Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] BMN i znikajacy płyn chłodniczy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] BMN i znikajacy płyn chłodniczy

    Witam. Coś wątkowi pisarze się dzisiaj obijają. :szeroki_usmiech
    Sprzedam oryginalny zestaw z Skoda Octavia II: Ramka montażowa, kostka ISO, separator - POLECAM

  • #2
    [O2] BMN i znikajacy płyn chłodniczy

    Borykam się z znikającym płynem G12, co 1000km dolewam srednio 300-400ml płynu obecnie już wody.
    wycieków nie widać, obstawiam chłodnicę spalin lub głowice bądź uszczelkę.
    Mam pytanie czy wypięcie z układu na jakiś czas chłodnicy spalin spowoduje jakiś problem np. z DPF-em? szukałem informacji na ten temat ale nie znalazłem nic konkretnego.
    Płyn do oleju sie nie przedostaje, weżę nie są twarde.
    Od pewnego czasu zauważyłem ze jak odpalam auto po dłuzszym postoju to przez chwile kopci na biało, ale niewiem czy to para czy przepalony plyn. Jest taka pogoda a nie inna więc ciężko teraz powiedzic. Zapach spalin zawsze wydawał mi się dziwny w porównaniu do diesla bez DPF-u.
    A może jest jakiś preparat (kontrast) który można dolać do płynu zęby zlokalizować którędy ucieka płyn.
    Nie za bardzo chce ściągać głowice zęby później się okazało ze to co innego.

    Komentarz


    • #3
      objawy jakie opisujesz mogą oznaczać problemy z uszczelką lub głowicą. Jeśli masz możliwość sprawdź obecność CO2 w zbiorniczku wyrównawczym - jeśli jest, to potwierdza problem z uszczelką lub głowicą
      sotdi

      Komentarz


      • #4
        Też tak myślę ale zanim zdejme głowice , chccial bym wykluczyć chłodnice spalin i niewiem jaki to może mieć wpływ na DPF-ą

        Komentarz


        • #5
          właśnie dlatego pisałem o pomiarze CO2 w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego - na pewno tańsza to opcja niż demontaż głowicy
          sotdi

          Komentarz


          • #6
            Właśnie się zastanawiam nad tym . Tylko jest mały problem u mnie w zbiorniczku pływają resztki oleju po uszkodzonej chlodnice oleju. Czy to nie zakluci wyniku pomiaru?

            Komentarz


            • #7
              Nie wymieniłeś płynu i nie przeczyściłeś układu?
              Powoli ale do celu-"gdy się człowiek spieszy to się diabeł cieszy"

              Komentarz


              • #8
                W BKD usuwa się czasami EGR, rurkę łączącą oraz chłodniczkę spalin bez żadnych problemów. Nie jestem pewien jaki to ma wpływ na DPF-a w BMN.
                Ale osobiście najpierw sprawdziłbym poprzez zwykłe oględziny czy nie ma wycieku w okolicach chłodniczki. Dostęp jest tam słabiutki ale latarka + komórka + trochę ekwilibrystyki i powinno być coś widać.
                OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                Komentarz


                • #9
                  Wymienić wymieniłem czyścić też czyscilem. Ale resztki dalej wypływają do zbiorniczka jest tego bardzo mało ale jest. Ok. 2 litrów oleju znalazło się w układzie:-)

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X