Jakie opinie od użytkowników o silniku CAYC 1.6TDI, jakie realne i bezpieczne przebiegi jeśli chodzi o żywotność?
Silnik CAYC 1.6TDI - przebiegi
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Eryk Konieczny Zobacz wpisDo tej pory najgrubsza robota to wymiana dwumasy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Eryk Konieczny Zobacz wpisgrudzień 2009, modelowo 2010
Komentarz
-
-
W mojej z 2012 przy 75 tyś km padła chłodnica EGR, przy 80 tyś pompa cieczy chłodzącej. Wymienione a ASO na element "poprawiony technicznie". Ale to był pierwszy rok produkcji tego silnika i osprzętu do niego. Teraz "no problema".
Oleju silnikowego nie ubywa ani nie przybywa, płyn chłodniczy - raz po zakupie musiałem dolać.
Po zakupie wymieniłem olej na PLATINUM MaxExpert V 5w30, wymiana co 15 tyś. Poprzednio w leasingu na Castrolu co 30 tys km.1.9 TDI-PD -> 1.6 TDI-CR -> 2.0 TDI-CR
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Hun996 Zobacz wpisani nie przybywa,
Komentarz
-
-
Moja 152 tyś mil , mam ją od prawie 2 lat. Zrobiłem od tamtej pory do dziś 27 tyś mil. Olej wymieniam 2x w roku przed przeglądem w grudniu i przed wakacjami. Silnik zdrowy, ostatnia robota to pasek przy 120 tyś. Filtr paliwa zmieniałem w grudniu, teraz płyn hamulcowy na dniach. Tarcze i klocki też, tylne sprężyny i amorki też w zeszłym roku w listopadzie. Zostały przednie amorki i drążek amortyzatora. Jeżdżę aż zajeżdżę.
Komentarz
-
-
Nie ma czegoś takiego jak bezpieczny przebieg. Firmówka dostająca w palnik na zimnym i gaszona na szybko przy autostradowych stacjach po 200 tyś ma już dosyć, podobnie jak używana w mieście ,,do pracy'', gdzie większość żywota pracuje niedogrzana. A jak kupisz od pierwszego właściciela z jakąś kulturą techniczną to nawet większym przebiegiem to i 300 tyś nie straszne. Znam człowieka co do nowej TDI wlewał olej gdy zapalał się komunikat. A jaki? A taki jaki na danej stacji paliw był najtańszy. Nie patrzył na normy. Lotos mineral i kontrolka gasła.Pieczątki online na https://e-pieczatki24.pl
Komentarz
-
-
Skoda octawia kombi 2010 rok po lifcie.Silnik 1.6 105 km 279000km.Mam ją od przebiegu 149 tyś, sprowadzona z Belgii. Przy 198 tyś.wymiana rozrządu ,poza tym tarcze i klocki przód i tył.Dwumasa przy 260tyś, zaczęła delikatnie się odzywać więc wymieniłem.Olej co 15 tyś, castrol 5w30,spalanie przy spokojnej jeździe 4,8l/100km z komputera, z dystrybutora o 0,3-0,5 l/100km mniej.Dla mnie rewelacja ,żadnych problemów z silnikiem. Jedyna co to przepalające się co jakiś czas żarówki i pęknięcie sprężyny zawieszenia prawy przód przy 250tyś.
Komentarz
-
Komentarz