tak wyglądają używane heble (całe kolumny oczywiście) 288 jak się je dobrze kupi :lol:
a tak, wyglądają heble 280, po przebiegu 45kkm, oczywiście wiem, że niektórzy robią na tym swobodnie 200kkm :lol: :lol: :lol:
(należy dodać, że to nie są żadne tanie zamienniki :idea: )
miszczunio przy pracy
demontage... montage...
stare...
nowe...
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
różnica kolosalna, dla mnie oczywista, bo jeździłem wymiennie BXE <-> BKD, tak jak w kwestii hamulców jak i zawieszenia, ten zabieg tylko potwierdza MOJE wcześniejsze opinie, że i hamulce i zawieszenie w BXE jest lekką pomyłką.
teraz mogę wreszcie powiedzieć, że jest wreszcie PRAWIE normalnie (jeszcze tył), pominąwszy oczywiście kwestię geometrii zawieszenia, które jest w tej chwili rozjechane i auto się po prostu nie prowadzi w ogóle :lol:
no i droga otwarta na 312, w tym momencie to już tylko formalność.
oczywiście wielkie dzięki dla DGW za jak zwykle profi robotę mimo choroby, jak dla mnie to jak zwykle sama przyjemność, móc trochę pogrzebać przy aucie i troszeczkę pomagać i czegoś się nauczyć
fajnie bo za jednym zamachem mam nowe i lepsze hebelki o raz zawias z przodu
dzięki Grześ
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
i jeszcze wielkie podziękowania dla Triss i optiona za nocne pożyczanie auta, żebym nie musiał do wtorku ciąć tych moich cudownych F1 :szeroki_usmiech
dzięki i przepraszam, że wyciągnąłem z wanny
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
oczywiście wielkie dzięki dla DGW za jak zwykle profi robotę mimo choroby, jak dla mnie to jak zwykle sama przyjemność, móc trochę pogrzebać przy aucie i troszeczkę pomagać i czegoś się nauczyć
nie ma problemu dobrze że umiesz pomagać bo niestety są tacy co zamiast pomagać tylko przeszkadzają :diabelski_usmiech
aaa zapomniałeś dać dzienniczek do wpisania oceny :wink:
ps trzeba było przynajmniej w foto shopie wymazać te zacieki na moich zaciskach :wink: :P
ps nie ma to jak kupić używki w dobrym stanie :lol:
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
tak wyglądają używane heble (całe kolumny oczywiście) 288 jak się je dobrze kupi
Ile taka przyjemność?
z tego co się orientowałem, to np. na allegro takie sensowne zestawy można kupić w widełkach 400-700 (pominąwszy jakieś ekstrema cenowe :lol: ) za stronę, warto dać sobie czas tak jak ja (w końcu auto jeździ i mimo wszystko hamuje) i wtedy można upolować coś naprawdę dobrego i wcale nie najdroższego.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
dodam jeszcze, że przy przebiegu ~80kkm i jeżdżeniu dużo w dużym mieście zdecydowanie należałoby poważnie zastanowić się nad wymianą kompletu amortyzatorów, dlatego, że na pewno są już zużyte, niezależnie od tego co mówią testery i koledzy robiący na kompletach po 300kkm :idea:
ja dyskomfort odczuwałem już od dłuższego czasu ~60kkm, ale przy tym przebiegu IMO można to zrobić niejako domyślnie.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
szkoda, co do zawiasu to potwierdzam. Mi na testach na stacji kontroli wyszło wszystko ładnie, pięknie, cud i malina, a jak się przejechałem OII z przebiegiem o 50kkm mniejszym to nie wiem gdzie ten cud ani gdzie ta malina :wink:
dodam jeszcze, że przy przebiegu ~80kkm i jeżdżeniu dużo w dużym mieście zdecydowanie należałoby poważnie zastanowić się nad wymianą kompletu amortyzatorów, dlatego, że na pewno są już zużyte, niezależnie od tego co mówią testery i koledzy robiący na kompletach po 300kkm :idea:
ja dyskomfort odczuwałem już od dłuższego czasu ~60kkm, ale przy tym przebiegu IMO można to zrobić niejako domyślnie.
