Witajcie
W poniedziałek będę miał robione uszczelnienie sprężarki klimy i chciałem się zapytać czy jest sens profilaktycznie wymienić ten biały korek(czy oring pod tym korkiem) przy skraplaczu?
Czytałem, że to też jest częsta przyczyna nieszczelności - auto ma już 10lat.
Póki co tam jest szczelnie - dziś było sprawdzane, ale podejrzewam, że to kwestia czasu kiedy tamtędy czynnik zacznie uciekać i znowu pójdzie kasa na uzupełnienie :/
Aha no właśnie co tam się wymienia korek czy oring?
Z góry dzięki za wskazówki
W poniedziałek będę miał robione uszczelnienie sprężarki klimy i chciałem się zapytać czy jest sens profilaktycznie wymienić ten biały korek(czy oring pod tym korkiem) przy skraplaczu?
Czytałem, że to też jest częsta przyczyna nieszczelności - auto ma już 10lat.
Póki co tam jest szczelnie - dziś było sprawdzane, ale podejrzewam, że to kwestia czasu kiedy tamtędy czynnik zacznie uciekać i znowu pójdzie kasa na uzupełnienie :/
Aha no właśnie co tam się wymienia korek czy oring?
Z góry dzięki za wskazówki
Komentarz