Zamieszczone przez szachu
[O2] O2 DSG 1,9 i karetka pogotowia
Zwiń
X
-
To Wam powiem że jakbyśmy zrobili zawody kto ma njlepszaą karetke pogotowia u siebie to chyba nie miel byście szans :twisted: ...
wiem co mówię .. :szeroki_usmiech ]
a zaczęła wyć po 5 tyś , po wymianie w serwisie jak mi poprzednia padła po 50-paru tyś.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Ja wam mówię, że to problem złożony. To nie wina samej turbiny. Bo jak nówka sztuka może zaraz po włożeniu robić karetkę? Aż niemożliwe. Coś tam jeszcze jej pomaga. Turbo dmucha, a coś innego wyje
Co do zawodów...
Jeszcze przed wymianą jak były te trzaskające mrozy w styczniu, to u mnie zaraz po odpaleniu z rana turbo wręcz dzwoniło a nie wyło... Aż się normalnie bałem, żeby się za chwilę nie rozleciało na kawałki....
OII Elegance 2.0 TDI
Komentarz
-
-
Nowy w klubie kierowników karetek pogotowia
1.9 BXE, aktualnie 152 kkm nalatane, przy 140 kkm lajtowy chip (jak w sygnaturce).
Wyje na zimnym, na ciepłym tak jakby mniej - ale też wyje.
Podczas chipowania wyszło że turbawka przeładowuje lekko w okolicach 1800-2100 rpm (stąd te 275Nm w serii).
W sumie to dźwięk nawet mi się podoba, ale perspektywa wymiany turbiny już mniej.
Jakby co, to będzie swap na ARL'a i 170KM :diabelski_usmiech
O ew. zmianach nie omieszkam poinformować
Komentarz
-
-
no to wychodzi na to że większość tych 2.0 BKD tak ma bo właśnie padła turbina u mnie i "dupa blada" :evil: a też taką karetkę fajną MIAŁEM. :twisted:Zamieszczone przez leszekmwTo Wam powiem że jakbyśmy zrobili zawody kto ma njlepszaą karetke pogotowia u siebie to chyba nie miel byście szans :twisted: ...
wiem co mówię .. :szeroki_usmiech ]
a zaczęła wyć po 5 tyś , po wymianie w serwisie jak mi poprzednia padła po 50-paru tyś.
Komentarz
-
-
oddałem do takiego warsztatu w Sułkowicach obok Andrychowa a oni z tego co mi powiedzieli to zawozili moją gdzieś do Bielska ale nie chcieli zdradzić dokładnie gdzie :wink: liskiZamieszczone przez Maicroftg_rego_r, Gdzie oddawales ??
Ale fura dostała nowe życie i jest nie do poznania. Z tymże koleś mi powiedział że takich turbin nie powinien zakładać producent bo są za słabe.
Komentarz
-
-
Hehe, byle z Bielska nie jechala znow gdzies na SlaskZamieszczone przez g_rego_roddałem do takiego warsztatu w Sułkowicach obok Andrychowa a oni z tego co mi powiedzieli to zawozili moją gdzieś do Bielska ale nie chcieli zdradzić dokładnie gdzie :wink: liskiZamieszczone przez Maicroftg_rego_r, Gdzie oddawales ??
Ale fura dostała nowe życie i jest nie do poznania. Z tymże koleś mi powiedział że takich turbin nie powinien zakładać producent bo są za słabe.
A to ze ta turbina nie powinna byc w tym aucie to nie nowosc, dali ciala, bo przycieli na kosztach
Komentarz
-
-
mam BKD i prawie 230 tys km - słychać "karetkę" od zawsze i na zimnym i na ciepłym silniku.
przyzwyczaiłem się do dziwnego dzwięku, komp nic nie wykazuje, moc jest jak potrzeba to po co się czepiać
przy przejechanych 230 tys km turbina bez wymiany !!! przy 2 litrowym, podobno kiepskim silniku - życzę wszystkim takich km
jedyny problem jak wiozę znajomych"znawców" i wieczne pytania o turbo
a moja żona twierdzi ze to może urok naszej skorupkiNabytek w 04.2010 r czyli 2,0 TDI.
Po drodze Verso 2,0 D4D, Auris 1,6 Velmatec
A teraz jest 1,4 TSI z 2012
Komentarz
-
-
Panowie ,mam pytanie. Moj octa ma przelatane 250kkm. Od jakiegos czasu zaczelo sie wycie turbosprezarki(slychac to dokladnie jak karetke), nigdy wczesniej nie bylo tego slychac. Oprocz tego samochod 2 razy zlapal mi notflauta i zaswiecil sie check engine. Dlaczego?? Czy konczy sie juz turbo??, auto wogole nie dymi ,moc w normie (nie traci na mocy).Pomocy!Skoda Octavia 19-TDI Elegance 136/304NM
Komentarz
-
-
jest szansa ze turbo pada, równiez zawór n75 moze byc przyczyną notflaufów ale jezeli ci nie kopci na niebiesko i nie bierze oleju to jeszcze chwile powinienes pojezdzicZamieszczone przez Jacek NowakPanowie ,mam pytanie. Moj octa ma przelatane 250kkm. Od jakiegos czasu zaczelo sie wycie turbosprezarki(slychac to dokladnie jak karetke), nigdy wczesniej nie bylo tego slychac. Oprocz tego samochod 2 razy zlapal mi notflauta i zaswiecil sie check engine. Dlaczego?? Czy konczy sie juz turbo??, auto wogole nie dymi ,moc w normie (nie traci na mocy).Pomocy!
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Dla tego że auto traci na mocy i zawiesza się zawór wywala bład zapala się check , pewnie po zgaszeniu silnika i pewnym odpaleniu moc wraca do normy co nie znaczy że błąd check zniknie.Zamieszczone przez Jacek Nowakpojawily sie notflauty no i dlaczego pojawia sie check engine i swieci na pomaranczowo??[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
Komentarz