U mnie stuknęło już/dopiero 56 kkm i zauważyłem u siebie coraz mocniejszy związek emocjonalny z moim szkodnikiem
1.4TSI Jakie macie przebiegi?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez MarcinoooZamieszczone przez dzinx88u mnie 75000 na budziku, na razie daje rade, myślę że drugie tyle spokojnie zrobi a potem na sprzedażRespect All,Fear No One!
Komentarz
-
-
12kkm termostat
90-94kkm rozrząd - najpierw wymiana napinacza po moich zgłoszeniach i sprawdzeniu
104kkm wymiana nastawnika rozrządu - po moich alarmach o braku poprawy
Późno jak na TSI - ale względnie dużo tras robię
118kkm zębatka drugiego biegu w skrzyni(po złożeniu dziwnie biegi chodziły wg mnie, bo serwis uważał że jest ok)
119kkm (5 dni po odbiorze z w/w)wypadły 5 i 6 bieg - serwis przyznał się, że wynikło to z nierzetelnej ich naprawy przy 118kkm i skrzynia ponownie robiona
Nie dodałem że całość trwała blisko 3 m-ce ze względu na brak części
172kkm błąd rozrządu niskich obrotów z nierówną pracą błedy 000010 i 000022
Od wczoraj widzę równą pracę z powrotem, więc wykasuję błędy ponownie i zobaczymy (bob the builder miał podobnie tylko w innych pzebiegach)
A TSI tak, bo podoba mi się kultura pracy, zakres turbiny, ekonomia jazdy przy umiejętnej jeździe i mam porównanie jeżdżąc 5 konkurencyjnymi benzynami w turbiną od opla, forda (fordem i volvo) i renault, peugeot(silnik bmw) i bmw i skodę oceniam najlepiej na moje możliwości finansowe BMW super i peugeot bardzo przyzwoicie, ale ma motor z BMW
1.4 Nie, bo:
- wysilenie silnika powinno wpływać na krótszą żywotność podzespołów w mniejszych pojemnościach
- osiągi dużo ciekawsze przy względnie podobym spalaniu w większych pojemnościach TSI
Komentarz
-
Komentarz