Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

1Z BSE problem z gazem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 1Z BSE problem z gazem

    Jak w temacie- problem z biegiem jałowym.Na początku był "strzał". Wymieniłem kable i świece, gazownik wymienił filtr fazy ciekłej i gazowej- na kompie niby wszystko ok i odesłał do domu.Po ok 3kkm na ciepłym silniku nierówna praca silnika - na obrotomierzu nie widać ale czuć na kierownicy i widać wibracje silnika ( widać nawet przygasające światło wewnętrznego oświetlenia).Instalacja Landi - może ktoś z Was ma speca od tych tematów w Warszawie?

    Tomasz
    Ostatnio edytowany przez tom413; 9992824.

  • #2
    tom413 czy na benzynie wszsytko jest poprawnie? Możliwe, że cewka troszkę nie daje rady. Blok 32 masz korekty, zobacz jakie one są jak wszystko jest ok

    Komentarz


    • #3
      Ja miałem podobne objawy tzn. Wzmożone wibracje na biegu jałowym, szarpanie przy hamowaniu silnikiem (nie puszczałem sprzęgła jak szalony), Konieczność mocnego "gazowania" na jedynce żeby nie zgasł. Zrobiłem przegląd w autoryzowanym serwisie landi renzo (mam omegas czarne Medy od nowości 120 000 km przebiegu) . Okazało się że był jakiś błąd na 4 cylindrze i że wcześniej gaz nie był serwisowany w autoryzowanym punkcie (prawdodpobnie brak możliwości podpięcia pod komputer). Ogólnie po wizycie problemy ustąpiły, powiedzialem gazowników żeby ustawił parametry jak należy a nie żeby np było małe spalanie, a błąd został skasowany.

      Podobno są różne rodzaje instalacji landi renzo w skodach gdyż w niektórych da się ustawić dotrysk paliwa w zależności od obrotów, a w niektórych jedynie czas pracy wtrysku. Czy ktoś mógłby to potwierdzić?

      Komentarz


      • #4
        Podstawowa sprawa jak powiedział kolega smajler to, jak działa na benzynie.

        Komentarz


        • #5
          Nordberath omegas, ktory idzie do takiej o2 z silnikiem wolnossacym jest tylko jeden. Różnica jest w sterownikach a dokładniej wersji ich oprogramowania. Starsze nie mają i nie można ich updatować- nie pamiętam wersji ale ja mam taki a samochód z 2011 roku. W 2012 były już sterowniki nowsze i je można flaszować, przez co dostajesz np opcje dotrysku paliwa, można wyłączać poszczególne wtryski gazu, przełączanie gazu sekwencyjne wtrysk po wtrysku a nie wszytko naraz i inne. Były też omegasy np do TSI z bezpośrednim wtryskiem ale to się nazywa jak dobrze pamiętam omegas-direct. Tak że w skrócie do 1.6 BSE była tylko jedna instalacja LR a w skodach ogólnie tak jest kilka bo może coś już jest lepszego niż omegas-direct

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez smajler Zobacz wpis
            Nordberath omegas, ktory idzie do takiej o2 z silnikiem wolnossacym jest tylko jeden. Różnica jest w sterownikach a dokładniej wersji ich oprogramowania. Starsze nie mają i nie można ich updatować- nie pamiętam wersji ale ja mam taki a samochód z 2011 roku. W 2012 były już sterowniki nowsze i je można flaszować, przez co dostajesz np opcje dotrysku paliwa, można wyłączać poszczególne wtryski gazu, przełączanie gazu sekwencyjne wtrysk po wtrysku a nie wszytko naraz i inne. Były też omegasy np do TSI z bezpośrednim wtryskiem ale to się nazywa jak dobrze pamiętam omegas-direct. Tak że w skrócie do 1.6 BSE była tylko jedna instalacja LR a w skodach ogólnie tak jest kilka bo może coś już jest lepszego niż omegas-direct
            Dziękuję Ci za wyjaśnienie

            Powiem Ci że jestem zaskoczony bo mam Skodzinę z 2012 r. i po serwisie gazownik powiedział mi, że zaktualizował sterownik ale nie tam tak rozbudowanych funkcji o których pisałeś....
            Teraz pytanie czy gazownik nie ogarnia czy faktycznie mam starszy sterownik.... Sam niestety nie mam jak sprawdzić - brak wiedzy i sprzętu ;/



            Znasz może jakiegoś dobrego, zaufanego gazownika, który ogarnia temat LR w octaviach? Pytam także pod kątem przyszłej wymiany wtryskiwaczy i butli...

            Komentarz


            • #7
              Ja mam Octavie z 2012 i u mnie w sterowniku jest opcja dotrysków benzyny jak i przełączania sekwencyjnego. Nie wiem jaka to wersja musiałbym sprawdzić.
              Jeśli chodzi o wymianę wtrysków to wywaliłem we własnym zakresie 100 tys. km temu wtryski landi i sobie chwalę. Butlę zmieniam po nowym roku, ale to już gazownicy zrobią.

              Komentarz


              • #8
                Ja mialem sterownik z 2011 roku i jego nie da sie upgradowac do nowego softu. Musialem nowszy sterownik i jego mozna juz upgradowac napewno do softu 3.X

                Komentarz


                • #9
                  Istnieje możliwość sprawdzenia jaką posiada się wersję sterownika bez jakiegoś specjalistycznego sprzętu?

                  Komentarz


                  • #10
                    Odczytaj z etykietki nalepionej na sterownik , jest obok akumulatora . Najważniejsze info to jego COD , Te same dane są też na nim wygrawerowane z j jego drugie strony . Jeżeli masz wersje 616467000 to jest ze wszystkimi bajerami .
                    Landi Renzo OMEGAS sterownik LPG - montaż instalacji LPG Warszawa

                    Komentarz


                    • #11
                      Jak masz kabel do LPG, to podlaczajac sie do sterownika na dole programu wypisuje ci jaki masz wgrany soft. Cos mi swita ze sterownik z wersja 1.xx nie moze byc updatowany. Dopiero wersje 2.xx mozna updatowac az to wersji 3.xx i wtedy w zaleznosci od aktualizacji dostajesz bajerki ...

                      Komentarz


                      • #12
                        Okej, dziękuję za rady. Znalazłem lokalizację sterownika, ale najłatwiej będzie mi odczytać jego wersję przy zmianie akumulatora, za jakiś czas.

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X