Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Heble 280->288

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zamieszczone przez leszekmw
    Zamieszczone przez szkoda
    sprawia takie rachityczne wrażenie :roll:
    może archaiczne :?:
    nie dlaczego :?:
    saport techniczny baj DGW
    była BKD+DSG '05 120kkm
    była BXE '08 190kkm
    no i nie ma :-)

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez leszekmw
      KriSSo, niktóre stacje obsługi mają takie ,jest to oddzielna maszynka do badania amortyzatorów.
      Ja tam nigdy takiego urządzenia w żadnej stacji obsługi nie widziałem, dlatego padło moje pytanie.

      P.S
      Żeby nie było wątpliwości, to nie piszę o trzepaku, na którym wyskakują (nie mające wiele wspólnego ze sprawnością amortyzatora) procenty przyczepności a dokładniej różnice poziomów dla kół na jednej i drugiej osi.

      Komentarz


      • #28
        KriSSo, ja też nie piszę o tych urządzeniach po których przejeżdżają 20-tonowe tiry a zaraz potem cinkłeczento.
        tak jk napisałem , na stacajch diagnostycznych , n. takich jakie rozpatrują reklamacje marmoryzatorów , jak na przykład w aso , maja takie małe najazdy tylko do tego.
        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
        GVI 1.4TSI
        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

        Komentarz


        • #29
          Zamieszczone przez szkoda
          Zamieszczone przez KriSSo
          Aż dziwne, że taka różnica w hamowaniu z 280 na 288? :shock: z 280 na 312 to rozumiem, ale 8 mm robi aż taką różnicę? Dziwne.
          różnica jest OGROMNA, zwróć uwagę, że to nie tylko te 8mm ale jeszcze klocek (taki sam jak w 312) :idea:
          Niby 8 mm ALE te 8mm należy pomnożyć razy cały obwód tarczy co daje dużo więcej.Zwróciłem również uwagę ,że przy tarczy 280 zostaje rant ok 2mm.Tarcza 280 z klockiem z 312 moim zdaniem(tak wynika z zdjęcia)nie będzie zostawiać rantu.Czyli reasumując 8mm+2mm rantu(która zostawiała tarcza 280mm) =10mm=1cm.Mnożąc to razy obwód tarczy daje dość spora różnice-stąd wyraźna różnica w hamowaniu.
          Z pozdrowieniami Rambo :hi:

          Komentarz


          • #30
            szkoda,
            czy zmieniałeś kodowanie modułu ABS/ESP?
            Moja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422

            Komentarz


            • #31
              Zamieszczone przez El Zygmunto
              szkoda,
              czy zmieniałeś kodowanie modułu ABS/ESP?
              już tam DGW wszystko zmienia co trzeba
              saport techniczny baj DGW
              była BKD+DSG '05 120kkm
              była BXE '08 190kkm
              no i nie ma :-)

              Komentarz


              • #32
                Zamieszczone przez szkoda
                już tam DGW wszystko zmienia co trzeba
                szkoda (sorry za nadużycie :lol: ), że u mnie nie ma takiego DGW, bo też szykuje mi się taka zmiania - graty już są w garażu tylko czasu brak :evil:

                a tak na serio, zmieniałeś te ustawienia czy nie ma takiej potrzeby? do O1 "chodzą" takie opisy, ale do O2 info brak :cry:
                Moja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422

                Komentarz


                • #33
                  Zamieszczone przez El Zygmunto
                  a tak na serio, zmieniałeś te ustawienia czy nie ma takiej potrzeby? do O1 "chodzą" takie opisy, ale do O2 info brak
                  no mówię, przecież, że tak
                  tyle, że ja nie muszę się tym sam przejmować a co za tym idzie nawet nie wiem co i jak, widziałem tylko, że cos tam czarował

                  w 2,0FSI też są 280 :?:
                  saport techniczny baj DGW
                  była BKD+DSG '05 120kkm
                  była BXE '08 190kkm
                  no i nie ma :-)

