[O2] Tempomat w O2 FL produkowane po 31.05.2010

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Enriquez
    RS
    • 2009
    • 7685
    • Superb III (3V3)

    #51
    XDS możesz sobie też odpalić w mogule ABS
    Pozdrawiam
    Marcin

    Komentarz

    • pticek
      Ambiente
      • 2008
      • 103
      • Octavia II combi (1Z5)

      #52
      Chłopaki dzięki za odpowiedzi. Dostałem od kolegi dwie manetki z tempomatem. Czy którąś z nich mogę zamontować?
      Numery mają takie same 1KO 953 513 A tylko naklejce w górnym rogu na jednej jest symbol QC2 a na drugiej QC3. Podobno jedna jest to skrzyni 5 biegowej a druga do 6

      Komentarz

      • Enriquez
        RS
        • 2009
        • 7685
        • Superb III (3V3)

        #53
        ta manetka ma nieco inną grafikę na sobie i nie wiem czy Ci będzie to pasować.
        Poza tym musisz połączyć w niej piny 5 i 10, żeby to zadziałało.
        Pozdrawiam
        Marcin

        Komentarz

        • grajewiak
          Rider
          • 2010
          • 582
          • Jeep

          #54
          Enriquez, a ja obstawiam, że pticek, ma manetki zespolone i ta 1K0 963 235 E jednak nie podejdzie. Ale to tak strzelam w ciemno z MY auta.
          Jest: Toyota Corolla 1.8 VVT-i, Jeep Grand Cherokee Overland 4x4 3.6L V6
          Była: Octavia II FL 1.2 TSI,

          Komentarz

          • endryu
            RS
            • 2006
            • 3773
            • Octavia II combi (1Z5)
            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

            #55
            grajewiak, a jaką manetkę (jej numer) założyłeś :?: Czy pasuje p&p i kodowanie :?: Bo zastanawiam się czy u mnie podejdzie manetka nr 1K0 953 513G p&p i kodowanie, czy jakieś inne rozwiązanie :?: Octavka z listopada 2011r. 1,4 TSI Ambition, skrzynia manual 6.
            Czy ktoś coś podpowie :?:
            O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
            O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
            =================================================

            Komentarz

            • kapi
              L&K
              • 2009
              • 1174
              • Fabia combi

              #56
              ja zakładałem w OII tour - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=958393#958393
              montaż i kodowanie. wszystko p&p - manetka jest zespolona .
              rok auta : 08 2011
              OII sprzedana


              Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

              Komentarz

              • grajewiak
                Rider
                • 2010
                • 582
                • Jeep

                #57
                endryu, Numerka nie spisałem ale to było coś w stylu 5K0 953 502 N. Kupowałem od miśka^wro i tak jak pisze kapi montaż i kodowanie banalnie.
                Jest: Toyota Corolla 1.8 VVT-i, Jeep Grand Cherokee Overland 4x4 3.6L V6
                Była: Octavia II FL 1.2 TSI,

                Komentarz

                • Enriquez
                  RS
                  • 2009
                  • 7685
                  • Superb III (3V3)

                  #58
                  no faktycznie będą zespolone
                  Pozdrawiam
                  Marcin

                  Komentarz

                  • endryu
                    RS
                    • 2006
                    • 3773
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                    #59
                    no i takie wychodzą z etki o nr 5K0 953 502N (wersja z komputerem i tempomatem).
                    Z końcówką L wersja bez tempomatu.
                    Podziękował
                    O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                    O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                    =================================================

                    Komentarz

                    • pticek
                      Ambiente
                      • 2008
                      • 103
                      • Octavia II combi (1Z5)

                      #60
                      no to szkoda bo zespolona jest znacznie droższa . Może ktoś mi podać jaki dokłądnie mam kupić przełącznik zespolony?

                      Komentarz

                      • Wojtenio
                        L&K
                        • 2012
                        • 1095
                        • Octavia III (5E3)
                        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                        #61
                        Zamieszczone przez pticek
                        no to szkoda bo zespolona jest znacznie droższa . Może ktoś mi podać jaki dokłądnie mam kupić przełącznik zespolony?
                        Jak zespolone to tu masz wszystko co i jak : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=883332
                        No chyba że preferujesz wersje nisko budżetową to tu : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=976432#976432
                        No i jakie to post wyżej kolega Ci chyba podpowiedział .
                        Z wersji taniej osobiście korzystam i faktycznie cenowo w złotówce się zamkniesz .

