[O2FL] Koło dwumasowe

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mariu.sz
    Classic
    • 2015
    • 20

    #26
    jak zimny to biegi przełączają się na wyższych obrotach celem szybszego rozgrzania silnika.co do dwumasy odpal auto na zimnym silniku i odczekaj na postoju około 2-3 minut jeśli zacznie stukać to już się sypie,odczekaj jeszcze kilka minut i jak ucichnie to możesz przejechać na niej około 15 tys km.jak stuka na rozgrzanym silniku to wymieniaj

    Komentarz

    • grgr00
      Classic
      • 2016
      • 30

      #27
      tzn. mi nie chodziło o to, że przeciąga biegi, tylko że jak dojeżdżam i chce się zatrzymać to coś się przymula i nie redukuje do 1nki, tylko tak jakbyś na 2gim biegu usiłował manualem się zatrzymać (co oczywiście zgasiłoby silnik). A dwumasa na postoju w ogóle nie stuka, nic nie słychać, czy na D, czy na P, tylko przy dojeżdżaniu (w korkach np.) na 2gim biegu coś szarpie, w tym momencie w którym auto przestaje już zwalniać i jedzie jakby na sprzęgle-bez gazu.

      Kilka minut odczekiwałem już nie raz, żeby się szyby rozmroziły, także na 100% przy takim czymś niczego nie słyszałem.

      Komentarz

      • tomekosw1
        Classic
        • 2013
        • 11
        • Octavia II (1Z3)
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #28
        Witam, dzisiaj wymieniłem zestaw LUKa 600 0016 00 (zakupiłem we własnym zakresie 1350 zł po znajomości ,normalna cena 1650 zł), montaż serwis skoda 850 zł. Wszyscy doradzali mi LUKa , także serwis skody. Co mnie teraz cieszy mam błogą ciszę.
        Załączone pliki

        Komentarz

        • sew1981
          RS
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2009
          • 10917
          • Fiat

          #29
          jako ciekawostkę napiszę - nie wiem jak to się dzieje, ale moja była SI ciągle na ori dwumasie (1.9 tdi awx po chipie)....nalatane 300 tkm już, program zrobiony przy 60 tkm czyli jak producenci chcą to zrobią dobrą dwumasę.
          Ja będę wymieniał niedługo (ale możliwe, że to wina partactwa zakładu montującego lub jego nieuczciwości - brak zamiany) nalot 170 tkm, stuki się pojawiły - mowa o fordzinie. Jak się uda przechodze na zamach jednomas kit valeo i mam wylane na te dwumasy padające....one mają paść i tyle....

          Komentarz

          • Paweł Korzec
            Classic
            • 2017
            • 4
            • Octavia II combi (1Z5)
            • BMM 2.0 TDI 140 KM

            #30
            Zamieszczone przez grgr00
            tzn. mi nie chodziło o to, że przeciąga biegi, tylko że jak dojeżdżam i chce się zatrzymać to coś się przymula i nie redukuje do 1nki, tylko tak jakbyś na 2gim biegu usiłował manualem się zatrzymać (co oczywiście zgasiłoby silnik). A dwumasa na postoju w ogóle nie stuka, nic nie słychać, czy na D, czy na P, tylko przy dojeżdżaniu (w korkach np.) na 2gim biegu coś szarpie, w tym momencie w którym auto przestaje już zwalniać i jedzie jakby na sprzęgle-bez gazu.

            Kilka minut odczekiwałem już nie raz, żeby się szyby rozmroziły, także na 100% przy takim czymś niczego nie słyszałem.
            Można wiedzieć jak wygląda na dzień dzisiejszy stan Twojego dwumasa?

            Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

            Paweł
            O2 FL 2.0 TDI 140KM PD BMM DSG6

            Komentarz

            • Kedzior122
              Drive
              • 2017
              • 71
              • Octavia II combi (1Z5)
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

              #31
              Nie będę klepać drugiego tematu. Ktoś jest w stanie podać jaki konkretnie model zestawu siedzi w O2 FL 2010 1.9 BXE? Zadzwoniłem do jednego mechanika to mówił, że cena około 1500 za zestaw + robota. Drugi mi zaczął gadać, że zestaw valeo za 2400 + wymiana. Trzeci natomiast, że on nie wie co jest w środku i trzeba najpierw rozebrać a potem się zobaczy...

              Komentarz

              • vaz
                Elegance
                • 2010
                • 799
                • Octavia II (1Z3)
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                #32
                W moim przypadku był komplet Sachsa- sprzęgło+DKZ. Miałem uszkodzony docisk i zgodnie z zaleceniem Skody wymieniłem całość na LUK.
                Antyfotoradar Valentine1
                Harry II Classic+Sirio ML145

                Komentarz

                Pracuję...