[O2] 1.6 Niiie jedzie ! :(

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • _Tomek
    Classic
    • 2018
    • 0

    [O2] 1.6 Niiie jedzie ! :(

    No to ruszyliśmy :diabelski_usmiech
  • _Tomek
    Drive
    • 2014
    • 58

    #2
    [O2] 1.6 Niiie jedzie !

    Witam
    Mam mały problem z moją furą. Od grudnia pojawił się problem z brakiem mocy na benzynie na zimnym silniku - ja mu gaz, a on nic. Jak się jednak zagrzał to wszystko było ok.
    Przeczyściłem przepustnicę, świece wymieniałem 10 kkm więc nie tykałem, przejrzałem kable WN lekko zaśniedziałe przy cewkach, niby było lepiej, ale po tygodniu to samo.
    Sprawdzałem czy nie wylatuje zapłon na którymś cylindrze - wszystko wyglądało ok.
    Przegoniłem auto z preparatem do czyszczenia wtrysków 200 km - przez kilka dni wporządku potem znowu lipa.
    Co jeszcze zauważyłem - to na wolnych obrotach na benzynie strasznie nierówno pracuje.

    Wczoraj jak podpiąłem vcds to wywaliło mi błąd 16556 - mieszanka zbyt bogata, bawiłem się jednak gazem więc pomyślałem, że to tego przyczyna.
    Podpiąłem dzisiaj wali błędem 16555 - mieszanka zbyt uboga.

    Nie mam już siły Panowie. Na gazie chodzi super - na benzynie tragedia.
    Poradźcie coś proszę, co jeszcze mogę sprawdzić ewentualnie dajcie proszę namiary na jakiegoś gościa od skodziny w rejonie Krakowa, który może to ogarnąć.
    dzięki

    Komentarz

    • Enriquez
      RS
      • 2009
      • 7685
      • Superb III (3V3)

      #3
      Lambda?
      Pozdrawiam
      Marcin

      Komentarz

      • mirekm71
        Ambiente
        • 2014
        • 143

        #4
        W przypadku lambdy powinien wywalic check engine, chyba, ze to taki poczatek konca. Bez lambdy tez powinien jezdzic. Moze odpiac i poprobowac. Jak bedzie dobrze to lambda do wymiany.

        Generalnie stara szkola mowi filtr paliwa a dopiero pozniej lambdy itp.

        Komentarz

        • piotrek_os
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 8162
          • Octavia II (1Z3)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Zamieszczone przez _Tomek
          Od grudnia pojawił się problem z brakiem mocy na benzynie na zimnym silniku
          zacznij o wymiany filtra paliwa....
          Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

          Komentarz

          • _Tomek
            Drive
            • 2014
            • 58

            #6
            Czy można odpiąć lambdę i odpalić silnik, jeździć :shock: ??

            Komentarz

            • miodowy
              Rider
              • 2015
              • 534

              #7
              Zamieszczone przez _Tomek
              Czy można odpiąć lambdę i odpalić silnik, jeździć :shock: ??
              Jeździć normalnie nie, ale sprawdzić czy zajdą jakies zmiany możesz.

              Weź na logikę...

              Jeśli jest jak piszesz, że problem wytępienia tylko podczas jazdy na Pb a na LPG jest wszystko ok, to znaczy, że masz problem z dawkowaniem paliwa. Praca silnika raczej będzie w porządku.

              Tak jak koledzy piszą, zacznij od filtra paliwa.

              Ja raz miałem podobny przypadek w swoim aucie. Poprzedni właściciel podobnie jak Ty wymienił pół auta. W koncu nie wytrzymał i sprzedał. Po bardzo okazyjnie cenie... Bo z problemem.

              Filtr paliwa w ośmioletnim wówczas aucie był tak zasyfiony, bo jak sądzę nie wymieniany od nowości, że nie szło z niego odczytać żadnych informacji.

              Wymiana na nowy okazała się zbawienna i problem jak ręką odjął...

