Posiadam Octavie II i chciałbym troszkę obniżyć lub ewentualnie trochę utwardzić zawieszenie. Co musiałbym wymienić? Czy tylko sprężyny czy amortyzatory czy coś jeszcze. I co polecacie jakich firm itp. itd. Czy może wymienić zawieszenie na te z wersji RS?
Chciałbym także założyć alufelgi 17" (bodajże na oponach 225/45 bo takie były w RS) i właśnie tu mam problem. Jak to jest z tym ET? W 17" jest 54 czy jak kupie mniejsze ET to będę musiał dokupować jakieś dystanse czy coś? Jak to wygląda?
Dzięki za wszelkie info i proszę także o opinie lub nawet zdjęcia jak kto ma obniżone zawieszenie w O2 i jak się tym jeździ.
Jak to jest z tym ET? W 17" jest 54 czy jak kupie mniejsze ET to będę musiał dokupować jakieś dystanse czy coś? Jak to wygląda?
to już musisz zobaczyć w przypadku konkretnych felg jak to będzie wyglądało, ale generalnie jak ET będzie mniejsze to felgi będą wyjeżdzać na zewnątrz więc dystanse tutaj raczej nie będą do niczego potrzebne
dobrze, żebyś zdawał sobie sprawę, że tymi 17 możesz dość konkretnie przymulić to FSI :idea:
Zamieszczone przez Ciacho102
Czy może wymienić zawieszenie na te z wersji RS?
można i tak
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Żeby nie zakładać nowego tematu i robić śmietnika, mam pewne pytanie czy jeżeli na zawieszeniu RS-a fura osiada o 2cm to może istnieje zawieszenie które utwardzi mi samochód nie obniżając go gdyż sporo jeżdżę a nie chcę pogubić zderzaków z wersji sport edition i centrować kółek. Ale muszę utwardzić zawieszenie i sprawić żeby Octa lepiej i zwinniej wchodziła w zakręty. Może zawias z 1.8 TSI? Czekam na propozycję.
aLBATROS, tak to tylko w Erze, MSPANC :diabelski_usmiech
dobra pośmiałem się, a teraz na serio - wymień SAME amortyzatory, tylko niestety na coś porządnego - Bilstein B6 to tutaj minimum, inne "solucje" będa tylko leczeniem syfa przy uzyciu plastra :szeroki_usmiech
With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Rozumiem że do tych Bilsteinów oryginalne sprężyny? czy też jakieś sportowe? Aha no i czy jest jeszcze coś lepszego z Bilstejnów do OII bo ja tylko b6 sport znajduje. Jeżeli wiecie gdzie można kupić np. B8 do OII to dajcie linka.
LUKI, kolega octavian16, już założył osobny wątek i nie przyjmuje do wiadomości że nie mamy kogoś kto tylko się zawieszeniami zajmuje, wyłożono kawę na ławę ale chyba za mało info :lol:
Żeby nie zakładać nowego tematu i robić śmietnika, mam pewne pytanie czy jeżeli na zawieszeniu RS-a fura osiada o 2cm to może istnieje zawieszenie które utwardzi mi samochód nie obniżając go gdyż sporo jeżdżę a nie chcę pogubić zderzaków z wersji sport edition i centrować kółek. Ale muszę utwardzić zawieszenie i sprawić żeby Octa lepiej i zwinniej wchodziła w zakręty. Może zawias z 1.8 TSI? Czekam na propozycję.
wsadz zawias eibacha 30mm niżej niż seria, cena kpl około 2300 lub wariant tańszy to same springi, do tego tuleje z cupry plus ewentualnie stablilizatory eibacha i bedziesz królem zakrętów :wink: :diabelski_usmiech
Jak poprawić wygląd (prześwit zawieszenia) nowego toura który ma prześwit większy z przodu niż z tyłu? Gdzie jest różnica w budowie tego zawieszenia w stosunku do innych modeli Octavii?
Co sądzicie o zmianie seryjnych sprężyn w mojej O II Tour na Eibach Pro-KIT E10-79-004-01-22 ?? Obniżenie standardowe o 30 mm i dodam, że mam alusy 15-tki - jak to będzie wyglądać, czy coś to wizualnie da i czy diametralnie pogorszy się komfort jazdy po naszych polskich drogach? Czy jest sens w ogóle brać się za to?
moim zdaniem nie ma co obniżać mimo że fajnie wygląda, w naszym kraju nie ma warunków do jazdy takimi autami, będą tylko same kłopoty z tego i zero komfortu jazdy, żołądek do wymiany
Witam, jeżdżę skodą octavią 2 FL Mint 1.4 tsi Antracyt, pozdrawiam
Była:
Jest:
1) Octavia 1,4 TSI
jak sobie kupię jeszcze więcej aut to będę miał jeszcze dłuższy podpis
To ja się trochę wepchnę w temat i zapytam z nieco innej beczki - kupiłem właśnie Octavię 2, która ma podniesione zawieszenie (ok 20mm - nie wiem czy nie jest to "pakiet bezdroża"). Orientujecie się jak w ASO robią tego typu modyfikacje i czy są łatwo odwracalne? Auto wcześniej śmigało często dociążone, więc wyobrażam sobie, że było to dosyć praktyczne rozwiązanie, ale ja tego nie potrzebuje a auto na 15" kołach wygląda troche śmiesznie...
to sa po prostu inne sprężyny. jak chcesz miec jak normalnie to musisz wstawic ori springi ze zwykłej o2
co do obniżenia ja smigam 3 tyg na -30 mm i 17' i jestem zachwycony
BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Komentarz