Dzięki rrysio. Dzwoniłem dziś do ASO po ile mają CH... No cóż, cena to 786 PLN brutto, więc się muszę z tym przespać. Bo za cholerę nie mogę nigdzie taniej namierzyć w Polsce.
[O2] Montaż tempomatu i MFA w O2 przed FL Mint
Zwiń
X
-
Enriquez, CH można jeszcze dostać na alledrogo.
Czy ktoś może wie czym różnią się moduły z końcówkami AK, BK.
Kolega rrysio, sprawdził mi u kolegi w ETCE, że powinienem zamontować AK. W sobotę w ASO podali mi jednak BK.
I może jeszcze jedno pytanko- jaki mam założyć moduł grupy midline (chrzanić multifunkcję).It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomilKolega rrysio, sprawdził mi u kolegi w ETCE, że powinienem zamontować AK. W sobotę w ASO podali mi jednak BKMoja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez El ZygmuntoAK już został wycofany z produkcji a jego zamiennikiem jest właśnie BKIt doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Komentarz
-
-
Nie wiem dokładnie do kiedy montowany był moduł AK, ale jeśli po VIN'ie ETKA pokazuje, że AK pasuje, to BK na pewno też podejdzie.
W drugą stronę to już może nie być takie oczywiste.
Zarówno AK jak i BK obsługują MFA, tempomat, MAX-DOT oraz multifunkcjęMoja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez El ZygmuntoNie wiem dokładnie do kiedy montowany był moduł AK, ale jeśli po VIN'ie ETKA pokazuje, że AK pasuje, to BK na pewno też podejdzie.
W drugą stronę to już może nie być takie oczywiste.
sprawdzone przez kolegę rrysio, w starszej wersji ETKI pasuje AK,
w ASO podają BK.
Dlatego tyle pytań. Poza tym BK jest praktycznie nieosiągalny. Stąd dociekam.It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Komentarz
-
-
W ASO podają BK, bo nie ma już nowych AK - proponują nowszy ale pasujący zamiennie.
W Twoim przypadku pasuje więc zarówno AK jak i BK (o ile go dostaniesz, bo faktycznie nie jest to proste).Moja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422
Komentarz
-
-
Mam pytanie odnośnie wyświetlacza: czy instalacja tempomatu wymaga wymiany MFA. W mojej o2 ambiente z 2007 jest komputer pokładowy z wyświetlaczem, ale nie jakby połowicznym (tzn. nie ma grafiki pokazującej np. które drzwi są otwarte). Czy po instalacji tempomatu jego funkcje będą wyświetlane, czy obsługa będzie się odbywać "na czuja" bez wizualizacji???Darmowy kapitał startowy od największej internetowej szkoły pokera: http://pl.pokerstrategy.com/uX3CKR.
Pomagam załatwić formalności. Spróbuj! To nic nie kosztuje.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wjtssMam pytanie odnośnie wyświetlacza: czy instalacja tempomatu wymaga wymiany MFA. W mojej o2 ambiente z 2007 jest komputer pokładowy z wyświetlaczem, ale nie jakby połowicznym (tzn. nie ma grafiki pokazującej np. które drzwi są otwarte). Czy po instalacji tempomatu jego funkcje będą wyświetlane, czy obsługa będzie się odbywać "na czuja" bez wizualizacji???It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Komentarz
-
-
Tutaj macie opisy sterowników - który co obsługuje :-)
Type I (Compatible to Slip Ring: 1K0-959-653, 1K0-959-653-A)
Lowline
Part Numbers: 1K0-953-549
Supported Features: None
Midline
Part Numbers: 1K0-953-549-A
Supported Features: Cruise Control, Trip Computer
Highline
Part Numbers: 1K0-953-549-B, 1K0-953-549-D, 1K0-953-549-AM
Supported Features: Cruise Control, Trip Computer, Multi-Function Steering Wheel
Type II (Compatible to Slip Ring: 1K0-959-653-C, 1K0-959-653-D)
Lowline
Part Numbers: 1K0-953-549-E, 1K0-953-549-AE
Supported Features: None
Midline
Part Numbers: 1K0-953-549-F, 1K0-953-549-AF, 1K0-953-549-AP, 1K0-953-549-AQ, 1K0-953-549-BC
Supported Features: Cruise Control, Trip Computer
Highline
Part Numbers: 1K0-953-549-G, 1K0-953-549-AG, 1K0-953-549-AK, 1K0-953-549-AL, 1K0-953-549-BD, 1K0-953-549-BK
Supported Features: Cruise Control, Trip Computer, Multi-Function Steering WheelPozdrawiam,
Michał
Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)
Komentarz
-
-
Wielkie dzięki za info.
PozdroDarmowy kapitał startowy od największej internetowej szkoły pokera: http://pl.pokerstrategy.com/uX3CKR.
Pomagam załatwić formalności. Spróbuj! To nic nie kosztuje.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jago7270Zamieszczone przez kropeckdalej 7'mkąPozdrawiam,
Michał
Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez aqq5Czy ktos z oklegów montował coś takiego w nowym Mincie (koniec 2010) ?
Interesuje mnie głównie MFA, z tego co wiem to mocno namieszali w modułach w tym modelu. Będe wdzięczny za info.
"[O2] [O2FL] montaż MFA (komputer pokładowy) w Classic/Mint"
Ostatni post na stronie 18tej.
Zależy mi przede wszystkim na komputerze (MFA).Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
Jest: starszy diesel na B.
Komentarz
-
-
Highline
Part Numbers: 1K0-953-549-G, 1K0-953-549-AG, 1K0-953-549-AK, 1K0-953-549-AL, 1K0-953-549-AQ, 1K0-953-549-BD, 1K0-953-549-BK, 1K0-953-549-CC, 1K0-953-549-CD
Supported Features: Cruise Control, Trip Computer
Witam numery sterowników od Emba powyżej super. Dzięki nim udało mi się za grosze dołożyć tempomat. Nie brałem się za instalowanie samemu zadzwoniłem do ASO i zapytałem jaki mam sterownik podałem przykładowy żeby pan wiedział o jaki moduł chodzi okazało sie że mam z końcówką CC powyżej opisane że Highline i tak było pojechałem(ważne nie dzwonić tylko pojechać osobiście) do ASO Al.Jerozolimskie 5a Skoda Bohema motors Warszawa i zamontowali za 145zł z kodowaniem, testami, gwarancją itd dostałem jeszcze ful gadżetów warunek był jeden żeby moduł był high line lub midline z wyłączeniem końcówki BD i pasująca manetka. Ponoć są High line i midline które idą ciężko bo maja zablokowane kodowanie i wtedy pan powiedział że takie to montaż ok 400-600zł jak szukałem to jeszcze na Połczyńskiej powiedzieli mi 200zł ale Skoda Bohema zrobiła lepsze wrażenie (TV, dobra kawa,herbata,woda placyk dla malucha - gratis) może komuś się przyda bo po co się męczyć jak za 145zł jest z gwarancją i obsługa super.
Komentarz
-
-
Numery sterowników to żadna tajemnica. Możesz je bez problemu znaleźć np. tutaj:
Sztuką jest natomiast wybrać odpowiedni do pojazdu - chodzi mi o czujnik G85, obsługę skrzyni automatycznej, rodzaj magistrali czy typu taśmy zwijaka... To, że miałeś akurat highline - to miałeś szczęście po prostu i faktycznie ASO, któremu się chciało za to zabrać, gdyż w większości przypadków jest - "się nie da panie".Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
Komentarz