              Poza tym jakbyś miał uwaloną lambdę vcds by Ci to pokazał wyraźnie

              It's nice to be important but more important is to be nice

              Komentarz

              • marte
                Rider
                • 2007
                • 259

                #8
                Re: [Q2] 1.6 Niiie jedzie !

                Zamieszczone przez _Tomek
                Witam
                Mam mały problem z moją furą. Od grudnia pojawił się problem z brakiem mocy na benzynie na zimnym silniku - ja mu gaz, a on nic. Jak się jednak zagrzał to wszystko było ok.
                Przeczyściłem przepustnicę, świece wymieniałem 10 kkm więc nie tykałem, przejrzałem kable WN lekko zaśniedziałe przy cewkach, niby było lepiej, ale po tygodniu to samo.
                Sprawdzałem czy nie wylatuje zapłon na którymś cylindrze - wszystko wyglądało ok.
                Przegoniłem auto z preparatem do czyszczenia wtrysków 200 km - przez kilka dni wporządku potem znowu lipa.
                Co jeszcze zauważyłem - to na wolnych obrotach na benzynie strasznie nierówno pracuje.

                Wczoraj jak podpiąłem vcds to wywaliło mi błąd 16556 - mieszanka zbyt bogata, bawiłem się jednak gazem więc pomyślałem, że to tego przyczyna.
                Podpiąłem dzisiaj wali błędem 16555 - mieszanka zbyt uboga.

                Nie mam już siły Panowie. Na gazie chodzi super - na benzynie tragedia.
                Poradźcie coś proszę, co jeszcze mogę sprawdzić ewentualnie dajcie proszę namiary na jakiegoś gościa od skodziny w rejonie Krakowa, który może to ogarnąć.
                dzięki
                korekty długoterminowe jakie są?
                Proponuje wykasować. Mi to wygląda na źle skalibrowaną mapę gazu. Po przejściu na benzynę komputer wariuje. Przerabiałem to.

                Pzdr

                Komentarz

                • _Tomek
                  Drive
                  • 2014
                  • 58

                  #9
                  Odłączyłem sondę, na wolnych obrotach tak samo jak było czyli skoki od 500 do 1000. Przy jeździe podobnie - zmulony. Gaz - wszystko gra.
                  Co do filtra paliwa - wymieniałem cholera rok temu - no chyba, że mechanik coś przykombinował. Na fakturze mam PP 836/3 koszt. 30 zł.

                  Zauważyłem jeszcze jedną rzecz - jak przejadę się na benzynie kawałek to na wolnych przez minutę może 2 pracuje dobrze, a później znowu szaleństwo.

                  Co do wkładu - na razie jeszcze kasy nie ładuje. Staram się problem zdiagnozować zanim będę bo nie stać mnie na wymianę połowy samochodu.

                  A i oczywiście wali błędem 16555 - na benzynie.

                  Komentarz

                  • maciek
                    Ambiente
                    • 2005
                    • 172

                    #10
                    Spróbuj zakręcić gaz w butli w bagażniku i pojeździć parę dni na benzynie. Może wtryski puszczają gaz i masz za bogata mieszankę która komp koryguje benzyna.
                    OCTAVIA '01

                    Komentarz

                    • _Tomek
                      Drive
                      • 2014
                      • 58

                      #11
                      Wykasowałem mapy - nie pomogło.
                      Zakręciłem gaz w bagażniku - będę testował. Zrobiłem kilka skrinów, zerknicie proszę - może tam coś będzie dla was jaśniejsze. Grupa 015 i 016 - pojawiają się jakieś wartości, wcześniej tego tam nie widziałem.
                      Błąd 16555 na benzynie dalej siedzi.
















