Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Skoda Octavia RS 2.0TDI 170KM 2.0 diesel 2007r

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Skoda Octavia RS 2.0TDI 170KM 2.0 diesel 2007r

    Inżynierom (lub przyszłym inżynierom) polecam zarejestrowanie się na stronie Banku danych o inżynierach (Bank Danych o Inżynierach – Doradztwo Personalne, Oferty Pracy). Ja dość często dostaję od nich potencjalnie ciekawe oferty, mam też kilku znajomych, którzy dzięki nim dostali ciekawą pracę. Ale jedno jest ważne: lepiej mieć w tym wypadku bogate doświadczenie.
    Również WAKAT dość często mi coś podsyła (i wręcz dzwoni z propozycjami), ale ich oferty są dla mnie zdecydowanie mniej ciekawe...

  • #2
    Skoda Octavia RS 2.0TDI 170KM 2.0 diesel 2007r

    Witam szanownych kolegów mam takie pytanie bo jestem na etapie zmiany octavki na nieco nowsza niz mam i znalazlem taka Skoda Octavia RS 2.0TDI 170KM
    2.0 diesel 2007r przebieg 144 tys chcialbym sie dowiedziec co sadzicie o tym autku czy pakowac sie w to jak jest np z kosztami eksploatacji w porownaniu do normalnej octavi i na co ewentualnie zworcic uwage przy kupnie jej

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez mariok27
      Witam szanownych kolegów mam takie pytanie bo jestem na etapie zmiany octavki na nieco nowsza niz mam i znalazlem taka Skoda Octavia RS 2.0TDI 170KM
      2.0 diesel 2007r przebieg 144 tys chcialbym sie dowiedziec co sadzicie o tym autku czy pakowac sie w to jak jest np z kosztami eksploatacji w porownaniu do normalnej octavi i na co ewentualnie zworcic uwage przy kupnie jej
      ja mam właśnie taką. jeżeli dobrze zrozumiałem to obawaisz się wyższych kosztów eksploatacji. Jeżeli tak to zupełnie niesłusznie, ja niczego nadzwyczajnego w tym modelu nie znajduję, chociaż o hamulcach RS mam dobre zdanie. Owszem są kute (przez to droższe) niektóre elementy podwozia, ale tych nie wymiania się za często (zresztą jako aktualny użytkownik masz w tym zakresie doświadczenie). Pozostałe elementy strategii zakupu to tak, jak koledzy najczęsciej doradzają: czujnik lakieru i ewentualnie samodzielna diagnostyka, która w kilka sekund może kilka rzeczy wykazać. Zapytaj kolegów z forum (chyba najlepiej w oddzielnym wątku) jak wykryć ewentualne modyfikacje w nastawach licznika. Sam się w to nie zagłębiłem jeszcze ale jeden z kolegów wspomniał mi (nie wiem czy to prawda czy nie), iż pomimo dostępnych różnych dedykowanych narzędzi zostają ślady po takiej operacji.
      --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
      _______________________________________

      Komentarz


      • #4
        Re: Skoda Octavia RS 2.0TDI 170KM 2.0 diesel 2007r

        Zamieszczone przez mariok27
        Witam szanownych kolegów mam takie pytanie bo jestem na etapie zmiany octavki na nieco nowsza niz mam i znalazlem taka Skoda Octavia RS 2.0TDI 170KM
        2.0 diesel 2007r przebieg 144 tys chcialbym sie dowiedziec co sadzicie o tym autku czy pakowac sie w to jak jest np z kosztami eksploatacji w porownaniu do normalnej octavi i na co ewentualnie zworcic uwage przy kupnie jej
        dobry wybór, jedyne pompowtryski siemensa podobno są gorsze od tych boschowskich no ale ewentualna ich wymiana nie zrujnuje ci portfela a tak to same pozytywy, po progamie masz 200koni i ponad 400 niutków więc już sie przyjemnie takim autem jezdzi i raczej bezawaryjnie

        [ Dodano: Nie 10 Lip, 11 22:47 ]
        Zapomniałem dodać że koszty eksploatacji wyjdą tylko co każde 2.0 tdi, spalanie w miescie około 8 litrów
        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

