Czy ktokolwiek z Was koledzy robił już ten silnik?. Mam zamiar zawirusować go do jakiś 170 KM i 380 Nm i mam pytanie jak ten silnik znosi taki zabieg i czy nie ma problemów z DPF-em?. Czy komputer nie świruje i co chwila nie włącza się kontrolka filtra cząsteczek lub inne niespodzianki.
Z góry dziękuję za podzielenie się Waszymi doświadczeniami z tym silnikiem
pita, podjedź do dobrej firmy tuningowej a oni zrobia to porzadnie nawet jest mozliwosc wyłaczenia dpf i usuniecia go
nie wiem kto w poznaniu ale we wrocku masz dynosoft
pita, jeżeli jesteś ekologiem to zostaw filtr. Jeśli nie, to go wyrzuć bo jego zadanie to obniżenie emisji spalin, a jednocześnie zduszenie momentu obrotowego. Ja wyrzuciłem filtr i mam teraz 440 Nm i 201KM gdzie w serii było 173/370 8) (pamiętaj ja mam inny motor)
Oczywiście możesz chipować z filtrem, moce będą mniejsze, a filtr można wyłączyć softem (żadnego świrowania kontrolek etc.) i wcale nie trzeba go usuwać fizycznie.
Nie polecam..
Ew.. chips.. i głowica w bagażniku zamiast koła zapasowego..
140 jest chyba zbyt wrażliwa..
Moja biega po Polsce i często jest 3800 na 5 biegu i grubo na 6..
Po zabiegach na coś około 180KM Octa nakarmiła się 6 litrami oleju na 23 tys km
Fakt.. jechała jak wściekła..
Moi koledzy którzy pozostali przy 170-180KM, 4 z 5 robili już głowice..
Problem w tym że turbiny w nich są papierowe, dwumasy max znoszą 440NM.. ale największym problemem jest głowica.
Gr VW się nie przyznaje ale w PDF 2.0 są wadliwe konstrukcyjnie ( materiał ) głowice..
Gdy głowica powie do widzenia.. w serwisie montują od całkiem innego dostawcy..
Jest o tym cicho..
Jeżeli masz zamiar cisnąć na trasie nie polecam..
Powróciłem do serii na long-life i obecnie max zbija 3 litry oleju...
Mniej więcej co 7tys km.
Nie polecam..
Ew.. chips.. i głowica w bagażniku zamiast koła zapasowego..
140 jest chyba zbyt wrażliwa..
Moja biega po Polsce i często jest 3800 na 5 biegu i grubo na 6..
Po zabiegach na coś około 180KM Octa nakarmiła się 6 litrami oleju na 23 tys km
Fakt.. jechała jak wściekła..
Moi koledzy którzy pozostali przy 170-180KM, 4 z 5 robili już głowice..
Problem w tym że turbiny w nich są papierowe, dwumasy max znoszą 440NM.. ale największym problemem jest głowica.
Gr VW się nie przyznaje ale w PDF 2.0 są wadliwe konstrukcyjnie ( materiał ) głowice..
Gdy głowica powie do widzenia.. w serwisie montują od całkiem innego dostawcy..
Jest o tym cicho..
Jeżeli masz zamiar cisnąć na trasie nie polecam..
Powróciłem do serii na long-life i obecnie max zbija 3 litry oleju...
Mniej więcej co 7tys km.
Można ? Można.
ale to jakiś specjalny egzemplarz, głowice padają bo są wadliwe i niewiele to ma wspólnego z programem, z moją zero problemów a 3L oleju na 7kkm?!
to jest jakaś masakra, moja tradycyjnie 0,5-1,0L na 15kkm
tyle, że 180KM nie próbowałem z niej wyciągnąć ze względu na DSG głównie.
można? można
sprężarki owszem padają, ale również na serii, raz, że za małe dwa, że "fabryczne" przeładowanie swoje robi
[ Dodano: Pią 04 Cze, 10 12:28 ]
Zamieszczone przez vesti
Jest o tym cicho..
cicho to chyba jest na ten temat w ASO
aczkolwiek nie powinni robic problemów z wymianą GWARANCYJNĄ
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
O jakich glowicach wy opowiadacie - co za pierdoly. BMM ma 8V glowice i jeszcze nie slyszalem zeby komus odleciala, to nie jest zakichane BKD w ktorym wielu wymienilo juz wszystko co moglo i dalej jest z tego zlom, a inni palcem nie tkneli mimo ponad 180KM pod maska i wiecej z momementem od 370 w gore.
Auto wypilo 6l oleju bo turbine szlag trafil i tyle. Normalnie nawet trzymajac opor nie ma takich szans.
Co to jest 3800 na 5 biegu, 170-180, a 6 bieg nie istnieje. Wtedy jest 3500 a auto idzie tak samo, chyba ze program z dupy pod maska siedzi :lol:
Zamieszczone przez vesti
Gr VW się nie przyznaje ale w PDF 2.0 są wadliwe konstrukcyjnie ( materiał ) głowice..
Maslo maslane. Moze mylisz pierwsze filtry mokre z filtrami suchymi, a co do tego ma glowica :roll:
P.S. Ciekawe kto to zrobil program z 440Nm na seryjnej sprezarce :lol: Chyba juz wiem czemu 6l oleju zniknelo :diabelski_usmiech
Koledzy nie czytacie ze zrozumieniem, ja w moim poście pytam o chipowanioe silnika BMM i to max do 170 KM i 380Nm więc niech mi ktoś nie wypisuje historii jak to on zrobił u siebie 440 Nm i mu padło to czy tamto. Proszę o rzetelne opinie tych którzy mają właśnie silnik BMM i coś z nim robili.