                      Komentarz

                      • hyp
                        Ambiente
                        • 2013
                        • 146
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                        #12
                        moja teoria:
                        widać to w grupie 32 - > -8.6% że mieszanka jest za bogata, a w grupie 33 -> 0.0 (powinno się wahać pomiędzy 2% a -2%) to znaczy że aktualna mieszanka została skorygowana poprawnie i auto powinno jeździć normalnie, jeżeli to się nie dzieje to obstawiałbym że któryś z czujników kłamie, (np. dostaje się mniej powietrza niż wskazują na to czujniki) aby to ocenić musisz zrobić pełne logowanie(opis znajdziesz na forum) albo dostaję się więcej paliwa niż powinno (wtryskiwacz któryś leje) albo naprawdę gaz przepuszcza (diagnozę komplikuje gaz)

                        zrób pełne logi i dodatkowo zrób logowanie grupy 32 i 33 tak jak miodowy podpowiada,

                        zrób test, którego celem jest ocena pracy silnika tylko na benzynie:
                        auto do testów musi być rozgrzane do 90C, uruchom auto i niech pracuję tylko na benzynie, wejdź do Fault Codes i wykonaj procedurę kasowania błędów, nawet jak ich tam nie będzie to spowoduje zresetowanie się nauczonych mieszanek, następnie musiałbyś poczekać do 3 min, aż wartość % w grupie 32 się ustabilizuję i nie będzie rosła lub spadała więcej) następnie przejedz się samochodem przez 10 min i pokaż jak to tam wygląda, log wklej na vaglog.pl aby dało się je normalnie odczytać.

                        polecam ten filmik, przedstawiający w krótki sposób jak interpretować grupe 32 i 33 czyli LTFT i STFT https://www.youtube.com/watch?v=yM3iarhSP68, (i pozdrawiam wszystkich co mają ból dupy dzieląc się zdobytą wiedzą)
                        ↑↑↑ To jest moja opinia I naucz się z tym żyć ↑↑↑

                        Komentarz

                        • _Tomek
                          Drive
                          • 2014
                          • 58

                          #13
                          Jutro po południu się za to zabieram.

                          Mam jeszcze jedno pytanie - skoro mieszanka za bogata, to dlaczego wali błędem, że mieszanka uboga - 16555 ??

                          Zauważyłem jeszcze na testach, że auto w miarę normalnie pracuje, następnie zaczynają obroty skakać, 500 - 1000, pojawia się błąd 16555, pojawiają się wartości w blokach 015, 016.
                          Ten błąd pojawia się więc raczej na wolnych obrotach.

                          Komentarz

                          • PrzemekS2
                            Drive
                            • 2011
                            • 76

                            #14
                            Problemy

                            Ty zakręć gaz w butli LPG i przejedź się na benzynie. Pewnie ci leją wtryski LPG i dlatego nie masz mocy bo dostaje zbyt bogatą mieszankę. A to że raz jest dobrze a raz źle to dlatego że wtryski LPG raz się domkną a raz nie. Jakiego koloru masz wtryski LPG ?

                            Komentarz

                            • _Tomek
                              Drive
                              • 2014
                              • 58

                              #15
                              Jak dotrę do domu to wrzucę fotkę wtrysków z tego co kojarzę to chyba wtryskiwacze HANA mam założone.

                              Zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa. Czy ja przypadkiem nie zmagam się z dwoma problemami jednocześnie. Poprawcie mnie jeśli się mylę.

                              1. Nie jedzie na benzynie - błąd 16556 - mieszanka za bogata - możliwe, że wtryski puszczają.

                              2. Wariuje na wolnych obrotach - zakres 500 - 1000 - błąd 16555 - za uboga mieszanka.


                              Chyba, że sonda koryguje zbyt bogatą mieszankę na benzynie, a na wolnych obrotach wtryski się blokują i brakuje wtedy paliwa.
                              Dobra dość gdybania. Zakręcę dzisiaj butlę i postaram się zrobić pełne logi.

                              Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

                              Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

                              Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

                              Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

                              Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

                              Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

                              Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

                              Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

                              Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

                              Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

                              Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.