        Komentarz


        • #5
          Serdecznie dziekujue kolegom za opinie bo mi niektorzy odradzali z racji tego z ejako rs to czesci beda znacznie drozsze do niego a po drugie ze skoro rs to bedzie mial inne elementy zawieszneia do tego twardsze a co sie z tym wiaze bardziej kosztowne to ze bedzie twardsze niz w normalnej octavi to domyslam sie ze tak skoro jest to rs

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez piramida
            raczej bezawaryjnie
            to odważne stwierdzenie
            nie ma powodów twierdzić, że RS TDI jest mniej awaryjna niż inne TDI, a czy inne są awaryjne to można samemu skonstatować.
            dokładnie te same zagrożenia.
            saport techniczny baj DGW
            była BKD+DSG '05 120kkm
            była BXE '08 190kkm
            no i nie ma :-)

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez szkoda
              Zamieszczone przez piramida
              raczej bezawaryjnie
              to odważne stwierdzenie
              nie ma powodów twierdzić, że RS TDI jest mniej awaryjna niż inne TDI, a czy inne są awaryjne to można samemu skonstatować.
              dokładnie te same zagrożenia.
              dokładnie jak piszesz, rs bmn będzie dokładnie tak samo awaryjny jak każde inne tdi

              [ Dodano: Nie 10 Lip, 11 23:02 ]
              Zamieszczone przez mariok27
              Serdecznie dziekujue kolegom za opinie bo mi niektorzy odradzali z racji tego z ejako rs to czesci beda znacznie drozsze do niego a po drugie ze skoro rs to bedzie mial inne elementy zawieszneia do tego twardsze a co sie z tym wiaze bardziej kosztowne to ze bedzie twardsze niz w normalnej octavi to domyslam sie ze tak skoro jest to rs
              pewnie są trochę droższe no ale umówmy się to nie są równice kilkuset zł na elemencie który się raz do roku wymienia a że zawias twardszy to tylko lepiej :wink:

              W takim ersie masz wszystko co potrzeba:
              1. climatronik
              2. partornik
              3. fajne fotele
              4. ksenony
              5. odpowiednia moc
              i inne...

              Tak że brać, wybierać i nic się nie bać zresztą niech się wypowiedzą koledzy którzy jezdzą takimi ersami :szeroki_usmiech
              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

              Komentarz


              • #8
                Raz jeszcze dziekuje za wypowiedzi szczerze mowiac teraz mam benzyne wiec wiem co i jak i przyznam ze mam ja od 5 lat i doslownie zero jakis problemow jesli o silniczek chodzi oraz drobne z innymi elemantami jak to juz napisalem rowniez w dzisiejszym poscie. A jakie moga byc problemy z tdi to sie dopiero przekonam mam nadzieje ze nie taki diabel straszny jak go maluja

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez mariok27
                  A jakie moga byc problemy z tdi to sie dopiero przekonam mam nadzieje ze nie taki diabel straszny jak go maluja
                  niestety mogą być i mogą być nawet straszniejsze niż malują
                  ale nie muszą :idea:
                  ale to wszystko jest na forum.
                  w każdym razie na poziom wydatków związany z eksploatacją 1,6 JA bym nie liczył
                  saport techniczny baj DGW
                  była BKD+DSG '05 120kkm
                  była BXE '08 190kkm
                  no i nie ma :-)

                  Komentarz


                  • #10
                    Aha czyli mam byc ewentualnie przygotowany na wyzsze koszty no to mnie pocieszyles dobrze ze zupke do niego bede mial duzo tansza i niemam tu na mysli bio itp tylko normalna ropka

                    [ Dodano: Nie 10 Lip, 11 23:12 ]
                    A jeszcze jedno pytanie bo slyszalem ze silniki 1.9 tdi sa bardzo udane jesli chodzi o diesle a jak jest z 2.0 litrowymi?? dzis slyszalem opinie ze te 170 konne sa bardziej udane od 140

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez mariok27
                      Aha czyli mam byc ewentualnie przygotowany na wyzsze koszty no to mnie pocieszyles
                      my tu nie jesteśmy od pocieszania
                      lepiej się miło rozczarować niż niemiło, ale zapewniam Cię, że koszty użytkowania mojego 1. TDI myślę, że wielokrotnie przebiły koszty użytkowania MPI, mimo teoretycznie tańszego paliwa, za to jeżeli chodzi o 2. wcale niekoniecznie - ale myślę, że to jednak nastąpi :?
                      Lepiej być na to przygotowanym niż hurraoptymistycznie do tego podchodzić, zwłaszcza, że samochód JAK NA "NOWE" DIESLE, wcale nie ma jakiegoś symbolicznego przelotu.

