Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] zawias od RS

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] zawias od RS

    Tak sobie poczytałem tych przeciwników jazdy na światłach przez cały rok i... nie wiem czemu tak się boją tych świateł nadal. Głupi jestem :roll:
    Ponieważ żyjemy w Polsce wszelkie dodatkowe środki ostrożności są wskazane na naszych drogach pośród wspaniałych kierowców jaki wydaje nasz kraj

  • #2
    [O2] zawias od RS

    Witam

    Zastanawiam się co by tu zmienić w swojej O2 i wpadłem na pomysł żeby zmienić zawias na taki od RS.

    Czy to jest tylko kwestia sprężyn czy jeszcze coś więcej?
    czym się różni zawias RS od zwykłego O2 ?

    Pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      sprężyny, amortyzatory
      warto tez pomyśleć o hamulcach:tarcze i jarzma(jarzma od BKD pasują)
      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez piotrek_gdy
        sprężyny, amortyzatory
        i masa innych pierdół. Jakiś czas temu też przerabiałem ten temat i jak mi napisano całą listę to mi szczęka opadła. Jak uda mi się odkopać temat to przedstawię Ci listę.
        Nasze Auta http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=599169#599169



        Komentarz


        • #5
          podłączam się do tematu
          Daniel

          Komentarz


          • #6
            sprężyny, amorki, drążki , w 2005 w temu to zrobiłem w aso, do tego jakieś drobne elementy, osobny temat to hamulce

            Komentarz


            • #7
              Jaki koszt takiego zabiegu :?:
              Daniel

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez lilo
                Jaki koszt takiego zabiegu
                w ASo ponad 3000 wyjdzie
                przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                Komentarz


                • #9
                  Zastanawiam sie czy nie lepsza inwestycja jest wsadzic odrazu cos takiego, tylko ze tu felga jak mysle minimum 17", ale za to bedzie hamowac

                  Link
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez piotrek_gdy
                    w ASo ponad 3000 wyjdzie
                    To ja już się wyleczyłem
                    Daniel

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez lilo
                      To ja już się wyleczyłem
                      No więc komplet eibacha masz za 2300 plnów - nówkę sztukę (oczywiście bez montażu). Trakcja top, komfort git, wygląd ok. Czego więcej chcieć ?

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez KriSSo
                        No więc komplet eibacha masz za 2300 plnów - nówkę sztukę (oczywiście bez montażu)
                        Montaż to nie problem :szeroki_usmiech na razie nic nie kombinuje ale też i nie wykluczam pożyjemy zobaczymy :diabelski_usmiech
                        Daniel

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez onyx73
                          sprężyny, amorki, drążki , w 2005 w temu to zrobiłem w aso, do tego jakieś drobne elementy, osobny temat to hamulce
                          a drązki po co wymieniać? :shock: nie wystarczy tylko springi i amory?
                          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez piramida
                            Zamieszczone przez onyx73
                            sprężyny, amorki, drążki , w 2005 w temu to zrobiłem w aso, do tego jakieś drobne elementy, osobny temat to hamulce
                            a drązki po co wymieniać? :shock: nie wystarczy tylko springi i amory?
                            drążki są chyba nieco "grubsze", co do potrzeby ich wymiany zdania są podzielone
                            saport techniczny baj DGW
                            była BKD+DSG '05 120kkm
                            była BXE '08 190kkm
                            no i nie ma :-)

                            Komentarz


                            • #15
                              wydaje mi sie ze do jazdy ulicznej chyba nie potrzeba grubszych drążków przeciez to nie off road :szeroki_usmiech
                              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                              Komentarz


                              • #16
                                Moment, przecież Octa ma ten sam zawias, co Golf. Czy się mylę? Żadnych drążków nie potrzeba wymieniać. Zakłada się amorki, springi, jedzie na geometrię i heja po zakrętach. Trzeba tylko sprawdzić, czy średnica dolnego mocowania amora ma 50 czy 55 mm i nic poza tym.

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez KriSSo
                                  Żadnych drążków nie potrzeba wymieniać.
                                  nie potrzeba ale można
                                  saport techniczny baj DGW
                                  była BKD+DSG '05 120kkm
                                  była BXE '08 190kkm
                                  no i nie ma :-)

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    powiedzcie mi czy założenie sprężyn obniżających - 35 mm na seri amorach ma sens?
                                    Chce go tylko troszke obniżyć a wymiana całego zawiasu to juz grubsza zabawa $
                                    Pozdro

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      W gruncie rzeczy i tak czeka grubsza zabawa $ bo seryjne amory szybką się wysrają przy springach -35mm :wink:

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Czyli i tam wchodzi w gre wymiana kpl springi + amory
                                        Dzieki za info

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          A orientuje się ktoś może jak to jest ze zmiana zawiasu z pakietu terenowego na zawieszenie z rs'a? w 2.0 TDI BKD?

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            bienek88, auto pójdzie w dół jakieś 30-40mm inne są springi i amory.
                                            Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                            @ by Tune-up Gdańsk
                                            TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                            Antek

                                            Komentarz

                                            POWRÓT NA GÓRĘ
                                            Pracuję...
                                            X