Z góry dziękuję tym co to uszanują i nie zaśmiecają tematu, a bajkopisarzy zapraszam do innego postu.
Z góry dziękuję tym co to uszanują i nie zaśmiecają tematu, a bajkopisarzy zapraszam do innego postu.
cholera, naprawdę ostro idziesz :lol:
możesz sobie spokojnie odnieść wszystkie wypowiedzi odnośnie BKD do BMM z pominięciem tych głowicowych problemów, chyba, że koniecznie masz zamiar się ślepo upierać przy opiniach TYLKO O BMM tyle, że wtedy niewiele się dowiesz , bo tych silników jest tutaj stosunkowo mało, za to BKD całkiem sporo a różnią się one ZTCW głowicą właśnie.
Zamieszczone przez pita
pytam o chipowanioe silnika BMM i to max do 170 KM i 380Nm
i taki właśnie setap (372Nm) miałem u siebie w BKD z DSG, uchodzącym za bardziej delikatny i śmiało polecam, oczywiście tej opinii możesz nie brać pod uwagę :szeroki_usmiech
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Oczywiście możesz chipować z filtrem, moce będą mniejsze, a filtr można wyłączyć softem (żadnego świrowania kontrolek etc.) i wcale nie trzeba go usuwać fizycznie.
A to mi ciekawostke sprzedales...wywalilem juz parenascie filtrow i zawsze usuwam srodek.
Chcesz mi powiedziec ze zapychanie filtra jest spowodowane programem :twisted: i mozna to wylaczyc...ciekawe jak :roll:
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG www.tune-up.pl
..hehe..no właśnie...pewna ASO forda dostał od nas soft do wyłączenia DPF w paru focusach...a po paru tygodniach wszystkie wróciły bo jeździć nie chciały, a cały problem w tym że zapomnieli je fizycznie usunąć :P
...programowe wyłączenie DPF polega na usunięciu z procka procesu dopalania...orz paru innych odpowiedzialnych za pomiary nasycenia itd...ale sadza dalej byłaby filtrowana, więc po jakimś czasie filtr zostałby zapchany...... :roll:
sory za zasmiecanie odnosnie bkd ale sam mam bkd co prawda ponad 100tys dopiero zrobione i od około 35tys na programach najpier vtecha pózniej CS i na razie nie wiedze nic niepokojącego z głowicą, sprzęgło trzyma moment co prawda słaby około 390, zuzycie oleju praktycznie nie zauwazalne a wymieniam co 10tys motul. Palioza miał w swoim bkd gt22 moment coś około 450 i troche km na robił więc wydaje mi sie ze z tymi głowicami to loteria chyba jest, chyba ze sie myle i za nie długo zobacze pusty zbiorniczek wyrównawczy :evil:
Dodam ze na serii obróciłem dwa razy berlin kraków srednio 180 na tempomacie i silnik sie nie rozsypał :szeroki_usmiech
pita, ja mam zrobiony BMM w Leonie przez Dynosoft Wrocław.
Wyszło 169PS i jakoś 370Nm. Soft robiłem ponad rok temu, autko śmiga bez problemów. Teraz mam 80tyś km przebiegu, z czego 20 na sofcie i ani razu nie miałem problemów z DPF itp.
Choć nie ukrywam, że brakuje mocy :cry: przydałoby się więcej.
pita, ja mam zrobiony BMM w Leonie przez Dynosoft Wrocław.
Wyszło 169PS i jakoś 370Nm. Soft robiłem ponad rok temu, autko śmiga bez problemów. Teraz mam 80tyś km przebiegu, z czego 20 na sofcie i ani razu nie miałem problemów z DPF itp.
Choć nie ukrywam, że brakuje mocy :cry: przydałoby się więcej.
Jeszcze Ci brakuje mocy???. Nie odczułeś zmiany pod dodaniu tych 30 KM i 50 Nm?. Jak ze spalaniem teraz wygląda?
...te silniczki standardowo i bezpiecznie wychodzą ok 390Nm i 165KM...ale robiłem próby (na A4 brata )..i wypluł 430NM i 185KM!!! bez N.L ...pomykał jak szalony przez tydzień...ale daliśmy mu spokój bo to było max wydajności pompy :wink:
...a tu standardowy..w miarę mocny wykresik:
pita, ja mam zrobiony BMM w Leonie przez Dynosoft Wrocław.
Wyszło 169PS i jakoś 370Nm. Soft robiłem ponad rok temu, autko śmiga bez problemów. Teraz mam 80tyś km przebiegu, z czego 20 na sofcie i ani razu nie miałem problemów z DPF itp.
Choć nie ukrywam, że brakuje mocy :cry: przydałoby się więcej.
Jeszcze Ci brakuje mocy???. Nie odczułeś zmiany pod dodaniu tych 30 KM i 50 Nm?. Jak ze spalaniem teraz wygląda?
jak pojezdzisz chwile to wydaje ci sie ze auto juz nie jedzie więc chcesz wiecej :diabelski_usmiech
Komentarz