Ja swoj zawias wymienilem jakos miedzy 40-50kkm,tyle ze ja nie lubie lozka wodnego na warszawskich koleinach....wymiana tez u miszczunia DGW
a hebelki w wymiarze jeszcze 280 ale przynajmniej tarcze i klocki sa z wyzszej polki
tak samo przod jak i tyl
na testach na stacji kontroli wyszło wszystko ładnie, pięknie, cud i malina, a jak się przejechałem OII z przebiegiem o 50kkm mniejszym to nie wiem gdzie ten cud ani gdzie ta malina :wink:
dokładnie, ludzie się przyzwyczajają a potem pieprzą bzdury, że zawias zdrowy :lol:
Zamieszczone przez pstrykacz
nie wiem jak hamuje się na 280
słabo
Zamieszczone przez Andrzej Z.
Ja swoj zawias wymienilem jakos miedzy 40-50kkm
no i to jest sensowne
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
szkoda, tak z ciekawości pytanko czym różni się zawieszenie w BKD i BXE., oczywiście poza drobnymi szczegółami w budowie kolumn mcphersona :?: :diabelski_usmiech
"Uczciwy człowiek szuka prawdy, kłamca jest patologicznie wszechwiedzący"
chodzi Cui o amortyzatory ? jeżeli tak to leciutkie przegięcie...
Niby czemu przegiecie ??
Nie bardzo lubie stososwac polsrodki bo to pozniej co najmniej dwa razy wiecej kosztuje,a tak dla ciekawosci powiem ze przy wymianie okazalo sie ze jeden amorek juz sie znacznie pocil,nie bylo jeszcze tragedii ale juz dawal znak ze cos sie z nim nie dobrego dzieje,i tak jak mowilem wymienialem nie dlatego ze juz cos walilo stukalo a dlatego ze nie lubie lozka wodnego
Wymienialem caly zawias nie tylko amorki,czyli i sprezyny,silentbloki,gumki, laczniki,na silentblokach tez juz byly znaczne luzy,dlatego powedrowaly w ich miejsce mocniejsze z CUPRY :wink:
[ Dodano: Pon 05 Kwi, 10 19:00 ]
Zamieszczone przez szkoda
Andrzej Z. napisał/a:
Ja swoj zawias wymienilem jakos miedzy 40-50kkm
no i to jest sensowne
Teraz mam cos kolo 86-87kkm i nic sie nie dzieje,ale przy 90kkm przeglad u DGW wiec sie okaze co w trawie (zawieszeniu) piszczy
sorki , ie spojrzałem że chodzi o O1. w tych ałtach faktycznie - 60 tys zawias można zmieniać , ale bez amortyzatorów, w dalszym ciągu twierdzę ze 80 tys wytrzymują.
zupełnie abstrahując - kolega co kupił ode mnie skode ma teraz 160 tys przeszło i dalej jeździ na ori amorach a zawias pewnie wymieniany był przeze mnie przy 64 tyś jak pamiętam.
ale jak wjeżdżał/zjeżdżał z podnośnika to go rzucało jak stara kur..na majówce i jak mu o tym powiedziałem to coś tam przebąknął ..i zdziwiony pytał czy ja nie zmieniałem amorków,
[ Dodano: Pon 05 Kwi, 10 19:28 ] KriSSo, niktóre stacje obsługi mają takie ,jest to oddzielna maszynka do badania amortyzatorów. nie jestem pewien ale mają to zazwyczaj na sao.
szkoda, tak z ciekawości pytanko czym różni się zawieszenie w BKD i BXE., oczywiście poza drobnymi szczegółami w budowie kolumn mcphersona :?: :diabelski_usmiech
no właśnie takimi drobiazgami jak amortyzator, sprężyny... w BXE to wszystko sprawia takie rachityczne wrażenie :roll:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz