Poradźcie koledzy czy taka kontrolka jest w standardzie w O2FL czy nie bo u mnie akurat płyn się skończył a kontrolka się nie zapaliła...instrukcja tego jednoznacznie nie określa...wiec mając wersję ambiente powinienem mieć tą kontrolkę czy nie??
PS. Sory za takie może i głupie pytanie :roll:
DANIEL1987, i do tego ori jest bardzo mały zbiornik - ja zakładajac spryski reflektrów zmieniłem na zbiornik 5,5 litra i kontrolka od rezerwy płynu tez jest :diabelski_usmiech
w OIIFL jak nie masz spryskiwaczy to nie masz kontrolki. Ja sam sobie tę kontrolkę dorobiłem tzn. kupiłem oryginalny czujnik i uszczelkę podpiołem dwa przewody jeden pod masę a drugi pociągnąłem do zegarów wpinając w pin w kosce wchodzącej do zegarów i na koniec udałem się do ASO celem aktywacji czujnika poziomu płynu. I teraz sie cieszę posiadaniem takowej kontrolki.
w OIIFL jak nie masz spryskiwaczy to nie masz kontrolki. Ja sam sobie tę kontrolkę dorobiłem tzn. kupiłem oryginalny czujnik i uszczelkę podpiołem dwa przewody jeden pod masę a drugi pociągnąłem do zegarów wpinając w pin w kosce wchodzącej do zegarów i na koniec udałem się do ASO celem aktywacji czujnika poziomu płynu. I teraz sie cieszę posiadaniem takowej kontrolki.
Mógłbyś jakoś szerzej tą operację opisać ? Da się to zrobić w ASO na zlecenie ?
Strasznie mi brakuje tej zasranej kontrolki. Nawet mi przez myśl nie przeszło, że może tego nie być w O2 FL.
Poradźcie koledzy czy taka kontrolka jest w standardzie w O2FL czy nie bo u mnie akurat płyn się skończył a kontrolka się nie zapaliła...instrukcja tego jednoznacznie nie określa...wiec mając wersję ambiente powinienem mieć tą kontrolkę czy nie??
PS. Sory za takie może i głupie pytanie :roll:
Kontrolke jako taką masz i po zakodowaniu bedzie palila sie caly czas. Musisz dolozyc czujnik i po sprawie. Poczytaj forum bo byl juz ten temat walkowany.
przepraszam ze nie odpisywałem ale trochę mało czasu miałem. Owszem w ASO pewnie może zrobią ale co sie nagadają to ich i pewnie za takie "wydziwianie" też odpowiednio policzą sobie. Jeśli chodzi o montaż to ja to zrobiłem tak:
1 odkręcenie prawego przedniego koła
2 odkręcenie tej przedniej części przedniego prawego nadkola
3 wymontowanie zbiornika na płyn
4 wywiercenie otworu na czujnik płynu do spryskiwaczy( i tu teoretycznie mozna to zrobic bez demontazu nadkola i zbiornika, tylko przewiercić otwór poprzez dziurę w zderzaku powstałą po zdemontowaniu swiatła przeciwmgielnego/dziennego, ale ja osobiście odradzam teki sposob bo przy wierceniu otworu w zbiorniku zawsze moze cos wpaść do środka i zatkać pompe lub dysze spryskiwaczy a tak zawsze mozemy go dokładnie wypłukać)
5 zamontowanie zbiornika i nadkola
6 teraz pora na elektryke, podpinamy wtyczkę do czujnika a do niej dwa przewody, jeden masa (wpinamy ja do masy umieszczonej w komorze silnika na nadkolu) i plusowy który musimy pociągnąć az do wnętrza samochodu i wpinamy ten przewód w zegary w PIN (chyba 33 )w kosce wchodzącej do zegarów -dotyczy OIIFL
7 po podpieciu wszystkiego udajemy się do ASO w celu aktywowania czujnika , aktywujemy i wszystko jest gotowe możemy się cieszyć działająca kontrolką. Szkoda tylko ze po zaświeceniu sie kontrolki nie pjawia sie sygnał dźwiękowy tylko przez chwilę komunikat na maxi-docie ze nalezy uzupełnic płyn.
Zobacz czy w kostce licznika (T36a) na pinie 34 lub na czujniku w zbiorniczku na pinie 2 (kolor przewodu fioletowo-biały) nie jest cały czas podawana masa. Jeśli tak, to ten przewód jest gdzieś przetarty i zwiera z karoserią.
Elektryka i doposażanie grupa VAG - Warszawa Bemowo
Kontrolke jako taką masz i po zakodowaniu bedzie palila sie caly czas. Musisz dolozyc czujnik i po sprawie. Poczytaj forum bo byl juz ten temat walkowany.
Kontrolkę uruchomię z VCDS a sam czujnik, jeden pim masa a drugi do zegarów pin kostki 34 lub 33 i będzie hulać??, czy ktoś próbował takiego rozwiązania?? pozdrawiam,
Kontrolkę uruchomię z VCDS a sam czujnik, jeden pim masa a drugi do zegarów pin kostki 34 lub 33 i będzie hulać??, czy ktoś próbował takiego rozwiązania?? pozdrawiam,
Robiłem. Mogę wtyczkę wysłać lub czujnik z wtyczką.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz