Cześć, wybieram sie wkrótce w dłuższą podróż (Włochy), zrobię jakieś 4500 km w dwa tygodnie moją octavią II 1,6 tdi. O ile jestem spokojny o stan techniczny od strony zawieszenia, hamulców, układu kierowniczego to o reszcie mam słabe pojęcie. Auto ma przejechane 145 tys. km (10 lat)- nie wymieniałem w nim jeszcze rozrządu. Czy powiniennem to zrobić teraz? Jeśli tak, to jaki jest orientacyjny koszt (G. Śląsk)? Co powinien jeszcze sprawdzić mechanik przed wyjazdem w taka trasę?
Wymiana rozrządu- długa podróż.
Zwiń
X
-
Cześć. U mnie wprawdzie 2.0 tdi CR z mokrym paskiem napędu oleju. Przed długą podróżą też postanowiłem wymienić rozrząd (3 tyg. temu). Też na Śląsku. Przebieg samochodu to obecnie 218 kkm. Za wymianę rozrządu kompletnego z pompą i rolkami (continental), napinacz paska osprzętu (był zużyty) i pasek osprzętu (Continental), mokry pasek napędu pompy oleju (Continental) oraz uszczelniacz wału Elring (już się pocił) zapłaciłem około 2400 pln. Plus koszty oleju i filtra (miałem swoje). Tak to u mnie wyglądało z kosztami ale one są wysokie bo jednak do wymiany paska oleju trzeba zrzucać u mnie miskę.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marcinp Zobacz wpisCześć. U mnie wprawdzie 2.0 tdi CR z mokrym paskiem napędu oleju. Przed długą podróżą też postanowiłem wymienić rozrząd (3 tyg. temu). Też na Śląsku. Przebieg samochodu to obecnie 218 kkm. Za wymianę rozrządu kompletnego z pompą i rolkami (continental), napinacz paska osprzętu (był zużyty) i pasek osprzętu (Continental), mokry pasek napędu pompy oleju (Continental) oraz uszczelniacz wału Elring (już się pocił) zapłaciłem około 2400 pln. Plus koszty oleju i filtra (miałem swoje). Tak to u mnie wyglądało z kosztami ale one są wysokie bo jednak do wymiany paska oleju trzeba zrzucać u mnie miskę.
Komentarz
-
Komentarz