Witam. Coś wątkowi pisarze się dzisiaj obijają. :szeroki_usmiech
[O2] BMN i znikajacy płyn chłodniczy
Zwiń
X
-
[O2] BMN i znikajacy płyn chłodniczy
Borykam się z znikającym płynem G12, co 1000km dolewam srednio 300-400ml płynu obecnie już wody.
wycieków nie widać, obstawiam chłodnicę spalin lub głowice bądź uszczelkę.
Mam pytanie czy wypięcie z układu na jakiś czas chłodnicy spalin spowoduje jakiś problem np. z DPF-em? szukałem informacji na ten temat ale nie znalazłem nic konkretnego.
Płyn do oleju sie nie przedostaje, weżę nie są twarde.
Od pewnego czasu zauważyłem ze jak odpalam auto po dłuzszym postoju to przez chwile kopci na biało, ale niewiem czy to para czy przepalony plyn. Jest taka pogoda a nie inna więc ciężko teraz powiedzic. Zapach spalin zawsze wydawał mi się dziwny w porównaniu do diesla bez DPF-u.
A może jest jakiś preparat (kontrast) który można dolać do płynu zęby zlokalizować którędy ucieka płyn.
Nie za bardzo chce ściągać głowice zęby później się okazało ze to co innego.
-
-
W BKD usuwa się czasami EGR, rurkę łączącą oraz chłodniczkę spalin bez żadnych problemów. Nie jestem pewien jaki to ma wpływ na DPF-a w BMN.
Ale osobiście najpierw sprawdziłbym poprzez zwykłe oględziny czy nie ma wycieku w okolicach chłodniczki. Dostęp jest tam słabiutki ale latarka + komórka + trochę ekwilibrystyki i powinno być coś widać.OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
Komentarz