A to dziady wstretne :evil:
[O2FL] Xenony AFS
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez paskudaWo O2 FL montowane są lampy ksenonowe z funkcją adaptacji świateł AFS. Czy lampy te posiadają poza skręcaniem się funkcje Tryb pozamiejski, Tryb deszczowy, Tryb miejski, Tryb autostradowyprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Witam. Jeżeli w O2 FL są ksenony z AFS to chyba powinnz miec te wsyzstkie bajery czy tylko superb je ma tak jak na filmiku http://www.youtube.com/watch?v=DSzR_Sa7ydI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomekobawiam się, że jest to kolejna pomyłka w cenniku. W O2FL nie ma nawet bi-xenonów, a co dopiero AFS.
Reflektory posiadają AFS czyli zgodnie z cennikiem niestety brak informacji jakie funkcje implementują
Address 55: Xenon Range Labels: 5M0-907-357-A.lbl
Part No SW: 5M0 907 357 C HW: 5M0 907 357 C
Component: AFS-Steuergeraet 0148
Revision: 00H04000 Serial number:
Coding: 1507354
Shop #: WSC 73430 790 00061
VCID: 346318E32B1F
Subsystem 1 - Part No: 7L6 941 329 B
Component: AFS-Lst.-Modul l 0005
Coding: 00000023
Subsystem 2 - Part No: 7L6 941 329 B
Component: AFS-Lst.-Modul r 0005
Coding: 00000023
Komentarz
-
-
A w Superbie z AFS jest tak:
-------------------------------------------------------------------------------
Address 55: Xenon Range Labels: 5M0-907-357-V2.lbl
Part No SW: 5M0 907 357 C HW: 5M0 907 357 C
Component: AFS-Steuergeraet 0148
Revision: 00H04000 Serial number:
Coding: 1376839
Shop #: WSC 33361 790 00062
VCID: 3449D3DB57204E9
Subsystem 1 - Part No: 7L6 941 329 B
Component: AFS-Lst.-Modul l 0004
Coding: 00000021
Subsystem 2 - Part No: 7L6 941 329 B
Component: AFS-Lst.-Modul r 0004
Coding: 00000021
No fault code found.Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
-
no to trzeba spróbować, czy superbowe pójdzie w Octavii...
fizycznie moduły są takie same, różnica jest w kodowaniu modułów lamp (raczej niekodowalne)... hmm wydaje mi się, że to nie zabangla, aczkolwiek jakby przełożyć moduły z lamp superbowych... już zakodowane...
[ Dodano: Sob 02 Cze, 12 23:23 ]
Ponoć można zauważyć w Superbie jak dojeżdzasz w nocy do gościa na czerwonym świetle, jak się snop światła rozszerza, szczególnie z większej prędkosci.Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EnriquezPonoć można zauważyć w Superbie jak dojeżdzasz w nocy do gościa na czerwonym świetle, jak się snop światła rozszerza, szczególnie z większej prędkosci.
Komentarz
-
-
spróbuję dziś przekodować, zobaczymy
[ Dodano: Nie 03 Cze, 12 12:18 ]
Próba była i niestety na razie się nie udało. Kodowanie przyjął bez problemu. Jednak brak sensorów kąta wychylenia na boki, co jest dziwne nieco. Być może dlatego, że nie jeździłem i zrobiłem basic settings na pochyłości, ale nie wiem. Może ktoś spróbuje?
-------------------------------------------------------------------------------
Address 55: Xenon Range Labels: 5M0-907-357-V2.lbl
Part No SW: 5M0 907 357 C HW: 5M0 907 357 C
Component: AFS-Steuergeraet 0148
Revision: 00H04000 Serial number:
Coding: 1376839
Shop #: WSC 31414 079 00001
VCID: 3449D3DB57204E9
Subsystem 1 - Part No: 7L6 941 329 B
Component: AFS-Lst.-Modul l 0005
Coding: 00000021
Subsystem 2 - Part No: 7L6 941 329 B
Component: AFS-Lst.-Modul r 0004
Coding: 00000021
2 Faults Found:
02629 - Sensor for Swivel Module Position; Left
014 - Defective - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11101110
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 23
Mileage: 56449 km
Time Indication: 0
Date: 2016.14.17
Time: 11:50:36
Freeze Frame:
Voltage: 11.64 V
Speed: 0.0 km/h
ABS 1
02628 - Sensor for Swivel Module Position; Right
014 - Defective - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11101110
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 23
Mileage: 56449 km
Time Indication: 0
Date: 2016.14.17
Time: 11:50:36
Freeze Frame:
Voltage: 11.64 V
Speed: 0.0 km/h
ABS 1Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Enriquezspróbuję dziś przekodować, zobaczymy
[ Dodano: Nie 03 Cze, 12 12:18 ]
Próba była i niestety na razie się nie udało. Kodowanie przyjął bez problemu. Jednak brak sensorów kąta wychylenia na boki, co jest dziwne nieco. Być może dlatego, że nie jeździłem i zrobiłem basic settings na pochyłości, ale nie wiem. Może ktoś spróbuje?
