V tech czy tune up :?:
Płyta pod silnikiem
Zwiń
X
-
Płyta pod silnikiem
Powitać.
Jak już się w nocy "chwaliłem" jestem lżejszy o 540 zł, a skoda ma nową miskę i świeży olej.
Wpadł mi kawałek cegły pomiędzy miskę a płytę (dużo poruszam się po drogach wątpliwej jakości- czytaj tłuczeń i inne podobne) no i gdzieś musiałem zabrać francę ze sobą.
Panowie, nie życzę wam takiej plamy oleju i zużycia 4litrów na 50 metrach
Ale do sedna- czy płyta pod silnikiem jest naprawdę tak potrzebna, czy można się bez niej obejść? Myślałem też o metalowej- i tu pytanie do posiadaczy takowej- jest lepiej dopasowana niż plastik?Jak nie sprzętem, to talentem
-
-
Zamieszczone przez GlukaszNo dobra, a co z jej całkowitym brakiem?
więc trochę średni pomysł
załóż po prostu 'custom' osłonę miski olejowejkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Re: Płyta pod silnikiem
Zamieszczone przez GlukaszPowitać.
Jak już się w nocy "chwaliłem" jestem lżejszy o 540 zł, a skoda ma nową miskę i świeży olej.
Wpadł mi kawałek cegły pomiędzy miskę a płytę (dużo poruszam się po drogach wątpliwej jakości- czytaj tłuczeń i inne podobne) no i gdzieś musiałem zabrać francę ze sobą.
Panowie, nie życzę wam takiej plamy oleju i zużycia 4litrów na 50 metrach
Ale do sedna- czy płyta pod silnikiem jest naprawdę tak potrzebna, czy można się bez niej obejść? Myślałem też o metalowej- i tu pytanie do posiadaczy takowej- jest lepiej dopasowana niż plastik?
Mały OT: czytałem historię że koleś najechał na cegłę przy dużej prędkości i wystrzeliły mu przednie poduszki, nie dość że dostał w twarz+ szok, to trzeba jeszcze było wyhamować z 100 km/h nic nie widząc przed sobą...
Komentarz
-
-
Dwa razy zmieniałem miskę olejową zanim dojrzałem do decyzji o zakupie stalowej osłony.
Nie zdecydowałbym się na osłonę samorobną...
Osłona oryginalna jest ze stalowej, tłoczonej blachy.
Jest sztywna, dokładnie dopasowana i mocowana specjalnymi wspornikami do fabrycznych otworów w elementach konstrukcyjnych auta.
Nie sądzę, żeby osłona samorobna była równie trwała i odporna mechanicznie, a jednocześnie łatwa do demontażu podczas wymiany oleju.
Oryginalne osłony są drogie, ale bez problemu znajdziesz równe funkcjonalny zamiennik.
Moja osłona (zamiennik) do O1 dwa lata temu kosztowała ok 200 zł.
Za te pieniądze kombinacja z samorobnymi osłonami z blachy była nieopłacalna.
Komentarz
-
Komentarz