                              [ Dodano: Pon 23 Lut, 15 19:25 ]
                              Zamieszczone przez hyp
                              moja teoria:
                              widać to w grupie 32 - > -8.6% że mieszanka jest za bogata, a w grupie 33 -> 0.0 (powinno się wahać pomiędzy 2% a -2%) to znaczy że aktualna mieszanka została skorygowana poprawnie i auto powinno jeździć normalnie, jeżeli to się nie dzieje to obstawiałbym że któryś z czujników kłamie, (np. dostaje się mniej powietrza niż wskazują na to czujniki) aby to ocenić musisz zrobić pełne logowanie(opis znajdziesz na forum) albo dostaję się więcej paliwa niż powinno (wtryskiwacz któryś leje) albo naprawdę gaz przepuszcza (diagnozę komplikuje gaz)

                              zrób pełne logi i dodatkowo zrób logowanie grupy 32 i 33 tak jak miodowy podpowiada,

                              zrób test, którego celem jest ocena pracy silnika tylko na benzynie:
                              auto do testów musi być rozgrzane do 90C, uruchom auto i niech pracuję tylko na benzynie, wejdź do Fault Codes i wykonaj procedurę kasowania błędów, nawet jak ich tam nie będzie to spowoduje zresetowanie się nauczonych mieszanek, następnie musiałbyś poczekać do 3 min, aż wartość % w grupie 32 się ustabilizuję i nie będzie rosła lub spadała więcej) następnie przejedz się samochodem przez 10 min i pokaż jak to tam wygląda, log wklej na vaglog.pl aby dało się je normalnie odczytać.

                              polecam ten filmik, przedstawiający w krótki sposób jak interpretować grupe 32 i 33 czyli LTFT i STFT https://www.youtube.com/watch?v=yM3iarhSP68, (i pozdrawiam wszystkich co mają ból dupy dzieląc się zdobytą wiedzą)

                              Zrobiłem koledzy jak mówiliście - zakręciłem gaz w butli i wszystkie testy wykonane zostały na czystej benzynie. Jechał całkiem dobrze - może na początku jazdy coś tam lipnie, ale później było już ok. Gdy się zatrzymałem miał prawidłowe wolne obroty. Jak postał jednak trochę to zaczęły obroty skakać - widać to na logach. Zauważyłem jeszcze, że grupa 37 po porządnym przegonieniu przestała wskazywać dane. Później na wolnych obrotach jak już zaczął bardzo skakać to wywaliło grupę 033.

                              Komentarz

                              • hyp
                                Ambiente
                                • 2013
                                • 146
                                • Octavia II combi (1Z5)
                                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                #16
                                Na gazie się nie znam wiec nie wiem czy sterownik gazu korzysta z informacji sondy lambda,

                                Sonda Lamda działa sinusoidalnie https://www.youtube.com/watch?v=LGLGqdzubVk i dlatego pisałem że w grupie 33->powinno wahać się pomiędzy 2% do -2%, a w Twoim przypadku jest cały czas 0.0, bez zmian i pojawiające się problemy z odczytem z sondy, więc podejrzewam że sonda uszkodzona ale to jest tylko moja teoria i nie chciałbym cię naciągnąć na niepotrzebne koszty,

                                - sprawdź najpierw wiązkę,
                                - może uda Ci na chwilę wsadzić jakąś używkę do testów
                                ↑↑↑ To jest moja opinia I naucz się z tym żyć ↑↑↑

                                Komentarz

                                • _Tomek
                                  Drive
                                  • 2014
                                  • 58

                                  #17
                                  Mówimy o tej sondzie za silnikiem, którą miałem i sprzedałem, bo leżała niepotrzebna ??

                                  Czy ta nierówna praca na wolnych obrotach też może być z tym związana ??

                                  A i jeszcze jedno - te wartości nie zawsze były zero - jak jechałem to się wahały to ok. 10%. Na wolnych obrotach miały wartość 0.

                                  W jaki sposób jestem jeszcze w stanie zdiagnozować sondę.

