W związku z co2 w motoryzacji - może to truizm, ale wszystko idzie w kierunku użytkowania a nie posiadania auta, bo zachęcają do tego formy finansowania takie jak leasing, długoterminowy wynajem czy inne, choć wszystko sprowadza się do jednego - ważne aby do ok. 4-5 lat nic się nie działo z autem a potem niech się martwi następny właściciel bo pierwszemu inwestycja się opłacała, między innymi z powodu przeglądów systemu LL i tak też jest wymieniany olej - liczą się niskie koszty.
Nie widzę problemu odnośnie lepkości 0w20 czy nawet niższej w silnikach do tego przystosowanych, warunek cały czas ten sam - częstsza zmiana niż wskazują to systemy LL. Analizy UOA pokazują jak jest w realu w wielu markach olejowych z zastosowaniem wielu nawet najlepszych filtrów.
Nie widzę problemu odnośnie lepkości 0w20 czy nawet niższej w silnikach do tego przystosowanych, warunek cały czas ten sam - częstsza zmiana niż wskazują to systemy LL. Analizy UOA pokazują jak jest w realu w wielu markach olejowych z zastosowaniem wielu nawet najlepszych filtrów.
czy miał ktoś podobny problem? Liczy się każda sugestia co to może być i co kupić. Znajomy mechanik dał go na windę i mówi, że może to być jakaś uszczelka bo nie może się nigdzie indziej lać chyba, że skrzynia pęknieta lub dziurawa. Może ktoś się orientuje jakie numery uszczelek to mogę kupić bo w sobotę ma wyciągać skrzynie i chciałby mieć gotowe części. Wiem, że to może wyjść coś innego, ale zawsze mogę części oddać do sklepu
odpowiem na każde pytanie jeśli będę w stanie. Dziękuje.

to i tu ktoś mógł taki mieć.
Komentarz