przerobka octavi na scouta

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marte
    Rider
    • 2007
    • 259

    przerobka octavi na scouta

    Tomasz73, niestety nie ma 100% opcji. dzisiaj dzwoniłem do ranczo i nikt nie odebral, więc ten lokal trzeba definitywnie skreślić, chyba ze ktoś tamtedy przejeżdza i zagada?
  • dzik69ku
    Classic
    • 2006
    • 29

    #2
    przerobka octavi na scouta

    Witajcie

    potrzebuje zwiększyć prześwit w aucie .

    zastanawiam się jakie mogę napotkać problemy przy zastosowaniu sprężyn i amortyzatorów od scouta do zwykłej octavi kombi.
    czy potrzeba coś jeszcze zmieniać?

    czy ktoś już podnosił w ten sposób auto do góry?

    Komentarz

    • Tippo
      L&K
      • 2009
      • 1349
      • Octavia III (5E3)
      • CJSB 1.8 TSI 180 KM

      #3
      Witajcie



      potrzebuje zwiększyć prześwit w aucie .



      zastanawiam się jakie mogę napotkać problemy przy zastosowaniu sprężyn i amortyzatorów od scouta do zwykłej octavi kombi.

      czy potrzeba coś jeszcze zmieniać?



      czy ktoś już podnosił w ten sposób auto do góry?
      Jak masz zwykle o2 , to kupuje sie sprezyny przod i tyl z pakietu na bezdroza, ktory byl oferowany w salonie za doplata, razem z plyta pod silnik. Kupisz w aso, ale po co , kup zamiennik aftermarket z KYB , lesjofors itp.
      ps. Sprawdz czy amorki tez nie byly inne, bo pakiet jest dosc twardy, co moze nie byc zasluga samych sprezyn, a jak zrobisz koze na miekkim amorku to bedzie bujac niezle.

      Tak wiec na pewno nie szukaj od scouta, bo w 4x4 jest z tylu inny zawias, tylko kup zestaw do zwyklej o2 z pakietem na bezdroza. Zwyklej nie 4x4, bo byly tez fwd z tym pakietem.

      Komentarz

      • mattyah4x4
        Rider
        • 2013
        • 664

        #4
        gdzie on to znajdzie... mało tego było jak na lekarstwo, na rynku wtórnym rarytas :roll:
        Diesel Service Śmietana
        43-210 Kobiór
        ul. Kobiórska 77 tel. (32) 218 86 16

        uwaga
        nie robimy pompowtryskiwaczy

        Komentarz

        • Tippo
          L&K
          • 2009
          • 1349
          • Octavia III (5E3)
          • CJSB 1.8 TSI 180 KM

          #5
          Zamieszczone przez mattyah4x4
          gdzie on to znajdzie... mało tego było jak na lekarstwo, na rynku wtórnym rarytas
          Mysle, ze koszt samych czesci bedzie taki jak amor i spring zwykly. Ja mam taki komplet w pudle, ale do 4x4 tsi :P z 8tys przelotu.
          Sam kiedys na allegro widzialem oske o2fl fwd
          Na pamiatke sciagnalem foty z ogloszenia.
          Wedlug opinii pracownika ASO, prowadzi sie to lpiej niz zwykle o2fl bo sporo twardsze. Co jest mozliwe, bo fabrycznie w 4x4 o2FL jest zamontowany taki zawias i nie bujalo.
          Załączone pliki

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            Pakiet na bezdroza ma inny amor niz seryjny zawias. Ze sprezyna to wiadomo. No i jest sztywniej niz w seryjnym zawiasie.
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • Tippo
              L&K
              • 2009
              • 1349
              • Octavia III (5E3)
              • CJSB 1.8 TSI 180 KM

              #7
              Zamieszczone przez Maicroft
              Pakiet na bezdroza ma inny amor niz seryjny zawias. Ze sprezyna to wiadomo. No i jest sztywniej niz w seryjnym zawiasie.
              Moim zdaniem to sie powinno zwac Ruski pakiet, ewentualnie pakiet Nowaka :P

              Komentarz

              • Muti
                Ambiente
                • 2011
                • 199

                #8
                Sprężyny i amory pasuję od 4x4... Sam mam sprężyny tył od passata 4motion. Także obojętne to czy wstawisz pakiet na bezdroża czy od scouta byle tylko w komplecie z amorami.
                Moje projekty car detailingowe
                VW Touran 2.O TDI
                BMW X6 35d
                więcej na PW

                Komentarz

                • Tippo
                  L&K
                  • 2009
                  • 1349
                  • Octavia III (5E3)
                  • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez Muti
                  Sprężyny i amory pasuję od 4x4...
                  Jestes pewien ?? Bo to otwiera przede mna nowe mozliwosci sprzedazy

                  Komentarz

                  • Muti
                    Ambiente
                    • 2011
                    • 199

                    #10
                    Tak.Sprawdź w etce,że wszystko to jeden pies :P Tak jak pisałem...mam z tyłu od paska B7 4motion sportline . Wybrałem dużo większą sztywność,żeby nie siedział na ziemi przy 5os i bagażu,a zarazem nie był kozą(-15mm)
                    Moje projekty car detailingowe
                    VW Touran 2.O TDI
                    BMW X6 35d
                    więcej na PW

                    Komentarz

                    Pracuję...