Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Wymiana oleju a dodatki czyszczace ???

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Wymiana oleju a dodatki czyszczace ???

    RS 2.0 widziałem i faktycznie prawa końcówka to atrapa ale gdzieś w necie wygrzebałem fotki i przy napędzie 4x4 w dieslu widać było dwa tłumiki, dlatego wrzuciłem post bo może jeździ już ktoś takim cudem i podpowie :]

  • #2
    [O2] Wymiana oleju a dodatki czyszczace ???

    Witam,
    niedlugo bede wymienial olej i zastanawiam sie nad uzyciem dodatku czyszczacego.
    Tzn jest to srodek tory dodaje sie do oleju na 10 min przed wymiana.

    Na polce znalazlem NORMFEST CW436 czy ktos moze stosowal takie dodatki i czy rzeczywiscie warto ??
    Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
    Obecnie -> Seicento 900+LPG
    Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
    Bylo ->GOLF 3 1.8

    Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

    Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

    Komentarz


    • #3
      mam takie na zbyciu po jednej szt zostało mi z olejem z passata rodziców który zostal sprzedany przed wymianą płynów, Milers Oils i Motula jak bys był zainteresowany.
      Ma to sens jesli jest regularnie stosowane przy kazdej wymianie oleju. Pytanie w jakim stanie masz silnik zeby sie potem nie okazało, że syf jaki jest uszczenia ci silnik. I ważne byc przy uzywani tego przez mechanika, bo samochód nie powinien jechać tylko byc na podnisniku i 10 min na luzie popracowac przed spuszczeniem oleju jak dobrze pamietam. Tlyko nie wiem czy do rozgrzanego czy zimnego sie dolewa...
      Spalanie - Motostat.pl
      Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
      Moja OII FL 2.0TDI Kombi, oszust RS
      Sprzedam na OLX!!

      Komentarz


      • #4
        Dzieki za zainteresowanie.

        Szczerze mowiac to porzednia wlascicelka wogole nie dbala o samochod i z tego co rozmawialem z ostatnim warsztatem w ktorym "rzekomo" autko bylo robione, to Pani nigdy przez okres 3 lat nie wymienila oleju. Ja w ciagu roku 2 razy wymienialem. Za pierwszym gdy kupilem i drugim po wymianie lancucha i napinacza. Wiec nie bardzo wiem czy brac sie za takie srodki czy poprostu kupic tani olej zalac i po kilku km wymienic filtr i zalac porzadnym olejem.

        Tak na marginesie mam dostep do Castrol Magnatec Prof 5w40, ale dziekuje za propozycje. Z drugiej strony troche ciezko by bylo odebrac bo obecnie nie mieszkam w PL
        Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
        Obecnie -> Seicento 900+LPG
        Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
        Bylo ->GOLF 3 1.8

        Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

        Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

        Komentarz


        • #5
          Poczytaj wątek o olejach tam jest kopalnia wiedzy na ten temat:
          Forum - Octavia Club Polska

          Komentarz


          • #6
            aronus, ja juz sie gubie w tym wszystkim Ilu ludzi tyle pogladow. Jedni mowia tak inni stanowczo nie. Tematy rzeka
            Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
            Obecnie -> Seicento 900+LPG
            Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
            Bylo ->GOLF 3 1.8

            Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

            Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

            Komentarz


            • #7
              Ogólnie ludzie, którzy bardzo dobrze znają się na olejach na tym forum piszą, żeby robić płukankę i nie przejmować się rozszczelnieniem silnika, bo to bajki. Sam zrobiłem pierwszą płukankę przy przebiegu 150 tys. km i nic się nie rozszczelniło.
              Druga sprawa Castrol Magnatec jest bardzo nie polecany na tym forum, resztę doczytaj, albo zapytaj w temacie o olejach.

              Komentarz


              • #8
                misza_zabrze, a skad u ciebie znalazl sie lancuch rozrzadu cos nie kumam iktory tani olej bedzie dobry dla silnika

                Komentarz


                • #9
                  No znalazl sie i jeszcze pasek rozrzadu do tego Tani olej chodzi mi o to zeby posluzyl do przeplukania. Czyli zalewasz robisz kilka km, spuszczasz wymieniasz filtr i zalewasz dobrej jakosci olejem.
                  Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                  Obecnie -> Seicento 900+LPG
                  Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                  Bylo ->GOLF 3 1.8

                  Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                  Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                  Komentarz


                  • #10
                    a w UK nie ma taniego oleju wPL jest orlen

                    Komentarz


                    • #11
                      Pewnie ze jest. Dlatego sie pytam co jest lepsze. Uzycie taniego oleju czy srodka czyszczasego ktory dodaje sie do oleju w silniku.
                      Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                      Obecnie -> Seicento 900+LPG
                      Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                      Bylo ->GOLF 3 1.8

                      Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                      Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                      Komentarz


                      • #12
                        lepiej tani olej to moja opinia i raz w roku wymiana bez wzgledu na km

                        Komentarz


                        • #13
                          ja jakos nie jestem przekonany,mozecie mnie przekonac?

                          Komentarz


                          • #14
                            ...Ten Castrol Magnatec Prof 5w40 to ewentualnie do przepłukania silnika, tylko trzeba potem dokładnie zlać.
                            Potem porządny olej i wymiana za rok, chyba że robisz rocznie więcej niż 15 000 km
                            Nie ufam żadnym preparatom, które trzeba dolewać do silnika.

                            Nie oszczędzaj na oleju, to żadne preparaty nie będą potrzebne.

                            Komentarz


                            • #15
                              Ja nigdy nie robiłem płukanki, dla mnie to jedynie bełkot marketingowy. Zawsze zlewałem jak najdokładniej stary olej po jego rozgrzaniu i zalewałem nowy. Jak zgubiłem miskę olejową po przebiegu ponad 500 kkm silnik w środku był tak czyściutki, że hoho

                              Komentarz

                              POWRÓT NA GÓRĘ
                              Pracuję...
                              X