Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Heble 280->288

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Heble 280->288

    jak napisał
    Jac_ek
    jestem za. A co do podziału forum to wydaje mi się ze podzielenie na O1 i O2 było by najlepszym rozwiązaniem
    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

  • #2
    [O2] Heble 280->288

    Nareszcie się doczekałem montażu

    tak wyglądają używane heble (całe kolumny oczywiście) 288 jak się je dobrze kupi :lol:













    a tak, wyglądają heble 280, po przebiegu 45kkm, oczywiście wiem, że niektórzy robią na tym swobodnie 200kkm :lol: :lol: :lol:
    (należy dodać, że to nie są żadne tanie zamienniki :idea: )










    miszczunio przy pracy



    demontage... montage...







    stare...



    nowe...

    saport techniczny baj DGW
    była BKD+DSG '05 120kkm
    była BXE '08 190kkm
    no i nie ma :-)

    Komentarz


    • #3
      różnica kolosalna, dla mnie oczywista, bo jeździłem wymiennie BXE <-> BKD, tak jak w kwestii hamulców jak i zawieszenia, ten zabieg tylko potwierdza MOJE wcześniejsze opinie, że i hamulce i zawieszenie w BXE jest lekką pomyłką.
      teraz mogę wreszcie powiedzieć, że jest wreszcie PRAWIE normalnie (jeszcze tył), pominąwszy oczywiście kwestię geometrii zawieszenia, które jest w tej chwili rozjechane i auto się po prostu nie prowadzi w ogóle :lol:
      no i droga otwarta na 312, w tym momencie to już tylko formalność.

      oczywiście wielkie dzięki dla DGW za jak zwykle profi robotę mimo choroby, jak dla mnie to jak zwykle sama przyjemność, móc trochę pogrzebać przy aucie i troszeczkę pomagać i czegoś się nauczyć

      fajnie bo za jednym zamachem mam nowe i lepsze hebelki o raz zawias z przodu

      dzięki Grześ
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz


      • #4
        jeszczę trochę oftopiku

        mój ulubiony pług śnieżny










        mój cholerny próg :evil:






        coś dla zakompleksionych skodziarzy, mała kuracja magicznymi znaczkami :lol:





        i na koniec trochę o globalizacji





        :shock:



        saport techniczny baj DGW
        była BKD+DSG '05 120kkm
        była BXE '08 190kkm
        no i nie ma :-)

        Komentarz


        • #5
          i jeszcze wielkie podziękowania dla Triss i optiona za nocne pożyczanie auta, żebym nie musiał do wtorku ciąć tych moich cudownych F1 :szeroki_usmiech
          dzięki i przepraszam, że wyciągnąłem z wanny
          saport techniczny baj DGW
          była BKD+DSG '05 120kkm
          była BXE '08 190kkm
          no i nie ma :-)

          Komentarz


          • #6
            Ładnie
            Superb 2 FL Combi 2,0 TDI CFBG


            PerfectService by DGW

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez szkoda
              oczywiście wielkie dzięki dla DGW za jak zwykle profi robotę mimo choroby, jak dla mnie to jak zwykle sama przyjemność, móc trochę pogrzebać przy aucie i troszeczkę pomagać i czegoś się nauczyć
              nie ma problemu dobrze że umiesz pomagać bo niestety są tacy co zamiast pomagać tylko przeszkadzają :diabelski_usmiech
              aaa zapomniałeś dać dzienniczek do wpisania oceny :wink:

              ps trzeba było przynajmniej w foto shopie wymazać te zacieki na moich zaciskach :wink: :P

              ps nie ma to jak kupić używki w dobrym stanie :lol:
              NFPNorth-West
              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
              WARSZTAT www.dsize.pl
              ->
              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez szkoda
                tak wyglądają używane heble (całe kolumny oczywiście) 288 jak się je dobrze kupi
                Ile taka przyjemność?
                Powered by Rogalotti + DSG

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez blackspot
                  Zamieszczone przez szkoda
                  tak wyglądają używane heble (całe kolumny oczywiście) 288 jak się je dobrze kupi
                  Ile taka przyjemność?
                  z tego co się orientowałem, to np. na allegro takie sensowne zestawy można kupić w widełkach 400-700 (pominąwszy jakieś ekstrema cenowe :lol: ) za stronę, warto dać sobie czas tak jak ja (w końcu auto jeździ i mimo wszystko hamuje) i wtedy można upolować coś naprawdę dobrego i wcale nie najdroższego.
                  saport techniczny baj DGW
                  była BKD+DSG '05 120kkm
                  była BXE '08 190kkm
                  no i nie ma :-)

                  Komentarz


                  • #10
                    Aż dziwne, że taka różnica w hamowaniu z 280 na 288? :shock: z 280 na 312 to rozumiem, ale 8 mm robi aż taką różnicę? Dziwne.

