  Pozdrawiam, Robreg.
                                  ----
                                  furmanka.blogspot.com fan ;-)

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Zamieszczone przez irekk
                                    Mi się wydaję że orlen ma taki syf w sobie że robi się kożuch na czujnikach.
                                    Ale kotleta odgrzeję

                                    Nie do końca Orlen ma syf. Jest za mała przewodność tego płynu. Ktoś już o tym pisał na forum. Od wczoraj na orlenowskim płynie, tym niebieskim, w mojej O3 kontrolka świeciła się pomimo pełnego zbiorniczka. Szczypta soli załatwiła sprawę. Wzrosła przewodność jonowa i gotowe...
                                    -jeździ ze mną od 05.2011
                                    - jeździ ze mną od 04.2015

                                    Komentarz

                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                    Pracuję...
                                    X