                  Komentarz


                  • #34
                    W 2.0 FSI są 288, ale ja zmieniałem motorownię
                    Moja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422

                    Komentarz


                    • #35
                      A jaka jest różnica pomiędzy piastami mocowanymi na 3 lub 4 śruby ops: Jedyne co przychodzi mi do łba to 3 śrubowe w 1,9 i 2,0 (140 KM), 4 śruby w 2,0 170 KM. Czy dobrze myślę. I czy w każdym przypadku będzie P&P :?:
                      It doesn't matter what we're losing
                      It only matters what we're going to find!

                      Komentarz


                      • #36
                        Zamieszczone przez tomil
                        Jedyne co przychodzi mi do łba to 3 śrubowe w 1,9 i 2,0 (140 KM), 4 śruby w 2,0 170 KM.
                        nie jest tak, w 1,9 bywają zarówno 3 i 4 śrubowe :idea:

                        geometria zrobiona, jest... bajka, zupełnie inne auto
                        weźcie pod rozwagę taką zmianę, np. jak hamulce i amory zużyte to nie ma się co szczypać, warto :!:
                        saport techniczny baj DGW
                        była BKD+DSG '05 120kkm
                        była BXE '08 190kkm
                        no i nie ma :-)

                        Komentarz


                        • #37
                          te jarzma i zaciski wygladaja znajomo .... czyzby to samo co w O1 ?
                          kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
                          _________________________________________
                          Do sprzedania:
                          komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
                          zaciski do hamulcow 280mm.

                          Komentarz


                          • #38
                            Jarzmo w OII jest inne niz w OI, sprawdzalem przy okazji montazu do OI jarzm z hebli 312mm
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz


                            • #39
                              Zamieszczone przez szkoda
                              weźcie pod rozwagę taką zmianę, np. jak hamulce i amory zużyte to nie ma się co szczypać, warto
                              No własnie zaczynam o tym myśleć, stąd moje pytanie. Miałeś farta z zakupem kolumn McPersona- to co jest na alledrogo to jakiś szrot :roll:
                              It doesn't matter what we're losing
                              It only matters what we're going to find!

                              Komentarz


                              • #40
                                Zamieszczone przez tomil
                                Zamieszczone przez szkoda
                                weźcie pod rozwagę taką zmianę, np. jak hamulce i amory zużyte to nie ma się co szczypać, warto
                                No własnie zaczynam o tym myśleć, stąd moje pytanie. Miałeś farta z zakupem kolumn McPersona- to co jest na alledrogo to jakiś szrot :roll:
                                można znaleźć trza polować trochę
                                saport techniczny baj DGW
                                była BKD+DSG '05 120kkm
                                była BXE '08 190kkm
                                no i nie ma :-)

                                Komentarz


                                • #41
                                  mała uwaga:
                                  po takiej operacji auto idzie w górę oczywiście, więc to nie jest dobre dla glebogryzarek
                                  nie pamiętam w tej chwili ile, może DGW pomoże, przed zmianą mieliśmy 9,4 a po... :roll:
                                  saport techniczny baj DGW
                                  była BKD+DSG '05 120kkm
                                  była BXE '08 190kkm
                                  no i nie ma :-)

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    mała uwaga:
                                    po takiej operacji auto idzie w górę oczywiście, więc to nie jest dobre dla glebogryzarek
                                    nie pamiętam w tej chwili ile, może DGW pomoże, przed zmianą mieliśmy 9,4 a po... :roll:
                                    Pawelku, a tak jasniej, bo nie rozumiem, a bardzo sie staram, co idzie w gore?? Chyba spalanie
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      Zamieszczone przez Maicroft
                                      mała uwaga:
                                      po takiej operacji auto idzie w górę oczywiście, więc to nie jest dobre dla glebogryzarek
                                      nie pamiętam w tej chwili ile, może DGW pomoże, przed zmianą mieliśmy 9,4 a po... :roll:
                                      Pawelku, a tak jasniej, bo nie rozumiem, a bardzo sie staram, co idzie w gore?? Chyba spalanie
                                      spalanie może i też
                                      ale mi chodzi o zawias, to jest zawias od BKD i wszystko idzie trochę wyżej, to 9,4 to do DGW, będzie wiedział o co chodzi, bo to punkt odniesienia przy naszych pomiarach

