Witam mam pytanko. jakie filtry są potrzebne do silnika 1.9. TDI 105km oczywiście bxe w Skodzie z 2009 roku Octavia II po fc. Niedługo mam przegląd i możliwość kupienia od pana z ASO Volkswagena oczywiście z robatem. Chodzi mi o filtr powietrza, oleju, kabinowy, i paliwa. Czy coś jeszcze trzeba wymieniać na przeglądzie po 30 tys? chodzi mi o specyfikacje czy numery katalogowe.
http://emmu.pl
----------------------------------------------------------
W końcu robi się to, co się lubi.
mobil, W zasadzie to musisz uważać na filtr paliwa ponieważ są trzy długości filtra. W tym przypadku trzeba spisać numer części z obudowy filtra i wg tego numeru kupić filtr. Numer nadwozia czy silnika nic nie pomoże w tym przypadku. Napis na obudowie filtra paliwa jest w miejscu trudno dostępnym i trzeba wyciągnąć przednią prawą lampę i odczytać numer.
mobil, Napis na obudowie filtra paliwa jest w miejscu trudno dostępnym i trzeba wyciągnąć przednią prawą lampę i odczytać numer.
niekonicznie - wystarczy lusterko. A ja osobiscie nawet bez lusterka czy wyjmowania lampy nr odczytalem u mnie nr 3CO 127 400 C
Filtr oleju (ori) 071115562A (ASO cena 26 zł w 2008 roku)
Zakup w Intercars:
Filtr oleju bosch - nr 1 457 429 192 cena 25 zł
Filtr powietrza bosch - nr 1 987 429 cena 47 zł
Filtr Kabiny (filtron) K 1111A cena 33 zł
Być może, w każdym razie ORI będą wporządku, jak ma w dobrych cenach to brać (pewnie rabat to symboliczne 5%, ceny przerażają), warto rozważyć niezależne sklepy/hurtownie/forumowych sprzedawców. W BMW brata ORI to Mann.
Konrad OIL SPA -> oleje, filtry, akumulatory, części
Oryginał to Mann lub Knecht. Dzisiaj sprzedałem powietrze i olej do 1.4 TSI i oryginał olej był zrobiony przez Mann-a, a powietrze przez Knechta. Czasami zdarza się jako oryginał Hengst, UFI i Filtron
!!NOWOŚĆ W OFERCIE LIQUI MOLY MOLYGEN 5W50!!
Sklep VAGTECH
Oficjalny dystrybutor olei Meguin
Ul. Łopuszańska 53 (pn-pt - 9.00-17.00, sob - 10.00-13.00)
02-232 Warszawa
tel. 22 8462646, kom. 692312345, 694 679 252
Ostatnio miałem problem z zakupem filtra oleju do BXE, ten w/g katalogu nie pasował za wysoki VIN nie pomógł. Manowoski filtr sprzedawca dobrał mi nie w/g katalogu, ale na oko.
Ostatnio miałem problem z zakupem filtra oleju do BXE, ten w/g katalogu nie pasował za wysoki VIN nie pomógł. Manowoski filtr sprzedawca dobrał mi nie w/g katalogu, ale na oko.
Nie rozumiem dlaczego takie kombinacje. Bierzesz numer z ETKI i filtr o takim numerze musi pasować. Niezależnie jaki jest jego producent. Ja przynajmniej tak zrobiłem i wszystkie filtry (powietrza, pyłkowy i oleju) pasowały. Kupiłem na tej aukcji http://allegro.pl/1298415749-i1298415749.html
Alfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
alfee, piszemy tu o filtrze paliwa, który w BXE ma trzy długości.
Aaaaa to przepraszam. Nie zrozumiałem pytania :P
Ale i tak przecież można przeczytać na oryginalnym filtrze numer i taki sam kupić.
Według ETKI są dwa rodzaje o numerach: 1K0 127 400 K i 3C0 127 400 C
Więc dużego wyboru nie ma. Zresztą ETKA podaje też numery seryjne w jakich partiach produkcyjnych były stosowane owe filtry. Więc można to określić.
Alfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
Mam pytanie.Jeżeli na obudowie filtra widzę tylko takie numery 12/04/5009 12:32 czy one coś oznaczają
Nie ma tej etykiety orginalnej jak moge sprawdzic jaki mam filtr paliwa
Komentarz