                                  Komentarz

                                  • mirekm71
                                    Ambiente
                                    • 2014
                                    • 143

                                    #18
                                    Przewaznie jak wyswietla blad sondy to uszkodzona jest sonda. Oczywiscie na poczatek zakrecilbym gaz i pojezdzil na samej benzynie ale wydaje mi sie, ze jesli gaz by sie ulatnial to samochod rano nie chcialby odpalic. Po odpaleniu i mocniejszym przyspieszaniu ilosc gazu uciekajacego przez uszkodzony wtryskiwacz nie bylaby w stanie zalac silnika. Kulec na wolnych? Ok, ale przyspieszalby normalnie. Na tych mapach sie nie znam i nie wiem o co chodzi wiec sie nie wypowiem.

                                    Kiedys w starszym aucie znajomy testowal sonde odpinajac ja. Jesli samochod zle chodzil to po odpieciu sondy przechodzil w tryb awaryjny. Zastepowal ja jakimis swoimi nastawami i auto jezdzilo normalnie (trochs wiecej palil). Twoj samochod po odpieciu sondy dalej mulil wiec? Ciezko powiedziec. To jest sonda szerokopasmowa wiec dosyc droga. Fajnie byloby gdzies pozyczyc taka.

                                    Komentarz

                                    • _Tomek
                                      Drive
                                      • 2014
                                      • 58

                                      #19
                                      w grupie 033 wali błędem tylko jak wpadnie własnie w takie skoki obrotów. 500-1000 i tak w koło. Po pewnym czasie błąd. W czasie jazdy z kolei grupa 67 i 37 były niedostępne, a też odpowiedzialne za sondę.
                                      Nie mam już siły - miesiąc temu sprzedałem sondę, która leżała w szufladzie tylko po to by teraz dołożyć do nowej - idę skoczyć z mostu.

                                      Komentarz

                                      • hyp
                                        Ambiente
                                        • 2013
                                        • 146
                                        • Octavia II combi (1Z5)
                                        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                        #20
                                        1. Czy te wszystkie logi było robione na zakręconym gazie ??
                                        2. Tak chodzi o tą pierwszą za "silnikiem", druga co jest za katem w połączeniem z pierwszą służy do określania sprawności katalizatora, przynajmniej tak obiło mi się o uszy

                                        mam dla Ciebie 3 propozycje: (ale najpierw sprawdź wiązkę, piny, bo miałeś zrywanie połączenia ze sondą)

                                        - wymieniasz sondę
                                        - wkładasz używkę do testów
                                        - jedziesz do dobrego magika, który na żywo będzie mógł to sprawdzić
                                        ↑↑↑ To jest moja opinia I naucz się z tym żyć ↑↑↑

                                        Komentarz

                                        • x_cite
                                          L&K
                                          • 2011
                                          • 1478
                                          • Octavia II (1Z3)
                                          • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                          #21
                                          Miałem podobny, ale chwilowy problem tyle, że na gazie...dziś po sprawdzeniu na VCDS-ie wywaliło mi 5 błędów...
                                          1. 17756 - końcówka mocy 1 cewki zapłonowej
                                          2. 16685 - rozpoznanie wypadania zapłonu - cylinder 1
                                          3. 16688 - j.w. - cylinder 4
                                          4. 16684 - wypadanie zapłonów
                                          5. 17620 - wyłączanie cylindrów - zespół 1

                                          Potem po podpięciu do kombajnu na serwisie wyszło, że wtrysk lpg pierwszy, drugi i trzeci pokazywał wartość O czyli OK a czwarty wahał się od 12-16 czyli walnięty i do wymiany. Cała listwa nowa do Landi Renzo kosztuje bagatela 1000 zł!!!

                                          Komentarz

                                          • _Tomek
                                            Drive
                                            • 2014
                                            • 58

                                            #22
                                            Tak wszystkie logi były robione na zakręconym gazie.
                                            Po wczorajszych testach auto nie ma już normalnych wolnych obrotów - cały czas falują 500-1000.
                                            Jeśli to sonda to czy nie powinno walić jakimś błędem ??
                                            A macie może jakiegoś magika w Krakowie ??



