po obejrzeniu "zakup kontrolowany"

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • strazakp
    Elegance
    • 2008
    • 819
    • Octavia II (1Z3)
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    po obejrzeniu "zakup kontrolowany"

    Witajcie. Chce się z Wami podzielić tym co właśnie Obejrzałem w TV. Chodzi o najnowszy odcinek "zakup kontrolowany 23" na TVN Turbo. Sympatyczna kobieta kupuje auto do 50tys zł. Druga propozycja od Adama to Škoda Yeti z silnikiem 1,4tsi. Auto z 2012roku i przebieg ok 50kkm. W trakcie przejażdżki podjechali do tzw "specjalisty" z jakiegoś podatkowego warsztatu mechanicznego. Gościu zaczął wyrażać opinie nt tego auta a tak naprawdę silnika. Nie zacytuje tutaj co powiedział ale generalnie to wg niego: beznadziejny silnik, nie ma szans z ciężką noga wytrzymać do 90kkm i do takiego przebiegu cały się rozsypie, bierze hektolitry oleju, pękają tłoki, itp. itd.!!!!!
    Jako że bywam tu na forum od dłuższego czasu i to że sam od jakiegoś czasu mam 1,4tsi i to z 2009roku to jak słuchałem tego gościa specjalisty to nie wiedziałem czy mam się śmiać czy płakać!!! Ja w swoim 1,4tsi mam już 110kkm i silnik nadal żyje!!!! Wiem że są tacy którzy mają już ponad 200kkm i też jezdza.
    Skąd się biorą tacy specjaliści????
    strazakp

    Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
    Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.
  • GS_Mati
    OCP Member
    Moderatorr
    • 2016
    • 561
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

    #2
    Nasłucha się taki jeden z drugim głupot i potem wyrażają opinie "specjalisty". W rodzinie mam 1.4 tsi 2010r i nalatane 170 tysi. Auto oprócz wymian eksploatacyjnych nie miało żadnych poważnych usterek bijących po kieszeni.

    Komentarz

    • klarus
      RS
      ModeratoRS
      • 2013
      • 5392
      • Octavia III combi (5E5)
      • DKZA 2.0 TSI 190 KM

      #3
      są 1,4 tsi o mocy 122 KM montowane w Yeti i O2Fl... i 1,4 tsi o większych mocach (z lat 2007-2009) 140 KM, 160 KM, 170 KM i z tymi bywały problemy... jest o tym sporo w sieci
      pewnie mechanik wszystkie 1,4 wrzucił do jednego wora
      Downsizing jest przyszłościową koncepcją, ale chyba jeszcze nie w pełni dopracowaną. Przykład? Benzyniak 1.4 TSI – nowoczesny silnik, który potrafi być bardziej kłopotliwy w eksploatacji niż... niejeden zajeżdżony diesel!
      Ostatnio edytowany przez klarus; 28949.

      Komentarz

      • phpion
        Rider
        • 2013
        • 332
        • Mitshibishi

        #4
        Czy tylko ja odniosłem wrażenie, że prezentacja Tipo była, delikatnie mówiąc, sponsorowana? Wypowiedzi prowadzącego i uczestniczki były jakby wzięte z katalogu czy reklamy.

        Komentarz

        • strazakp
          Elegance
          • 2008
          • 819
          • Octavia II (1Z3)
          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

          #5
          Tez tak uważam ze tipo bylo najbardziej eksponowane.
          ja bym wybrał Civic.
          strazakp

          Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
          Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.

          Komentarz

          • GS_Mati
            OCP Member
            Moderatorr
            • 2016
            • 561
            • Octavia II combi (1Z5)
            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            Audycja zawierała lokowanie produktu☺ A tak poważnie nawet w takich programach moim zdaniem da się odczuć próbe manipulowania człowiekiem. Fakt że nowe tipo może i jakoś w miarę wygląda, ale honda bardziej sprawdzona.

            Komentarz

            • strazakp
              Elegance
              • 2008
              • 819
              • Octavia II (1Z3)
              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

              #7
              Jak ten ala specjalista od 1,4tsi sie wypowiadal to widac bylo zdziwiona minę Adama...az dziwne ze to wyemitowali. No chyba ze faktycznie chodzilo o oczarnienie marki skoda/vw i tego silnika :-/
              strazakp

              Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
              Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.

              Komentarz

              • pietrek125
                Rider
                • 2012
                • 416
                • Octavia II combi (1Z5)

                #8
                Dużo by mówić o ukrytym marketingu (tu raczej przoduje VAG) ale jakbym miał wybierać pomiędzy 1,4Tjet, a 1,4TSI to bym wybrał produkt Fiat-a...


                Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
                CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

                Komentarz

                • boonsaw
                  Rider
                  • 2015
                  • 260
                  • Octavia II (1Z3)
                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                  #9
                  Wczoraj pierwszy raz od chyba 3 lat oglądałem telewizję trafiłem właśnie na ten program i moment jak prezentowana była skoda Yeti 1.4 TSI . Pomyślałem "o może dowiem się czegoś ciekawego". W programie podjechali pod jakiś garaż wyszedł "ekspert" i powiedział że jest to silnik bardzo wysilony (122 KM z 1.4 KOSMOS), ma wadę rozrządu, pękają tłoki i głowice , generalnie silnik nie dożyje 90 tyś. Popatrzyłem na logo stacji TVN turbo i wszystko jasne. Przynajmniej sobie przypomniałem dlaczego telewizji oglądać nie warto,

                  Komentarz

                  • strazakp
                    Elegance
                    • 2008
                    • 819
                    • Octavia II (1Z3)
                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez boonsaw Zobacz wpis
                    Wczoraj pierwszy raz od chyba 3 lat oglądałem telewizję trafiłem właśnie na ten program i moment jak prezentowana była skoda Yeti 1.4 TSI . Pomyślałem "o może dowiem się czegoś ciekawego". W programie podjechali pod jakiś garaż wyszedł "ekspert" i powiedział że jest to silnik bardzo wysilony (122 KM z 1.4 KOSMOS), ma wadę rozrządu, pękają tłoki i głowice , generalnie silnik nie dożyje 90 tyś. Popatrzyłem na logo stacji TVN turbo i wszystko jasne. Przynajmniej sobie przypomniałem dlaczego telewizji oglądać nie warto,

                    właśnie o ten sam odcinek mi chodziło i te sama wypowiedz gościa z garazu
                    strazakp

                    Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
                    Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.

                    Komentarz

                    • Tippo
                      L&K
                      • 2009
                      • 1349
                      • Octavia III (5E3)
                      • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez strazakp Zobacz wpis
                      Witajcie. Chce się z Wami podzielić tym co właśnie Obejrzałem w TV. Chodzi o najnowszy odcinek "zakup kontrolowany 23" na TVN Turbo. Sympatyczna kobieta kupuje auto do 50tys zł. Druga propozycja od Adama to Škoda Yeti z silnikiem 1,4tsi. Auto z 2012roku i przebieg ok 50kkm. W trakcie przejażdżki podjechali do tzw "specjalisty" z jakiegoś podatkowego warsztatu mechanicznego. Gościu zaczął wyrażać opinie nt tego auta a tak naprawdę silnika. Nie zacytuje tutaj co powiedział ale generalnie to wg niego: beznadziejny silnik, nie ma szans z ciężką noga wytrzymać do 90kkm i do takiego przebiegu cały się rozsypie, bierze hektolitry oleju, pękają tłoki, itp. itd.!!!!!
                      Jako że bywam tu na forum od dłuższego czasu i to że sam od jakiegoś czasu mam 1,4tsi i to z 2009roku to jak słuchałem tego gościa specjalisty to nie wiedziałem czy mam się śmiać czy płakać!!! Ja w swoim 1,4tsi mam już 110kkm i silnik nadal żyje!!!! Wiem że są tacy którzy mają już ponad 200kkm i też jezdza.
                      Skąd się biorą tacy specjaliści????


                      Dokladnie, tez to ogladalem i sie usmialem, gosc pomylil caxa z wersja twincharger, gdzie rzeczywiscie pekaly tloki. Szwagier kiedys przyjechal do mnie superbem caxa z 300tys na blacie i to slubowe W aucie wymieniali skrzynie po 120tys bo sie rozsypala, kumplowi w caxa octavce z reszta tez, jemu sie rozsypala na gwarancji jeszcze.
                      Az mnie korcilo zeby do tych debili napisac maila. Teraz ludzie beda miec powazny problem auto z caxa sprzedac :/ a wcale nie sa takie zle i wysilone.

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez pietrek125 Zobacz wpis
                        Dużo by mówić o ukrytym marketingu (tu raczej przoduje VAG) ale jakbym miał wybierać pomiędzy 1,4Tjet, a 1,4TSI to bym wybrał produkt Fiat-a...
                        zdecydowanie popieram, VW wciskaja nam na kazdym kroku do tego stopnia, ze polacy zachowuja sie jakby mieli na oczach klapki z napisem VW. Moze ten mechanik polecial po bandzie z opinia o silniku 1.4 tsi, ale z drugiej strony narzekan na ten i inne tsi nie brakuje (bo faktycznie zadna rewelacja) Wcale nie uwazam jak ktos napisal ze Kornacki nadmiernie zachwalal Fiata, on tak ma ze kazdym autem potrafi sie zachwycic w jakis sposob, a silniki fiata co tu duzo mowic sa lepsze(nie spodobalo mi sie tylko ze dali babce dobrze wyposazonego T-jeta, a ponizej 50 tys. raczej takiego nie dostanie nowego) Zdecydowanie bardziej lubie goscia niz tych pajacow z automaniaka ktorym zdecydowanie mozna zarzucic faworyzowanie niemieckich marek.

                        Komentarz

                        • himi
                          L&K
                          • 2013
                          • 1115
                          • Octavia II (1Z3)
                          • CBZB 1.2 TSI 105 KM

                          #13
                          To jest TELEWIZJA ludzie. Adam Kornacki może tam zachwalać Tata Nano i co\? Polecicie go kupić? TV to spektakl i tak należy to traktować. Dorabianie to tego ideologii może co najwyżej łechtać czyjeś ego.

                          Komentarz

                          Pracuję...