                      [ Dodano: Nie 10 Lip, 11 23:17 ]
                      a nie, myślę, że i w przypadku drugiego też przebiły, ale nie wielokrotnie
                      należy dodać, że mówię o samochodach dowalonych w obu przypadkach, a to ma znaczenie IMO.
                      saport techniczny baj DGW
                      była BKD+DSG '05 120kkm
                      była BXE '08 190kkm
                      no i nie ma :-)

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez mariok27
                        Aha czyli mam byc ewentualnie przygotowany na wyzsze koszty no to mnie pocieszyles dobrze ze zupke do niego bede mial duzo tansza i niemam tu na mysli bio itp tylko normalna ropka

                        [ Dodano: Nie 10 Lip, 11 23:12 ]
                        A jeszcze jedno pytanie bo slyszalem ze silniki 1.9 tdi sa bardzo udane jesli chodzi o diesle a jak jest z 2.0 litrowymi?? dzis slyszalem opinie ze te 170 konne sa bardziej udane od 140
                        170 są o tyle lepsze że raczej głowice w nich nie pękają ale za to mają bardziej awaryjne pompowtryski

                        Co się może zesrać w takim tdi:
                        1. pompowtryski, regeneracja to pewnie kosz około 1000-2000zł (raz na 150kkm?)
                        2. sprzęgło z dwumasowym kołem, cena około 2500 z wymianą (raz na 100kkm?)
                        3. klapka gaszenia, cena około 800zł, raz na 100kkm
                        4. egr, kataizator można je wywalić
                        5. filtr dpf też go można wywalić jeżeli będzie

                        Nic po za tym poważnego nie powinno się zepsuć, przy obecnym przebiegu możesz liczyć na powyższe awarię :!:
                        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez piramida
                          1. pompowtryski, regeneracja to pewnie kosz około 1000-2000zł (raz na 150kkm?)
                          2. sprzęgło z dwumasowym kołem, cena około 2500 z wymianą (raz na 100kkm?)
                          3. klapka gaszenia, cena około 800zł, raz na 100kkm
                          przebieg
                          Zamieszczone przez mariok27
                          144 tys
                          i po temacie :szeroki_usmiech

                          dlatego: "nie ufaj nikomu"
                          saport techniczny baj DGW
                          była BKD+DSG '05 120kkm
                          była BXE '08 190kkm
                          no i nie ma :-)

                          Komentarz


                          • #14
                            Małe ostrzeżenie

                            Szanowny kolego - życzę Ci jak najlepiej ale z własnego doświadczenia troszkę ostrzegę.

                            Mianowicie warto coś więcej poczytać o awaryjności i kosztach naprawy silnika 2.0 TDI. Miałem jedno autko z tym silnikiem i wszystkie uwagi, które po czasie do mnie dotarły się potwierdzają. To co napisali koledzy powyżej to u mnie byłby czubek góry lodowej - może po prostu pechowo trafiłem.

                            Podsumuje to tak - w pewnym momencie zaczynałem żałować że nie kupiłem jakiejś renówki - przypuszczałem że byłoby taniej

                            Pozbyłem się autka z duuuuużą stratą finansową ale jestem spokojny i zdrowy na umyśle i na pewno wiem że nie umrze kolejny element w samochodzie.

                            Podsumowując - nigdy nie kupię 2.0 TDI.

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Wojmil
                              To co napisali koledzy powyżej to u mnie byłby czubek góry lodowej
                              nie sądzę
                              co miałeś :?: :lol:
                              saport techniczny baj DGW
                              była BKD+DSG '05 120kkm
                              była BXE '08 190kkm
                              no i nie ma :-)

                              Komentarz


                              • #16
                                Wojmil, co miałeś i jaki dokładnie silnik?
                                Zapomniałem do listy jescze dopisać że głowica też sie może wysrać :wink:

                                [ Dodano: Nie 10 Lip, 11 23:47 ]
                                mariok27, napisz jeszcze ile rocznie będziesz robić km tym autem?
                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez piramida
                                  Zapomniałem do listy jescze dopisać że głowica też sie może wysrać :wink:
                                  i sprężarka
                                  saport techniczny baj DGW
                                  była BKD+DSG '05 120kkm
                                  była BXE '08 190kkm
                                  no i nie ma :-)

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Wojmil, a nie miałeś 140?
                                    Jeszcze zapomnieliście dodać o ewentualnym wysraniu się turbawki, choć wiadomo , że w bmnie lepsze niż w bkd. Regeneracja pewnie coś koło 1500 , nojka pewnie coś koło 3000?