                                            Diagnoza 24.02.2015 r. wieczór ...
                                            Dzisiaj podłączyłem kompa i odpiąłem sondę. Odpaliłem samochód, chodził bez zarzutu do puki się nie zagrzał. Przed 90 zaczęło się ponownie szaleństwo obrotów. I dziwna sprawa, bo po odpięciu sondy w grupach 032 oraz 033 też się pojawiły błędy.

                                            Więc skoro sonda byłaby walnięta to po jej odpięciu nie powinno walić już błędem. No chyba, że to nie sonda. Zrobiłem jeszcze adaptacje przepustnicy - nic nie pomogło.

                                            A może jakieś masy brak, ale to na gazie też by się działo - chyba, że instalacja gazowa ma oddzielne zasilanie i tak może być.
                                            Dowiedziałem się dzisiaj jeszcze, że gaz zbiera dane również z sondy.

                                            No nic - może jutro coś wymyślę - chyba, że macie jeszcze jakieś pomysły ??



                                            Diagnoza ... 25.02.2014 r. rano

                                            Może ktoś zerknie jakie ma wartości w grupie 032, 033 - chciałem się dowiedzieć czy to -8 to wartość standardowa czy błędna.
                                            Dzisiaj rano zrobiłem 60 km. na benzynie - spalanie przy spokojniej jeździe do 100 km/h około 7 l. Była moc i wolne obroty.

                                            Zatankowałem furę na stacji benzynowej i odjeżdżając ze stacji - ja mu gaz a on opieszale do przodu. Po przejechaniu jakiegoś odcinka jest wszystko ok.
                                            Co jeszcze zauważyłem, że były wolne obroty. Hmmm :roll: . No nic pojadę do domu po południu również na benzynie i zobaczę co pokazuje sonda.

                                            Wczoraj kontaktowałem się z gaziarzem i rzucił temat wtrysków, a jak kontaktowałem się z kolei ze znajomym który pracował kiedyś w skodzie to rzucił temat przepustnicy....



                                            Diagnoza 25.02. wieczór....
                                            Oto świeże logi zrobione dzisiaj.
                                            Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

                                            Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

                                            Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

                                            Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

                                            Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.


                                            Błędów odczytu sondy brak.

                                            Na jednym widać, że wartości pola 032 w pewnym momencie zaczynają się zmieniać a co za tym idzie pojawia się równa praca silnika na wolnych obrotach. To wskazywało by na sondę, jednak po odpięciu sondy wolne obroty dalej szaleją. Hmmm... Wszystko sprowadza mi się do zasilania czegoś co jest odpowiedzialne za całość - może komp. ??
                                            Wiem, że to daleko idące stwierdzenia, ale...

                                            Jeśli ktoś może to niech mi poda jakie ma wartości w banku 032 i 033 na silniku 1.6 mpi. BSE lub podobnym ??

                                            Komentarz

                                            • TwoB
                                              L&K
                                              • 2011
                                              • 1086
                                              • Octavia II (1Z3)
                                              • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                              #23
                                              Zmierzyłem na wolnych obrotach
                                              032: -8,6; -4,7
                                              033: 0,0%; 2,03V
                                              SATYNOWA O2 Tour
                                              Z pozdrowieniami
                                              Bartek

                                              Komentarz

                                              • _Tomek
                                                Drive
                                                • 2014
                                                • 58

                                                #24
                                                Dzięki kolego za dane.
                                                A czy te wartości w 032 ulegają zmianie po dodaniu gazu. U mnie podchodzą bliżej wartości 0. Natomiast w grupie 033 na wolnych obrotach mam 25%, a po dodaniu gazu mi się zmniejsza. Najdziwniejsze jest to, że jak samochód zaczyna szaleć na obrotach to mam tutaj wartość 0.0. Tak jakby się coś zwieszało.

                                                Komentarz

                                                • mirekm71
                                                  Ambiente
                                                  • 2014
                                                  • 143

                                                  #25
                                                  Niestety nie pamiętam czy chodzil na benzynie czy na gazie...

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...