rrysio, chwilowo w zadnym, jednak zrobienie takiego foto to z 10 minut bedzie.
Z tym ze HID dobrze oddaje nawet sama zwykla zarowke H7 - z racji na to ze odciecie w soczewce nie ulega zmianie.
To jest wlasnie glowna roznica miedzy lampami bez soczewki - bo one jednak swiatlo rozszczepiaja i sporo "jasnosci" idzie psu w dupe :twisted:
Dzisiaj pojezdze sobie po miescie wieczorem i w nocy, mam nadzieje ze bedzie mokro - bo wtedy odda to mi w 100% uzytecznosc moda - ile tak naprawde swiatla trafia na jezdznie i jak widac te zakichane dziury.
Nastepny mod to chyba HID w halogeny na dole :twisted:
Barwa zestawu to 6K :szeroki_usmiech
jak będziesz mógł to zapodaj zdjęcia soczewek ze zwykłymi H7, bo własnie to jest najciekawsze jaka jest różnica w świeceniu na zwykłem zarówce pomiedzy refleksem a soczewką
Ambiente + pakiet na bezdroża
było 153,4KM / 349,4Nm jest 176,1KM / 386,7Nm
Różnica jak widać na zdjęciach jest kolosalna, ale tego można było się spodziewać przy HID'ach. Szkoda, że nie zrobiłeś porównania tych lamp ze zwykłymi żarówkami, bo to jest ciekawe.
Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Różnica jak widać na zdjęciach jest kolosalna, ale tego można było się spodziewać przy HID'ach. Szkoda, że nie zrobiłeś porównania tych lamp ze zwykłymi żarówkami, bo to jest ciekawe.
takiego moda zrobiłem ponad rok temu, oczywiście bez hidów, różnica pomiędzy lampą refleksyjną, a projekcyjną jest kolosalna :diabelski_usmiech :twisted:
"Uczciwy człowiek szuka prawdy, kłamca jest patologicznie wszechwiedzący"
Reszta jak mam ochote po 1000 - w cene wliczone sa absolutnie nowe i oryginalne lampy fabrycznie uzbrojone w silniczki oraz wiazke i zarowki + zaslepki.
Ja swoj kpl dzisiaj zwiozlem - wiec jutro wstawie pare fotek
misiek^wro to kiedy można by zamówić te lampy u ciebie ?
Ambiente + pakiet na bezdroża
było 153,4KM / 349,4Nm jest 176,1KM / 386,7Nm
piotrek_os, grzalem dlugimi i opalarka z daleka - po tym zabiegu znow nabraly wody
ja jakupiłem kseny to jeden mi lekko parował do czasu kiedy adamb mi podpowiedział zeby właczyc na pare min długie.....po tym zabiegu jak "0" parowania :diabelski_usmiech
piotrek_os, grzalem dlugimi i opalarka z daleka - po tym zabiegu znow nabraly wody
Nie opalarką tylko długimi, aby nie było dużej różnicy temperatur. Otwierałeś lampy a Hidy jak i xenony wytwarzają niską temperaturę i stąd trzeba trochę czasu aby wyschły w środku.
Marcin0201, a myslisz ze co zrobilem? Nie wiem jak ona sie tam dostaje :shock:
Z reklamacja nie bedzie problemu ... ale ... problem polega na tym, ze lampe trzeba oddac ... w zwiazku z tym zamontowac na pewien czas kpl starych lamp, bo ona idzie do Skody w CZ i odsylaja nowa, chyba ze Pan ma na stanie odpowiednia lampe ( rzadko sie to zdarza, bo ma 1 kpl org i 1 kpl depo i co jakis czas magazyn jest pusty ) To tyle w temacie. W sprowadzanie lamp sie nie bawie :evil:
Chyba, ze ktos jest swiadom tego, ze jezdze tam raz na 3-4 tygodnie, moze sie okazac ze jak zabiore lampe, to nie bedzie nowej na wymiane i jest gotow na takie niedogodnosci.
Cena na ta chwile za kpl to 6100 KORON - czyli jakies 970 zl.
Jesli ktos jest swiadom niedogodnosci - prosze dac mi znac.
