Witajcie,
Czasami ciężej wychodzi mi wsteczny. 1.6 BSE, skrzynia JHT.
Teraz tak, bieg wsteczny czasem wchodzi, czasem nie wchodzi. W sumie to norma, jakim autem bym nie jeździł to tak po prostu było trzeba ze sobą 3 zębatki zgrać i nie zawsze jest to delikatne. Mam porównanie z nówką golfem VII i jest pod tym względem identycznie a nawet w skodzie wsteczny wchodzi lepiej.
Martwi mnie jednak, że jak wbiję wsteczny i ruszę już autem do tyłu oraz zatrzymam się całkowicie to czasem ciężej wychodzi bieg i trzeba go mocniej wyszarpnąć. Czy to taki urok? Raz wyjdzie leciutko a raz wyjdzie ciężej. Jeśli po wbiciu nie ruszę autem i postoję na wciśniętym sprzęgle to bieg wychodzi leciutko więc sprzęgło rozłącza.
Auto nie ciągnie na wciśniętym sprzęgle ani w przód ani w tył. Sprzęgło bierze całkiem normalnie, ani za nisko ani za wysoko. Standardowy test na luz wzdłużny wałka też przechodzi bezproblemowo bo nie czuję aby na lekko wciśniętym sprzęgle po dodaniu gazu pedał sprzęgła się podnosił i opadał.
Coś jest skopane czy to TTTM? Mechanizm włączania/wyłączania wstecznego w tej skrzyni jest bardzo prosty, wręcz uproszczony i składa się z pojedynczych widełek które po prostu muszą pociągnąć kółko biegu wstecznego i rozłączyć połączenie wałka sprzęgłowego od wałka głównego.
Pozdrawiam
Czasami ciężej wychodzi mi wsteczny. 1.6 BSE, skrzynia JHT.
Teraz tak, bieg wsteczny czasem wchodzi, czasem nie wchodzi. W sumie to norma, jakim autem bym nie jeździł to tak po prostu było trzeba ze sobą 3 zębatki zgrać i nie zawsze jest to delikatne. Mam porównanie z nówką golfem VII i jest pod tym względem identycznie a nawet w skodzie wsteczny wchodzi lepiej.
Martwi mnie jednak, że jak wbiję wsteczny i ruszę już autem do tyłu oraz zatrzymam się całkowicie to czasem ciężej wychodzi bieg i trzeba go mocniej wyszarpnąć. Czy to taki urok? Raz wyjdzie leciutko a raz wyjdzie ciężej. Jeśli po wbiciu nie ruszę autem i postoję na wciśniętym sprzęgle to bieg wychodzi leciutko więc sprzęgło rozłącza.
Auto nie ciągnie na wciśniętym sprzęgle ani w przód ani w tył. Sprzęgło bierze całkiem normalnie, ani za nisko ani za wysoko. Standardowy test na luz wzdłużny wałka też przechodzi bezproblemowo bo nie czuję aby na lekko wciśniętym sprzęgle po dodaniu gazu pedał sprzęgła się podnosił i opadał.
Coś jest skopane czy to TTTM? Mechanizm włączania/wyłączania wstecznego w tej skrzyni jest bardzo prosty, wręcz uproszczony i składa się z pojedynczych widełek które po prostu muszą pociągnąć kółko biegu wstecznego i rozłączyć połączenie wałka sprzęgłowego od wałka głównego.
Pozdrawiam
Komentarz