Zakupiłem osłonę i okazało się, że w zestawie nie ma "gratów" aby przymocować ją do silnika :? .
W ASO powiedzieli, że trzeba dokupić takie oto części:
- 06A103226 - 4 szt,
- 8L9103951 - 4 szt.
Skoda, że nie wiedziałem o tym wcześniej :wink: .
Ale chciałbym zapytać o coś innego ...montował ktoś z Was to cudo?
Czy w garażu bez specjalistycznych kluczy da radę to zamontować (jak będę w posiadaniu wszystkich elementów tej układanki :wink: )?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
" Co Pan zrobisz?...Nic Pan nie zrobisz !"
Pzdr. - 1.6 MPI
Tatra, ten element ...226 to tuleja gumowa i przeważnie jest częścią tej osłony. jak zanabyłeś nową z aso, to nie wiem czy jest w komplecie.
element ....951 to czop kulisty który powinien znajdowac się u ciebie na wspornikach - np. jak tu :
- kuliste czopy sa widoczne na lewo i prawo od miarki oleju.
bez specjalistycznych narzędzi powinieneś sobie poradzić.
dziwne że nie zaproponowali
06A 103 638 Q - tulei
oraz
06A 133 287 L - pierścień uszczelniający.
kapi dzięki za pomoc.
Po wizycie w garażu potwierdzam Twoje słowa - przy silniku wszystko jest przyszykowane do montażu.
W pokrywie również są gumowe tulejki.
Wygląda na to, że wystarczy teraz tylko jedno z drugim połączyć bez żadnych dodatkowych zakupów
Raz jeszcze bardzo dziękuję za pomoc :szeroki_usmiech
" Co Pan zrobisz?...Nic Pan nie zrobisz !"
Pzdr. - 1.6 MPI
Z tymi oszczędnościami to masakra jakaś. Nawet bym na to nie wpadł, że mogą na osłonach silnika oszczędzać. Coś się chyba Skodzie za dobrze wiodło przez ostatnie lata, że takie numery odstawia :evil:
Z tymi oszczędnościami to masakra jakaś. Nawet bym na to nie wpadł, że mogą na osłonach silnika oszczędzać. Coś się chyba Skodzie za dobrze wiodło przez ostatnie lata, że takie numery odstawia :evil:
kapi, pierścień gumowy i pod wlewem i pod miarką oleju już były, tak samo jak i bolce na osłonę, tylko osłony nie było :cry: , i trzeba było w ASO domówić za extra $$ :wink:
Z tymi oszczędnościami to masakra jakaś. Nawet bym na to nie wpadł, że mogą na osłonach silnika oszczędzać. Coś się chyba Skodzie za dobrze wiodło przez ostatnie lata, że takie numery odstawia :evil:
A po co Ci ten plastyk?
Bo ja estetą jestem :lol: Niestety takie podejście "a po co Ci ten plastyk" mają księgowi w Skodzie. Mam auto z 2007 roku i mam pokrywę silnika, porządną obudowę akumulatora i nawet miekkie paratety z tyłu i dlatego wkurza mnie, że kupując nowe auto dostał bym gorzej wykończone niż moje stare :roll:
dlatego wkurza mnie, że kupując nowe auto dostał bym gorzej wykończone niż moje stare :roll:
znajac zycie, za niedługo kupując auto bedziemy dopłacac do boczków i innych pierdół, a w cenie nowego auta bedziemy mieli podwozie, silnik i karoserie :evil:
to po prostu pseudo ekonomia, a instalacja nic nie ma do tego, że brak jest osłony.
Pseudo?
Wystarczy sobie pomnożyć 150 tys produkowanych aut przez 5 Euro, bo za mniej więcej tyle fabryka kupuje te osłony, żeby sobie uświadomić tą "pseudo" ekonomię. A nie liczę już kosztów logistycznych związanych z transportem, obsługą pojemników, w których przyjeżdża do fabryki oraz samej obsługi już na linii produkcyjnej. A cena auta pozostaje ta sama.
A tacy pseudo-esteci jak co poniektórzy tutaj, których odsetek wynosi mniej więcej 1% sprzedanych aut to i tak sobie dokupią, czego dowodzi ten i wiele innych tym podobnych tematów (patrz - wygłuszenie pod maskę, osłonę dolną silnika)
Na osłonie dolnej też zaoszczędzili :?: ... ale dodać trzeba, że niektórzy producenci nie zakładają takiej fabrycznie :jaja"żeby silnik się nie przegrzewał"
Antyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
proponuję do tego flame'a włączyć jeszcze tych co montują chlapaki, owiewki na szyby i zasłaniają chłodnice kartonami lub eleganckimi osłonami HEKO i będzie komplet ...
W korporacjach nic się nie dzieje przypadkowo, bo ktoś sobie coś tam wymyślił i już. Jest zrobiona analiza, czy klienci to kupią czy nie. Widocznie doszli do wniosku, że nie będzie osłony, nie będzie mientkich boczków z tyłu a Rapid będzie w środku tragedią. Ci co mają to kupić i tak kupią, a ci co im się nie podoba kupią VW a ostatecznie coś u konkurencji. I to ostatecznie widocznie im mało wyszło, bo faktycznie jeszcze nie słyszałem, żeby ktoś nie kupił O2 bo "panie, toć to złom bo nie ma osłony silnika - skandal" Nie obrażajcie się na mnie, po prostu skoda ma jeździć i być tania a nie wyglądać.
Komentarz