Cześć,
przyznaję się bez bicia, że za dużo nie szukałem, ale zwalam to na szok proszę bez banów.
Dzisiaj w ASO mi powiedzieli, że kończy mi się sprzęgło i że wymiana to około 4000 zł, spadłem z krzesła. "Doradca" na moje pytanie o koszt wymiany musiał stukać 5 min. w komputerze więc może powiedział mi na odwal się.
Zacząłem jednak sprawdzać ceny i na sprzeglo.com.pl są zestawy po 600-700 zł brutto (LUK, Sachs), a robocizna po serwisach to pewnie ze 400-500 zł.
Mam jednak zagwozdkę. Czy u mnie jest jakaś dwumasa czy nie?
Octavia II, 1,4tsi, 90kW skrzynia manual 6b. Produkcja 2013 (styczeń chyba), silnik CAXA (chyba bo na zleceniu serwisowym jest numer silnika CAX B9....)
Jeżeli jest dwumasa to faktycznie z 1,5 k pln trzeba dołożyć, ale na stronie sprzeglo.com.pl dwumasa jest z opisem, że to do DSG.
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
przyznaję się bez bicia, że za dużo nie szukałem, ale zwalam to na szok proszę bez banów.
Dzisiaj w ASO mi powiedzieli, że kończy mi się sprzęgło i że wymiana to około 4000 zł, spadłem z krzesła. "Doradca" na moje pytanie o koszt wymiany musiał stukać 5 min. w komputerze więc może powiedział mi na odwal się.
Zacząłem jednak sprawdzać ceny i na sprzeglo.com.pl są zestawy po 600-700 zł brutto (LUK, Sachs), a robocizna po serwisach to pewnie ze 400-500 zł.
Mam jednak zagwozdkę. Czy u mnie jest jakaś dwumasa czy nie?
Octavia II, 1,4tsi, 90kW skrzynia manual 6b. Produkcja 2013 (styczeń chyba), silnik CAXA (chyba bo na zleceniu serwisowym jest numer silnika CAX B9....)
Jeżeli jest dwumasa to faktycznie z 1,5 k pln trzeba dołożyć, ale na stronie sprzeglo.com.pl dwumasa jest z opisem, że to do DSG.
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Komentarz