                                      [ Dodano: Sro 07 Kwi, 10 21:43 ]
                                      z drugiej strony na pewno jest to też związane z klapnięciem starych amorów i sprężyn w jakimś stopniu
                                      saport techniczny baj DGW
                                      była BKD+DSG '05 120kkm
                                      była BXE '08 190kkm
                                      no i nie ma :-)

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        Zamieszczone przez szkoda
                                        z drugiej strony na pewno jest to też związane z klapnięciem starych amorów i sprężyn w jakimś stopniu
                                        I tu bym się doszukiwał głównej przyczyny a nie BKD. Różnica w masie silnika jest przecież ze 20 kg pi razy oko. Wsadziłbyś pasażera i już będzie siedział niżej, niż BKD z jednym kierowcą

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          Zamieszczone przez szkoda
                                          może DGW pomoże, przed zmianą mieliśmy 9,4 a po... :roll:
                                          coś mi świta że było 13.1 czyli 3.7cm wyżej
                                          zmierzymy jeszcze w przyszłym tygodniu - zobaczymy ile siadło
                                          NFPNorth-West
                                          2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                          WARSZTAT www.dsize.pl
                                          ->
                                          CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                          spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            dobrygrzeswawa, daj znac, co i jak przeprogramowywales vagiem.

                                            Komentarz


                                            • #47
                                              Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                                              Zamieszczone przez szkoda
                                              może DGW pomoże, przed zmianą mieliśmy 9,4 a po... :roll:
                                              coś mi świta że było 13.1 czyli 3.7cm wyżej
                                              zmierzymy jeszcze w przyszłym tygodniu - zobaczymy ile siadło
                                              o właśnie, coś takiego
                                              zmierzymy

                                              [ Dodano: Czw 08 Kwi, 10 10:13 ]
                                              Zamieszczone przez fernando
                                              dobrygrzeswawa, daj znac, co i jak przeprogramowywales vagiem.
                                              nie wiem czy mu się to kalkuluje :lol: :wink:
                                              saport techniczny baj DGW
                                              była BKD+DSG '05 120kkm
                                              była BXE '08 190kkm
                                              no i nie ma :-)

                                              Komentarz


                                              • #48
                                                operacja zakończona, przód nowe kolumny mcphersona ze sprężynami, amorami, większe hamulce, tył -> nowe amory, nowe klocki i tarcze, poreperowane elementy gumowo metalowe, jakieś tam drążki nowe i jest już zupełnie fajnie
                                                dzięki Grzechu :drive: :tunning :jump:
                                                saport techniczny baj DGW
                                                była BKD+DSG '05 120kkm
                                                była BXE '08 190kkm
                                                no i nie ma :-)

                                                Komentarz


                                                • #49
                                                  Nie ma sprawy
                                                  ważne że auto jeździ jak powinno i w końcu nie będziesz narzekał na hamulce
                                                  NFPNorth-West
                                                  2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                                  WARSZTAT www.dsize.pl
                                                  ->
                                                  CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                                  spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                                  Komentarz


                                                  • #50
                                                    Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                                                    ważne że auto jeździ jak powinno i w końcu nie będziesz narzekał na hamulce
                                                    saport techniczny baj DGW
                                                    była BKD+DSG '05 120kkm
                                                    była BXE '08 190kkm
                                                    no i nie ma :-)

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X