Pytanko jakie tarcze i czy sa takie zeby były 312mm, 5x112, otwor 57.1 jak do octavii 2 2.0tdi 140KM?Bez wymiany zwrotnicy..tylko jarzma, zaciski zostają..
Swap hamulce 312
Zwiń
X
-
Też planuje ten mod i mam pytanie:
- czy minimalny rozmiar felg pod 312mm to 16 cali? Mam zimówki na 15-stakch i jeszcze bieżnika trochę tam jest, następne zmienię na 16-stki.
- jakie tarcze mogę mieć z tyłu w SII FL 1.8 TSI CDAB 256 czy 272?
Pozdrawiam
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bikol Zobacz wpis- czy minimalny rozmiar felg pod 312mm to 16 cali? Mam zimówki na 15-stakch
Komentarz
-
-
Witam Wszystkich serdecznie
Przeczesując forum odnośnie swapu hebli na 312 to powiem, że szukanie Jarzm od Passata b6 nie są najlepsze hehh mało ich w sieci bd trzeba się rozejrzeć po jakiś szrotach w ostateczności zostaje zakupić nowe z sklepu hehe
Odnośnie Jarzm na przód i zacisków już wszystko jasne następna kwestia to tarcze i klocki
Zastanawiam się nad tarczami Rotinger GT i Zimmermann Sport hmmm jak myślicie które by były lepsze ??
Komentarz
-
-
Jeśli mogę też dodam coś od siebie - samemu też wymieniłem z 288/256 na 312/282.
Przód kompletny (tarcze, klocki, zaciski, osłony tarcz i jarzma) kupiłem z S3 2.0t, a tył (taki sam komplet jak na przód) kupiłem z jakiegoś seata chyba FR.
Jeśli mieliśmy hamulce fabrycznie 288/256 to
1. odkręcamy zaciski - nie odłączamy przewodów hamulcowych!!! - nie ma takiej potrzeby
2. odkręcamy jarzmo
3. wymontowujemy stare tarcze i klocki
4. wymieniamy osłony przeciwpylowe na większe
5. wkręcamy zacisk - przedni wystarczy docisnąć - uprzednio odkręć wieczko płynu hamulcowego
6. montujemy nową/większą tarczę
7. zakręcamy jarzmo z większego zestawu
8. montujemy nowe klocki do swojego AKTUALNEGO zacisku i skręcamy
Mi samemu przód zajął trochę ponad godzinę - tył pomógł kolega bo nie posiadam narzędzia do wkręcania tłoczków tylnych zacisków. Nic nie trzeba było odpowietrzać ani wymieniać poza wymienionymi elementami.
Jest jeszcze ważny temat większych osłon tarcz przednich i tylnich. Da się je wymienić bez ściągania piast ale trzeba przynajmniej tylnie delikatnie naciąć.
Kompletny zestaw z demontażu udało mi się sprzedać za prawią tą samą cenę co kupiłem swap na większe hamulce - także jak jest jeszcze co odsprzedać to nie jest aż taka droga modyfikacja.
Ilość aut z jakich pasuje do nas ten zestaw na swap jest przeogromna! Postaram się wypisać większość z nich - są to auta o płycie podłogowej z naszej Octavii:
Audi A3 Mk2 (8P)
Audi TT Mk2 (8J)[1]
Volkswagen Touran (1T)
Volkswagen Caddy (2K)
SEAT Altea (5P)
Volkswagen Golf Mk5 (1K)
Škoda Octavia Mk2 (1Z)
Volkswagen Golf Plus (5M)
SEAT Toledo Mk3 (5P)
Volkswagen Jetta Mk5 (1K)
SEAT León Mk2 (1P)
Volkswagen Scirocco (13)
Volkswagen Golf Mk6 (5K)
Škoda Yeti (5L)
Volkswagen Jetta Mk6 (1K)
Audi Q3 (8U)
Volkswagen Beetle (A5) (16)
Volkswagen Eos
Škoda Superb (3T, 2008–2015)
Volkswagen Sharan/SEAT Alhambra (7N, 2010-2017)
Volkswagen Tiguan (5N, 2007–2017)
Te auta mają elektryczny ręczny - można przeszczepić wszystko oprócz zacisków tylnych
Volkswagen Passat CC (3C, 2008–2011)
Volkswagen CC (35, 2012–2017)
Volkswagen Passat (B6/B7) (3C, 2005–2014)
Komentarz
-
-
Szybkie pytanko hamuoce z golfa5 r32 podejdzie hamulec i zwrotnica do o2?MaderFaker EKOlot -> http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...t-vrs-interior
KUPIĘ: tunel z podłokietnikiem-kpl, Zderzak vrs FL, Skladane lusterka-kpl, Maxi-dot
Komentarz
-
Komentarz