Enriquez zamierzam się pobawić z tym kodowaniem u mnie. Daj proszę tylko znać, czy po zmianie kodowania na to z Superba i pojawieniu się błędów, udało Ci się bezboleśnie wrócić do starych ustawień i czy wszystko działa jak należy.
Próbowałeś robić basic settings jeszcze raz, we właściwych warunkach?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EnriquezKodowanie przyjął z powrotem bez problemu. Na razie nie używam octy, więc nie mam okazji sie pobawić.
Nie mam 100% pewnosci, ze tej przeslony VarioX nie ma w O2, ale na zdrowy rozsadek tak wlasnie jest, bo przeciez w zadnej wersji O2, nigdzie na swiecie nie ma xenonow adaptacyjnych, wiec byloby to tylko zbedne generowanie kosztow.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gieuNie mam 100% pewnosci, ze tej przeslony VarioX nie ma w O2
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gieuw S2 VARILIS jest wzbogacony o sysytem VarioX, czyli specjalna przeslone, ktora jest odpowiedzialna za ksztaltowanie snopu swiatla.
W S2 wydaje mi się, że snop światła zmieniany jest poprzez wychylenie soczewki xenonu (tak jak podczas skrętu). Na dowód tego zawsze jak światła są w trybie deszczowym to po wyłączeniu silnika soczewka zostaje w tym trybie i zawsze jest pochylona w dół i skręcona w lewo w mniej więcej połowę skali. Dopiero jak się znowu włączy zapłon soczewka wraca do trybu standardowego. Tak samo podczas jazdy moment zmiany wiązki światła jest widoczny jako przesuwanie się soczewki jak podczas skręcania (ale oczywiście w mniejszym zakresie) a nie jako nagła zmiana kształtu wiązki światła (gdyby była tam jakaś przesłona to działoby się to o wiele szybciej).
Komentarz
-
-
Mam gdzieś w firmie uszkodzonego ksenona z SII, spróbuję zajrzeć jak to wygląda, ale podejrzewam, że jest tak jak pisze kolega rowerek ( tzn. nie ma tam w stosunku do OIIFL nic więcej poza przesłoną i elektromagnesem od "biksenonu" )...Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
kowal 2002, ja ma uszkodzony ksenon prawy od OIIFL, można by to jakoś porównać. Kurcze, będę w domu dopiero w sobotę to spróbuję to rozebrać i może jakieś zdjęcia zrobię.
Albo zrobimy inaczej - jeżeli masz reflektor z SII to ja spakuję swoją lampę i wyślę do Ciebie. Potraktujemy te dwa reflektory jak szczury doświadczalne. Z mojego i tak nic nie będzie więc się przysłuży nauce.
Komentarz
-
-
Nigdy nie widziałem jak adaptacja świateł do warunków pogodowych/prędkości działa w Superbie, ale np. w nowych Passatach na 100% nie odbywa się to przez ruch soczewką, tylko przez obrót specjalnego cylindra/bębna (wcześniej nazwałem go przesłoną). W tym pdfie: http://www.offquattro.com/web/pdf/05...caricabile.pdf na 8 stronie można zobaczyć o co mi chodzi.
Na obrazku podpisanym VARIOX między źródłem światła, a soczewką widać ten bęben. Gdyby ktoś rozbierał xenony z O2 FL i dostrzegł coś takiego, to będziemy bliscy sukcesu
Gdyby ktoś rozbierał Xenony z Superba i tam tego bębna nie będzie, to będzie to znak, że adaptacja wykonywana jest tylko przez ruch soczewki i cały czas będzie nadzieja, że da się to aktywować w O2FL. Jeżeli natomiast bęben w S2 jest, a w O2 nie, to o adaptacji możemy zapomniec :-(
[ Dodano: Sro 06 Cze, 12 23:31 ]
Rowerek, kowal 2002
poniżej jest zdjęcie bebechów xenonów z O2FL (lewy, na maxa skręcony w prawo). Widać na nim palnik i 'stałą przesłonę'. Nic więcej :-( Zobaczcie jak to wygląda w S2. Po podłączeniu VCDS w sterowników xenonów (55) można wejść w tryb testowy i zrobić test skrętu.
Btw. jednak się skusiłem i zrobiłem testowe kodowanie. Jest identycznie jak u kowal - błędy + xeny na maxa skręcone w prawo.
Zapodałem też kodowanie z Golfa R (1479708) - błędy takie same, światła nie uciekają w prawo.Załączone pliki
Komentarz
-
Komentarz