                                    [ Dodano: Nie 10 Lip, 11 23:51 ]
                                    szkoda, w tej samej minucie to pisaliśmy o tej suszarce

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      No przy tym przebiegu to wszystko mozliwe, bo nie często się słyszy co by kierowcy studzili turbo bo ostrzejszej jezdzie a tak po za tym nie straszmy juz gościa bo w dzisiejszych czasach nie kupi się młodego auta bez zagrożenia wybuchem czegokolwiek nie ważne czy to tdi czy tsi
                                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        szkoda, sew1981, piramida, teraz to kolega już nie kupi TDI :szeroki_usmiech

                                        [ Dodano: Pon 11 Lip, 11 08:16 ]
                                        mariok27, chyba się nie wystraszyłeś? :szeroki_usmiech
                                        Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          może nie tyle chodzi o straszenie, co bycie świadomym zgrożeń :idea: :szeroki_usmiech
                                          saport techniczny baj DGW
                                          była BKD+DSG '05 120kkm
                                          była BXE '08 190kkm
                                          no i nie ma :-)

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez AdamB
                                            szkoda, sew1981, piramida, teraz to kolega już nie kupi TDI :szeroki_usmiech

                                            [ Dodano: Pon 11 Lip, 11 08:16 ]
                                            mariok27, chyba się nie wystraszyłeś? :szeroki_usmiech
                                            nie ma stresu, jeżeli nabywca bedzie świadomy że sie coś może wysrać to go przynajmniej nie zdziwi, 2-3 tys zł rocznie na naprawy i będzie dobrze :P
                                            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              To moze inaczej. Zadna czesc do OII nie kosztuje mniej niz do OI.

                                              A wiec tu wszystko kosztuje wiecej.

                                              Tuleja wahacza w OI dobra kosztowała 60zl, tu konsola z tuleja kosztuje minimum 160zl ( no chyba ze wsadzic sama gume z Cupry ). Zawieszenie z tylu, w OI tylko gumy, a tu same wahacze i inne pierdoly, nie mniej niz 200zl/szt. Lozysko kola, do OI od 40zl w gore, tu od 250zl w gore, a tylu taniej niz 400 nie kupilem. Sworzen wahacza OI 60zl, OII 140zl.

                                              Nie mowię o silniku, gdzie klapka gasząca to jedyne 1000zl.

                                              A wiec jak ma być tanio, to tego o OII nie mozna powiedzieć. Chyba najmniej kłopotliwy silnik to 1.6 gdzie jedynie przepustnica ma prawo pasc. A w przypadku OII juz dawno padla legenda silnika 1.9TDI, a 2.0TDI nigdy nie uchodził za idealny :diabelski_usmiech
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Zamieszczone przez piramida
                                                nie ma stresu, jeżeli nabywca bedzie świadomy że sie coś może wysrać to go przynajmniej nie zdziwi, 2-3 tys zł rocznie na naprawy i będzie dobrze :P
                                                to jeszcze należy w takim przypadku dodać, iż faktyczne spalanie w mieście tych silników to około 9l/100 przy bardzo spokojnej jeździe, konkretniejsze jazda to już 11l/100 (mam LM 4100TT w silniku i w moim odczuciu on też ma przełożenie na ten stan rzeczy)
                                                --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
                                                _______________________________________

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez innova
                                                  około 9l/100 przy bardzo spokojnej jeździe
                                                  przy NORMALNEJ jeździe

                                                  z 82. tankowań i 42.575 km w BKD+ z DSG mam średnie spalanie 8,17L - prawie sama Warszawa, i nie jeżdżę bardzo spokojnie :lol:
                                                  z tym, że ja nie jeżdżę od klienta do klienta po 1000m
                                                  moje przejazdy miejskie to za każdym razem około 20-25km.
                                                  saport techniczny baj DGW
                                                  była BKD+DSG '05 120kkm
                                                  była BXE '08 190kkm
                                                  no i nie ma :-)

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X