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez KriSSo
                      Aż dziwne, że taka różnica w hamowaniu z 280 na 288? :shock: z 280 na 312 to rozumiem, ale 8 mm robi aż taką różnicę? Dziwne.
                      różnica jest OGROMNA, zwróć uwagę, że to nie tylko te 8mm ale jeszcze klocek (taki sam jak w 312) :idea:
                      saport techniczny baj DGW
                      była BKD+DSG '05 120kkm
                      była BXE '08 190kkm
                      no i nie ma :-)

                      Komentarz


                      • #12
                        dodam jeszcze, że przy przebiegu ~80kkm i jeżdżeniu dużo w dużym mieście zdecydowanie należałoby poważnie zastanowić się nad wymianą kompletu amortyzatorów, dlatego, że na pewno są już zużyte, niezależnie od tego co mówią testery i koledzy robiący na kompletach po 300kkm :idea:
                        ja dyskomfort odczuwałem już od dłuższego czasu ~60kkm, ale przy tym przebiegu IMO można to zrobić niejako domyślnie.
                        saport techniczny baj DGW
                        była BKD+DSG '05 120kkm
                        była BXE '08 190kkm
                        no i nie ma :-)

                        Komentarz


                        • #13
                          Fajne hebelki, ja u siebie mam 288, nie wiem jak hamuje się na 280, ja nie narzekam :P
                          Marek

                          Komentarz


                          • #14
                            szkoda, co do zawiasu to potwierdzam. Mi na testach na stacji kontroli wyszło wszystko ładnie, pięknie, cud i malina, a jak się przejechałem OII z przebiegiem o 50kkm mniejszym to nie wiem gdzie ten cud ani gdzie ta malina :wink:

                            Komentarz


                            • #15
                              przydatny mod szkoda ja mam seryjne jeszcze heble i powiem wam ze nie raz brakuje mi lepszych hamulców
                              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez szkoda
                                dodam jeszcze, że przy przebiegu ~80kkm i jeżdżeniu dużo w dużym mieście zdecydowanie należałoby poważnie zastanowić się nad wymianą kompletu amortyzatorów, dlatego, że na pewno są już zużyte, niezależnie od tego co mówią testery i koledzy robiący na kompletach po 300kkm :idea:
                                ja dyskomfort odczuwałem już od dłuższego czasu ~60kkm, ale przy tym przebiegu IMO można to zrobić niejako domyślnie.
                                Ja swoj zawias wymienilem jakos miedzy 40-50kkm,tyle ze ja nie lubie lozka wodnego na warszawskich koleinach....wymiana tez u miszczunia DGW
                                a hebelki w wymiarze jeszcze 280 ale przynajmniej tarcze i klocki sa z wyzszej polki
                                tak samo przod jak i tyl
                                CDS-AutoSpa

                                AXR TDI+
                                Perfect Service by DobryGrześWawa
                                ET-14,352

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez miguello
                                  na testach na stacji kontroli wyszło wszystko ładnie, pięknie, cud i malina, a jak się przejechałem OII z przebiegiem o 50kkm mniejszym to nie wiem gdzie ten cud ani gdzie ta malina :wink:
                                  dokładnie, ludzie się przyzwyczajają a potem pieprzą bzdury, że zawias zdrowy :lol:

                                  Zamieszczone przez pstrykacz
                                  nie wiem jak hamuje się na 280
                                  słabo

                                  Zamieszczone przez Andrzej Z.
                                  Ja swoj zawias wymienilem jakos miedzy 40-50kkm
                                  no i to jest sensowne
                                  saport techniczny baj DGW
                                  była BKD+DSG '05 120kkm
                                  była BXE '08 190kkm
                                  no i nie ma :-)

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez szkoda
                                    zastanowić się nad wymianą kompletu amortyzatorów, dlatego, że na pewno są już zużyte, niezależnie od tego co mówią testery
                                    szczególnie te po lewej stronie :szeroki_usmiech :wink:

                                    już 5 lat temu mówiłem że jak sprawdzać amory to tylko na maszynie która jest do tego dedykowana, a sa takie...

                                    Zamieszczone przez Andrzej Z.
                                    Ja swoj zawias wymienilem jakos miedzy 40-50kkm,
                                    chodzi Cui o amortyzatory ? jeżeli tak to leciutkie przegięcie..., ale tak 80-90 to okej.

                                    Zamieszczone przez szkoda
                                    testery i koledzy robiący na kompletach po 300kkm
                                    no ci od accordów sa najbardziej zatwardziali chyba ... :twisted:
                                    panie byłem , sprawdzałem , to chonda przecież..., japoński

                                    [ Dodano: Pon 05 Kwi, 10 17:54 ]
                                    aaaaaaa.... , sorki , tu jakiś kolega se chonde kupił ostatnio... :P :wink:
                                    O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                    GVI 1.4TSI
                                    LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                    tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez leszekmw
                                      chodzi Cui o amortyzatory ? jeżeli tak to leciutkie przegięcie..., ale tak 80-90 to okej.
                                      w Warszawie niekoniecznie, jak mówiłem od 60kkm to naprawdę czuć, tak samo miałem w poprzednim aucie.