                        Komentarz

                        • Enriquez
                          RS
                          • 2009
                          • 7685
                          • Superb III (3V3)

                          #62
                          tymczasowo może takie coś:



                          ?
                          Pozdrawiam
                          Marcin

                          Komentarz

                          • mrfazi
                            • 2010
                            • 3103
                            • Superb III (3V3)
                            • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM
                            • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                            #63
                            Proszę o potwierdzenie informacji na temat modułu pod kierownicą 1K0 953 549 CN (taki jest moim szkodniku wprawdzie z roku 2009 ).
                            Obsługa tempomatu - TAK
                            Obsługa kierownicy z multifunkcją - NIE

                            Komentarz

                            • Enriquez
                              RS
                              • 2009
                              • 7685
                              • Superb III (3V3)

                              #64
                              POTWIERDZAM
                              Pozdrawiam
                              Marcin

                              Komentarz

                              • Cyfer
                                Drive
                                • 2013
                                • 91

                                #65
                                Panowie, czy ktos moglby mi ogarnac, bo ja nie ogarniam,

                                jak mam:

                                Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
                                Part No SW: 1K0 953 549 AE HW: 1K0 953 549 AE
                                Component: Lenksäulenmodul 034 0070
                                Coding: 0000002
                                Shop #: WSC 73430 790 00000
                                VCID: 75E5E5E760E5


                                to mam manetki zespolone czy nie?
                                ktos wie (przykladowy link) jakie beda psowac?
                                z gory dzieki za odpowiedz
                                O2 2006, 1.9 TDI BXE 105km teraz Superb I

                                Komentarz

                                • endryu
                                  RS
                                  • 2006
                                  • 3773
                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                  #66
                                  Dorzucę swoje zapytanie.

                                  O2 FL Ambition kombi prod. 11.2011r. model 2012 (bez maxi dota z komputerem) sterownik kierownicy nr 5K0953569C manetki zespolone 5K0953502N. Doczytałem na forum, że zestaw ten będzie chulał. Potwierdza to też instrukcja montażu tempomatu.
                                  Dzisiaj przełożyłem manetki z tempomatem (zakupione jako nowe, org. valeo z aukcji). Lewa strona pracuje poprawnie (na razie bez kodowania tempomatu) natomiast w prawej manetce działa sterowanie kompem i tylna wycieraczka ze spryskiwaczem. Natomiast nie działają przednie wycieraczki ze spryskiwaczem. Przełożenie manetek wykonałem z wyłączoną stacyjką z wyjętym kluczykiem. Podejrzewam uszkodzenie styków w tej manetce od przednich wycieraczek. Chybaż, że coś innego. Czy można to rozebrać i jakoś sprawdzić?
                                  Czy w tych manetkach zespolonych można przełożyć prawą manetkę tą od fabrycznej bez tempomatu do tej nowej zawierającej wajchę tempomatu? Lub odwrotnie, aby cały zestaw działał jak należy? Jeżeli tak to czy dużo z tym roboty?
                                  Czy po podłączeniu kompa i przetestowaniu wyjdzie info na temat nie działających wycieraczek ze spryskiwaczem i ewentualnej przyczyny?
                                  O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                                  O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                                  =================================================

                                  Komentarz

                                  • misiek^wro
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2006
                                    • 8321

                                    #67
                                    endryu, zadne uszkodzenie styków, trzeba naprawić prawą stronę, bo pewnie wypadło z prowadniczek :P

                                    Podjedź, pomożemy :P
                                    Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                    Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                    ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                    TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                    Komentarz

                                    • endryu
                                      RS
                                      • 2006
                                      • 3773
                                      • Octavia II combi (1Z5)
                                      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                      #68
                                      Dzięki. Podaj namiary.
                                      O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                                      O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                                      =================================================

                                      Komentarz

                                      • Enriquez
                                        RS
                                        • 2009
                                        • 7685
                                        • Superb III (3V3)

                                        #69
                                        tak jak misiek prawi, czasem zdarza się, że wypadnie taki pierdolnik z prowadniczek - możesz to sam sprawdzić - odkręć 3 śrubki z tyłu manetki, wyjmij płytkę drukowaną i upewnij się, że białe suwaki są na swoim miejscu - jak to rozkręcisz, to będziesz wiedział o co chodzi.
                                        Pozdrawiam
                                        Marcin

                                        Komentarz

                                        • endryu
                                          RS
                                          • 2006
                                          • 3773
                                          • Octavia II combi (1Z5)
                                          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                          #70
                                          Ok. A manetki-bebechy można przełożyć :?:

                                          [ Dodano: Pią 14 Cze, 13 19:52 ]
                                          Zamieszczone przez Enriquez
                                          tak jak misiek prawi, czasem zdarza się, że wypadnie taki pierdolnik z prowadniczek - możesz to sam sprawdzić - odkręć 3 śrubki z tyłu manetki, wyjmij płytkę drukowaną i upewnij się, że białe suwaki są na swoim miejscu - jak to rozkręcisz, to będziesz wiedział o co chodzi.
                                          Rozebrałem, posprawdzałem i wszystko ładne, nowe, pokryte warstewką wazeliny technicznej, poskładałem. Zamontowałem manetki na kolumnę kier., kluczyk do stacyjki, zapłon i....... kicha :!: Tylna wycieraczka ze spryskiwaczem pracuje elegancko. Przednie nie
                                          Chwila zastanowienia :?: Uruchomienie silnika, praca na biegu jałowym ok. 3-4 min. i..... naprwiło się Wycieraczki i spryskiwacze pracują jak należy Pozostało kodowanie tempomatu :idea
                                          O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                                          O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                                          =================================================

