ładna fela ale w 18 wyglądała by jeszcze lepiej jak z wagą tej felgi?
Oj skleroza widze :P , kilka stron wczesniej pisalem, ze 17 ats wazy 9,5 kg, wiem bo sam nad nia myslalem, wiec generalnie dosc lekka felga w por z org. skody, gdzie 16 wazy 9,5-9,7kg, lecz dla mnie nadal za ciezka :diabelski_usmiech
ładna fela ale w 18 wyglądała by jeszcze lepiej jak z wagą tej felgi?
Oj skleroza widze :P , kilka stron wczesniej pisalem, ze 17 ats wazy 9,5 kg, wiem bo sam nad nia myslalem, wiec generalnie dosc lekka felga w por z org. skody, gdzie 16 wazy 9,5-9,7kg, lecz dla mnie nadal za ciezka :diabelski_usmiech
chyba tak, człowiek się starzeje :P, tak się zastanawiam czy rzeczywiście jest sens spuszczać się nad każdym kg?
Jaka będzie różnica w przyśpieszeniu 0-200 na takich samych kołach ale powiedzmy o 2kg różnicy?
Załóżmy że jedna fela waży 10kg a taka np ultraleggera 8kg, czy różnica będzie większa niż 1-2 sek od 0-200?
Bo jeżeli różnica nie będzie większa niż te 1-2sek do 200 to dla mnie nie ma tematu :szeroki_usmiech
chyba tak, człowiek się starzeje , tak się zastanawiam czy rzeczywiście jest sens spuszczać się nad każdym kg?
Mysle, ze to rzecz gustu, nad czym sie kto spuszcza
Zamieszczone przez piramida
Załóżmy że jedna fela waży 10kg a taka np ultraleggera 8kg, czy różnica będzie większa niż 1-2 sek od 0-200?
Teoria glosi, ze ujecie 1kg z masy wirujacej to jak wywalenie 10kg z auta, lecz jaka jest roznica miedzy teoretycznie a praktycznie to wszyscy wiemy, ale jesli kolega podejmie sie testu, to wspieram calym sercem
fernando napisał/a:
genio napisał/a:
fele stalowe 15" 6J z ET 55. Podejdą pod moją?
Spokojnie podejdą, tylko schowają się jeszcze o 8mm głębiej niż standardowe stalówki...
Schować to się mogą, obawiałem się tylko czy nie będą o coś szurać z auta.
Dzięki
Wewnątrz nie będą na pewno obcierać, a do zacisku to tylko teoretycznie mogę Ci powiedzieć, że 15x6" ET 47 mają sporo miejsca jeszcze, więc też nie powinny obcierać :roll:
Planuję na wiosnę zakup felg do swojej O2 FL kombi w kolorze beż cappuccino.
Pierwsza zagwozdka to jaki kolor felg będzie pasował do nadwozia beż cappuccino - czy w grę wchodzi tylko srebrna felga ?
A może coś w ten deseń:
Z góry dzięki za pomoc
symek-jg, to fakt, że ta felga jest bardzo markowa i w ogóle fajna, ale może warto się zastanowić nad ładną 17" w bardziej rozsądnej cenowo opcji, w cenie OZ samych felg można komplet kół zrobić. No chyba, że 16" to dla Ciebie max jeśli chodzi o wielkość no to wtedy rozumiem. Ja mam taki sam silnik jak Ty i jeżdżę w zimie na 17" a latem na 18".
symek-jg, to fakt, że ta felga jest bardzo markowa i w ogóle fajna, ale może warto się zastanowić nad ładną 17" w bardziej rozsądnej cenowo opcji, w cenie OZ samych felg można komplet kół zrobić. No chyba, że 16" to dla Ciebie max jeśli chodzi o wielkość no to wtedy rozumiem. Ja mam taki sam silnik jak Ty i jeżdżę w zimie na 17" a latem na 18".
Na chwilę obecną postanowiłem, że 16" to maksymalny rozmiar. Teraz jeżdżę na stalowych 15" wiec przesiadka na 17" nie mówiąc już o 18" znacząco wpłynęła by na komfort jazdy oraz zapewne na osiągi auta.
symek-jg, napewno na lepszą przyczepność i prowadzenie w zakrętach będzie miał wpływ update na 17". A braki w osiągach zawsze można jakim virusem poprawić
Komentarz