Po przetestowaniu mogę tylko potwierdzić, że powyższy sposób wyłączenia SS działa znakomicie, zero problemów, czy błędów
Ubytek płynu chłodniczego 1.6 TDI
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez piotrek_osZamieszczone przez omega2010czy to jest możliwe ze odparowało prawie 400 mili litrów G 13 po przejechaniu ok 3000 km
Komentarz
-
-
-
Zamieszczone przez boczek19omega2010 - mam podobny problem z znikającym płynem chłodzącym. Jestem umówiony w ramach gwarancji na kontrolę co jest powodem ale podejrzewają właśnie pompę wody. Moje pytanie brzmi czy wymieniając pompę wody należy wymienić także rozrząd ?
Ja kupowałem orginalny rozrzad ale nie był montowany w ASO skody . Jedyna metoda reklamacji i zwrotu całej kasy za rozrzad był demontaż kompletnego rozrzadu . Jeśli jedziesz robić to na gwarancji to wymieniają sama pompę i wszystko rozmawiałem w ASO skody to często był problem z cieknacymi pompami w 1.6 TDI . ASO skody ma problem z dostępnością pomp to po rozebraniu i stwierdzeniu usterki masz bite 2 dni bez fury
Komentarz
-
-
Tak sie zastanawiam skoro mi kazda pompa czy to ruville, skf czy febi wytrzymywala 100tys to po co przeplacac kilkakrotnie za pompe. Rozumiem sprzeglo, ktore zjezdze do konca albo zawieszenie ale pompa i tak po 100tys bedzie nowa.
Edit. Kilka zlotych a nie kilkukrotnie ale przeczytalem :-) Kilka zlotych to ok ;-)
Komentarz
-
-
u mnie 100kkm i też płyn ubywa- czyli co machnąć od razu cały rozrząd?MaderFaker EKOlot -> http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...t-vrs-interior
KUPIĘ: tunel z podłokietnikiem-kpl, Zderzak vrs FL, Skladane lusterka-kpl, Maxi-dot
Komentarz
-
Komentarz