Zamieszczone przez leszekmw
[O2] Heble 280->288
Zwiń
X
-
Ja tam nigdy takiego urządzenia w żadnej stacji obsługi nie widziałem, dlatego padło moje pytanie.Zamieszczone przez leszekmwKriSSo, niktóre stacje obsługi mają takie ,jest to oddzielna maszynka do badania amortyzatorów.
P.S
Żeby nie było wątpliwości, to nie piszę o trzepaku, na którym wyskakują (nie mające wiele wspólnego ze sprawnością amortyzatora) procenty przyczepności a dokładniej różnice poziomów dla kół na jednej i drugiej osi.
Komentarz
-
-
KriSSo, ja też nie piszę o tych urządzeniach po których przejeżdżają 20-tonowe tiry a zaraz potem cinkłeczento.
tak jk napisałem , na stacajch diagnostycznych , n. takich jakie rozpatrują reklamacje marmoryzatorów , jak na przykład w aso , maja takie małe najazdy tylko do tego.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Niby 8 mm ALE te 8mm należy pomnożyć razy cały obwód tarczy co daje dużo więcej.Zwróciłem również uwagę ,że przy tarczy 280 zostaje rant ok 2mm.Tarcza 280 z klockiem z 312 moim zdaniem(tak wynika z zdjęcia)nie będzie zostawiać rantu.Czyli reasumując 8mm+2mm rantu(która zostawiała tarcza 280mm) =10mm=1cm.Mnożąc to razy obwód tarczy daje dość spora różnice-stąd wyraźna różnica w hamowaniu.Zamieszczone przez szkodaróżnica jest OGROMNA, zwróć uwagę, że to nie tylko te 8mm ale jeszcze klocek (taki sam jak w 312) :idea:Zamieszczone przez KriSSoAż dziwne, że taka różnica w hamowaniu z 280 na 288? :shock: z 280 na 312 to rozumiem, ale 8 mm robi aż taką różnicę? Dziwne.
Z pozdrowieniami Rambo :hi:
Komentarz
-
-
szkoda,
czy zmieniałeś kodowanie modułu ABS/ESP?Moja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422
Komentarz
-
-
szkoda (sorry za nadużycie :lol: ), że u mnie nie ma takiego DGW, bo też szykuje mi się taka zmiania - graty już są w garażu tylko czasu brak :evil:Zamieszczone przez szkodajuż tam DGW wszystko zmienia co trzeba
a tak na serio, zmieniałeś te ustawienia czy nie ma takiej potrzeby? do O1 "chodzą" takie opisy, ale do O2 info brak :cry:Moja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422
Komentarz
-
-
no mówię, przecież, że takZamieszczone przez El Zygmuntoa tak na serio, zmieniałeś te ustawienia czy nie ma takiej potrzeby? do O1 "chodzą" takie opisy, ale do O2 info brak
tyle, że ja nie muszę się tym sam przejmować a co za tym idzie nawet nie wiem co i jak, widziałem tylko, że cos tam czarował
w 2,0FSI też są 280 :?:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
W 2.0 FSI są 288, ale ja zmieniałem motorownięMoja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422
Komentarz
-
-
A jaka jest różnica pomiędzy piastami mocowanymi na 3 lub 4 śruby
ops: Jedyne co przychodzi mi do łba to 3 śrubowe w 1,9 i 2,0 (140 KM), 4 śruby w 2,0 170 KM. Czy dobrze myślę. I czy w każdym przypadku będzie P&P :?:
It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Komentarz
-
-
nie jest tak, w 1,9 bywają zarówno 3 i 4 śrubowe :idea:Zamieszczone przez tomilJedyne co przychodzi mi do łba to 3 śrubowe w 1,9 i 2,0 (140 KM), 4 śruby w 2,0 170 KM.
geometria zrobiona, jest... bajka, zupełnie inne auto
weźcie pod rozwagę taką zmianę, np. jak hamulce i amory zużyte to nie ma się co szczypać, warto :!:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
No własnie zaczynam o tym myśleć, stąd moje pytanie. Miałeś farta z zakupem kolumn McPersona- to co jest na alledrogo to jakiś szrot :roll:Zamieszczone przez szkodaweźcie pod rozwagę taką zmianę, np. jak hamulce i amory zużyte to nie ma się co szczypać, wartoIt doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Komentarz
-
-
można znaleźć trza polować trochęZamieszczone przez tomilNo własnie zaczynam o tym myśleć, stąd moje pytanie. Miałeś farta z zakupem kolumn McPersona- to co jest na alledrogo to jakiś szrot :roll:Zamieszczone przez szkodaweźcie pod rozwagę taką zmianę, np. jak hamulce i amory zużyte to nie ma się co szczypać, wartosaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
spalanie może i teżZamieszczone przez MaicroftPawelku, a tak jasniej, bo nie rozumiem, a bardzo sie staram, co idzie w gore?? Chyba spalaniemała uwaga:
po takiej operacji auto idzie w górę oczywiście, więc to nie jest dobre dla glebogryzarek
nie pamiętam w tej chwili ile, może DGW pomoże, przed zmianą mieliśmy 9,4 a po... :roll:
ale mi chodzi o zawias, to jest zawias od BKD i wszystko idzie trochę wyżej, to 9,4 to do DGW, będzie wiedział o co chodzi, bo to punkt odniesienia przy naszych pomiarach
[ Dodano: Sro 07 Kwi, 10 21:43 ]
z drugiej strony na pewno jest to też związane z klapnięciem starych amorów i sprężyn w jakimś stopniusaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
I tu bym się doszukiwał głównej przyczyny a nie BKD. Różnica w masie silnika jest przecież ze 20 kg pi razy oko. Wsadziłbyś pasażera i już będzie siedział niżej, niż BKD z jednym kierowcąZamieszczone przez szkodaz drugiej strony na pewno jest to też związane z klapnięciem starych amorów i sprężyn w jakimś stopniu
Komentarz
-
-
coś mi świta że było 13.1 czyli 3.7cm wyżejZamieszczone przez szkodamoże DGW pomoże, przed zmianą mieliśmy 9,4 a po... :roll:
zmierzymy jeszcze w przyszłym tygodniu - zobaczymy ile siadło
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
o właśnie, coś takiegoZamieszczone przez dobrygrzeswawacoś mi świta że było 13.1 czyli 3.7cm wyżejZamieszczone przez szkodamoże DGW pomoże, przed zmianą mieliśmy 9,4 a po... :roll:
zmierzymy jeszcze w przyszłym tygodniu - zobaczymy ile siadło
zmierzymy
[ Dodano: Czw 08 Kwi, 10 10:13 ]
nie wiem czy mu się to kalkuluje :lol: :wink:Zamieszczone przez fernandodobrygrzeswawa, daj znac, co i jak przeprogramowywales vagiem.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
operacja zakończona, przód nowe kolumny mcphersona ze sprężynami, amorami, większe hamulce, tył -> nowe amory, nowe klocki i tarcze, poreperowane elementy gumowo metalowe, jakieś tam drążki nowe i jest już zupełnie fajnie
dzięki Grzechu
:drive: :tunning :jump:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Nie ma sprawy
ważne że auto jeździ jak powinno i w końcu nie będziesz narzekał na hamulce
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-

Komentarz