Zamieszczone przez lend
1.4TSI Jakie macie przebiegi?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez orzel720jaki ten olej wreszcie wlać 5w30czy 0w30? i jaki producent?O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez endryuZamieszczone przez orzel720jaki ten olej wreszcie wlać 5w30czy 0w30? i jaki producent?
U mnie teraz około 118 kkm. 10.2010Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.
Komentarz
-
-
Za nami 4 pełne lata, przebieg omc 93tys. Przy 92tys wymienione:
- rozrząd
- tarcze + klocki przód i klocki tył (dotąd były fabryczne)
- tuleje wahaczy wleczonych oraz wahacze tylne dolne (tak się chyba to wszystko nazywa)
Z irytujących rzeczy - drgania przewodów paliwowych z przodu; po wymianie rozrządu coś mi zaczęło rezonować od czasu do czasu, Pan Mechanik sam to wychwycił, będziemy kombinować przy kolejnej wymianie oleju.
Śmiga.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez endryuZamieszczone przez piocielSpełniają one normę 504/507?
Statoil LazerWay V 0W-30 - ma normę 502.00, 505.00
u mnie przebieg jak stał tak stoi - niecałe 50tys.
Komentarz
-
-
krzysiek83wpr, Ja po przebiegu 7kkm wymieniłem z fabrycznego na Fuchs-a 5W30 xtl (odpukać nic nie klepie na zimnym, tym bardziej na ciepłym). W styczniu '14 przy pierwszym przeglądzie po dwóch latach wleję Statoila Lazerway-a LL 5W30 bo taki już mam zakupiony.
Czy wlewałbym z normą 504.00 czy 502.00 to wymiana raz w roku lub do 15kkm.
U mnie przebieg kapelusznikowy 20kkm. :helm
0W30 wlewają już inni koledzy i sobie chwaląO I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tofosU mnie 107000 km, i jak na razie zero ingerencji mechanika w motorownie, oby tak dalej, ale to już chyba życzenia dla nowego właściciela, gdyż właśnie zamierzam się rozstać ze skodzianką.
PozdrawiamOpony i felgi nowe-ceny hurtowe
Mobile phone: 501-517 687/668-39 64 74
Komentarz
-
-
Właśnie puknęło 100 000.... Samochód ze stycznia 2011. W tym czasie były 3 przeglądy serwisowe (600-700 zł).
Z wymienianych części, poza płynami i filtrami:
- świece
- 2 żarówki.
Klocki jak do tej pory te same, mimo licznych wyjazdów w góry (kilka razy Alpy), w zawieszeniu nic się nie dzieje, no może poza delikatnym skrzypieniem na progach zwalniających, silnik bez złych objawów.
A więc - oby tak dalej.
Aha - żeby przypomnieć dawniejszą dyskusję o wpływie jazdy na niskich obrotach na silnik. Pewnie 100 tys to mały przebieg, ale testuję dalej. 3 tys obrotów przekraczam rzadko, generalnie jeżdzę na 1500-2000 obrotów. Tak zresztą jak sugeruje podpowiadacz.
średnie spalanie (klimę mam włączoną cały czas): lato ok. 5,5-5,7 l/100, zimą ok 6,2-6,5 l/100. Fakt, że jeżdżę głównie poza miastem.
Komentarz
-
-
Mały update. Przelot wszedł w fazę 6-cyfrową, obecnie omc 101kkm.
Miałem po raz 2gi poprawiane przewody paliwowe w podłużnicy i delikatny terkot jest nadal okresowo słyszalny, więc będziemy dalej szukać przyczyny po weekendzie majowym. Drugi hałas, związany z obrotami do 2krpm na zapiętym biegu, okazał się zwykłym rezonowaniem osłony termicznej, po jej dogięciu ustał. Mam też do wymiany poduszkę pod silnikiem oraz kolejne dwie tuleje wahaczy. Miałem też wrażenie, że po wymianie rozrządu pali mi tak nieco ponad 0,5l/100km więcej, ale po pierwszej wiosennej trasie 500km wydaje się, że jest po staremu, więc pewnie to zima, łódzkie korki i moje przewrażliwienie.
Chyba będziem czipować :diabelski_usmiech
Komentarz
-
Komentarz