Do Czech jade w nastep tygodniu - okolice czw-pt - jesli komus sie uda dogadac ze mna finansowo itd - moge kpl przywiezc.
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
Oczywiście, że nie dają. Nie chcę rozpoczynać "wojenki" HIDy <> Ori ksenony, ale tak na prawdę ori ksenony od HIDów różnią się głównie typem mocowania palnika i czasami niestety jakością wykonania (choć nie zawsze). Zmierzam do tego, że to dokładnie ta sama technologia, czyli wysoka sprawność = niskiemu wydzielaniem ciepła. Główne różnice HID <> ori ksenon to najczęściej brak autopoziomowania i systemu oczyszczania reflektorów, czyli tak na prawdę "wina" niskiej oceny HIDów nie leży często po ich stronie
czasami niestety jakością wykonania (choć nie zawsze)
Masz racje. Ja jednak jestem takim mikrodetalista, ze nie pozwolilem sobie na zakup gownianych zarnikow i przetwornic - sprzet jest naprawde najwyzszej klasy z tego co mozna kupic - jesli idzie o graty dostepne na allegro - takze u mnie jakosciowo BARDZO to przypomina ori produkty Philipsa/Osrama/Helli
Co do oczyszczanie - zamontowane fabrycznie. Brak tylko samopoziomowania, ktore na ta chwile kpl z montazem to kwestia 1200-1400 zl :cry: - ja jednak go nie chce, bo lubie decydowac samemu jak ma mi wiazka daleko leciec :twisted:
Sprawa ciepla - zanim zareklamuje lampe, sprobuje polozyc troche silikonu w 1 miejsce ... bo podejrzewam, ze tamtedy wlasnie cieknie ...
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
Ja na twoim miejscu bym nie rzeźbił, jeżeli masz możliwość wymiany gwarancyjnej. Sprawdz jak masz sklejone te lampy - na klej, czy na silikon?. Jeżli na silikon, to znaczy, że są to 'składaki'.
Jeśli chodzi o silikon, to jest to rozwiązanie tymczasowe i nie zdaje egzaminu długoterminowo - wiem to z autopsji
Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Koledzy. Wydaje mi się że w mojeje Octavi II FL światła słabo świecą. Zastanawiam się co można z tym zrobić. Ksenony są drogie w serwisie powiedzieli że dołożenie to koszt około 8000 zł. Jest to więc nieopłacalne. Piszecie tu o jakiś Hidach. Możecie napisać co to jest, jaki jest koszt tego, czy będą pasowały do moich soczewkowych reflektorów na żarówki H7. Czy trzeba dokupić jeszcze jakąś przetwornicę, czy system sprawdzania awarii żarówki nie będzie pokazywał błędu i ewentualnie o innych problemach które mogą wystąpić przy ich instalacji.
marcink_1, hidy pod H7 istnieja, kupujesz kpl wybierajac sobie jaki chcesz zarnik - polecam 6000K - bylem zwolennikiem 4,3kK jednak od pewnego czasu wole 6kK.
Montuje sie to PnP bez zadnego ciecia czy lutowania, a co piekne - 1 kodowanie w sterowniku ( zamiana na xenon, 1 minuta czekania) odpalenie auta i pieknie swieci
Jak masz soczewki to nie bedzie problemu z oslepianiem - inaczej gdy reflektory sa ryflowane badz plastikowe bez soczewek.
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
marcink_1, na chwilę obecną montaż HID-ów w OIIFL nie jest tak bezproblemowy jak w OII przed liftem. Po zakodowaniu ksenonów w sterowniku, przestają działać światła dzienne. Jak na razie problem jest nierozwiązany
Jak masz soczewki to nie bedzie problemu z oslepianiem
Pozwolisz, że ze swojej strony dodam tylko, że Twoje stwierdzenie jest prawdą pod jednym warunkiem. Tak na prawdę, aby HIDy w soczewkach nie oślepiały (mówię to z autopsji w poprzednim aucie), kluczowy jest kształt przesłony umieszczonej w środku soczewki. Pozwoliłem sobie zrobić mały rysunek (sorry za jakość, w Paintcie )
Komentarz