                                      [ Dodano: Pon 05 Kwi, 10 18:05 ]
                                      Zamieszczone przez leszekmw
                                      już 5 lat temu mówiłem że jak sprawdzać amory to tylko na maszynie która jest do tego dedykowana, a sa takie...
                                      tu nie ma co sprawdzać tylko zmieniać

                                      Zamieszczone przez leszekmw
                                      o chonda przecież..., japoński
                                      to to raczej jakiś chiński :szeroki_usmiech
                                      saport techniczny baj DGW
                                      była BKD+DSG '05 120kkm
                                      była BXE '08 190kkm
                                      no i nie ma :-)

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        szkoda, tak z ciekawości pytanko czym różni się zawieszenie w BKD i BXE., oczywiście poza drobnymi szczegółami w budowie kolumn mcphersona :?: :diabelski_usmiech
                                        "Uczciwy człowiek szuka prawdy, kłamca jest patologicznie wszechwiedzący"

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez leszekmw
                                          chodzi Cui o amortyzatory ? jeżeli tak to leciutkie przegięcie...
                                          Niby czemu przegiecie ??
                                          Nie bardzo lubie stososwac polsrodki bo to pozniej co najmniej dwa razy wiecej kosztuje,a tak dla ciekawosci powiem ze przy wymianie okazalo sie ze jeden amorek juz sie znacznie pocil,nie bylo jeszcze tragedii ale juz dawal znak ze cos sie z nim nie dobrego dzieje,i tak jak mowilem wymienialem nie dlatego ze juz cos walilo stukalo a dlatego ze nie lubie lozka wodnego
                                          Wymienialem caly zawias nie tylko amorki,czyli i sprezyny,silentbloki,gumki, laczniki,na silentblokach tez juz byly znaczne luzy,dlatego powedrowaly w ich miejsce mocniejsze z CUPRY :wink:

                                          [ Dodano: Pon 05 Kwi, 10 19:00 ]
                                          Zamieszczone przez szkoda
                                          Andrzej Z. napisał/a:
                                          Ja swoj zawias wymienilem jakos miedzy 40-50kkm

                                          no i to jest sensowne
                                          Teraz mam cos kolo 86-87kkm i nic sie nie dzieje,ale przy 90kkm przeglad u DGW wiec sie okaze co w trawie (zawieszeniu) piszczy
                                          CDS-AutoSpa

                                          AXR TDI+
                                          Perfect Service by DobryGrześWawa
                                          ET-14,352

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez szkoda
                                            tu nie ma co sprawdzać tylko zmieniać
                                            Oczywiście, poza tym jak tu sprawdzić na maszynie rzekomo dedykowanej do sprawdzania amortyzatora ? Gdzie taką maszynę można spotkać?

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez Andrzej Z.
                                              Niby czemu przegiecie ??
                                              sorki , ie spojrzałem że chodzi o O1. w tych ałtach faktycznie - 60 tys zawias można zmieniać , ale bez amortyzatorów, w dalszym ciągu twierdzę ze 80 tys wytrzymują.

                                              zupełnie abstrahując - kolega co kupił ode mnie skode ma teraz 160 tys przeszło i dalej jeździ na ori amorach a zawias pewnie wymieniany był przeze mnie przy 64 tyś jak pamiętam.
                                              ale jak wjeżdżał/zjeżdżał z podnośnika to go rzucało jak stara kur..na majówce i jak mu o tym powiedziałem to coś tam przebąknął ..i zdziwiony pytał czy ja nie zmieniałem amorków,

                                              [ Dodano: Pon 05 Kwi, 10 19:28 ]
                                              KriSSo, niktóre stacje obsługi mają takie ,jest to oddzielna maszynka do badania amortyzatorów. nie jestem pewien ale mają to zazwyczaj na sao.
                                              O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                              GVI 1.4TSI
                                              LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                              tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Zamieszczone przez keraj998
                                                szkoda, tak z ciekawości pytanko czym różni się zawieszenie w BKD i BXE., oczywiście poza drobnymi szczegółami w budowie kolumn mcphersona :?: :diabelski_usmiech
                                                no właśnie takimi drobiazgami jak amortyzator, sprężyny... w BXE to wszystko sprawia takie rachityczne wrażenie :roll:
                                                saport techniczny baj DGW
                                                była BKD+DSG '05 120kkm
                                                była BXE '08 190kkm
                                                no i nie ma :-)

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez szkoda
                                                  sprawia takie rachityczne wrażenie :roll:
                                                  może archaiczne :?:
                                                  O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                                  GVI 1.4TSI
                                                  LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                                  tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X