                                          Komentarz

                                          • wolver
                                            Classic
                                            • 2014
                                            • 5

                                            #71
                                            Witam
                                            W prawdzie nie mam skody ale posiadam vw scirocco 1.4 tsi 160km z sterowaniem s kiery i kompem. Na forum vw nie wiedzą jak mi pomóc to spróbuję u was.
                                            Mój sterownik kierownicy to 5k0-953-521 BM
                                            Manetka zamontowana fabrycznie bez tempomatu: 5k0-953-502 k
                                            Kupiona i zamontowana 5K0953502M (wyżej piszecie że opwinna być 5K0953502 N bo jest z MFA mimo to wszystko prócz tempomatu działa)

                                            Problem:
                                            Po zamontowaniu nowego pająka i zakodowaniu tempomatu wyskakuje na wyświetlaczu tempomat z wykrzyknikiem.
                                            W VAG pojawiły się błędy


                                            Po włączeniu zapłonu zapala się wskaźnik od tempomatu z wykrzyknikiem, przyciski nie działają
                                            Nie mogę w blokach pomiarowych sprawdzić reakcji ponieważ w bloku 6 wyświetlają mi się tylko zwykłe parametry samochodu a nie wskazania które powinienem widzieć wg opisu na forum.
                                            Dodam jeszcze że kodowanie modułu wyglądało tak że wszedłem w kodowanie i zaznaczyłem opcję cruise control
                                            reszty nie zmieniałem.
                                            Czy błąd o niskim napięciu na lewej wajsze oznacza uwalone przyciski? Jeśli nie to jak sobie z tym poradzić?

                                            Dokopałem się do kalibracji czuknika skrętu G85( jakoś tak) i pierwszy błąd dalej się pojawia więc to chyba nie to.
                                            W blokach pomiarowych 066 (a nie 006) jest reakcja na pedał hamulca i sprzęgła. Na przyciski tempomatu nie ma żadnej reakcji.
                                            Dodam jeszcze że nie mogę zakodować sterownika wg opisu ponieważ po wejściu w kodowanie w vcds 11.6 okno kodowania wygląda zupełnie inaczej. Mogę wejść w "pomocnika" gdzie mam do wyboru opcje typu tempomat tylna wycieraczka itp. które zaznaczam lub odznaczam
                                            Jakieś sugestie?

                                            ewentualnie link do forum vw

                                            Komentarz

                                            • krzynol
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2007
                                              • 10965
                                              • Superb II combi (3T5)
                                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                              #72
                                              Zamieszczone przez wolver
                                              Czy błąd o niskim napięciu na lewej wajsze oznacza uwalone przyciski? Jeśli nie to jak sobie z tym poradzić?
                                              moim zdaniem coś z wajchą jest nie tak
                                              kierunki działają?
                                              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                              poprzednie modele:
                                              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                              Komentarz

                                              • Enriquez
                                                RS
                                                • 2009
                                                • 7685
                                                • Superb III (3V3)

                                                #73
                                                Przetarty kabelek w środku dźwigni?
                                                Pozdrawiam
                                                Marcin

                                                Komentarz

                                                • wolver
                                                  Classic
                                                  • 2014
                                                  • 5

                                                  #74
                                                  Działa dosłownie wszytko prócz przycisków (wszystkich) od tempomatu.
                                                  W blokach pomiarowych brak reakcji.

                                                  Te nowe dźwignie są rozbieralne?

                                                  Jest tu może ktoś z Wałbrzycha kto za przysłowiową "flaszkę" udostępni swojego pająka do sprawdzenia?
                                                  Rozbieranie tego opanowałem do perfekcji :evil:

                                                  W przypływie słabości właśnie kupiłem drugiego pająka za 100zł + koszty przesyłki
                                                  Jak nie ruszy to oddam z powrotem.

                                                  Komentarz

                                                  • Enriquez
                                                    RS
                                                    • 2009
                                                    • 7685
                                                    • Superb III (3V3)

                                                    #75
                                                    z tyłu dźwigni masz taką jakby zaślepkę po całej długości
                                                    zdejmij (nie musisz nic demontować) i popatrz, czy kabelki od tempomatu nie są uszkodzone w miejscu wejścia w tą "kulkę" przy kierownicy - pociągnij za każdy z nich. Stawiam na to, że zasilający jest urwany.
                                                    Pozdrawiam
                                                    Marcin

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...