Ruszylem, skreciłem i sie zdziwilem 
 Z prawego Macphersona wyciagnalem pol zwoju. Rodzily sie w glowie rozne koncepcje z KYB UltraSR + Eibach Pro Kit -30mm na czele ale chyba wole pojsc w mix oryginalu z RS. 
Czy ktos moze podpowiedziec jakie nr katalogowe maja sprezyny przednie z RSa poliftowego do Diesla 170KM?
Czy amortyzatory RS mial inne czy takie same (fi 55 oczywiscie)?
Czy sprawdzi sie polaczenie amorow fabrycznych 2.0TDI z nowymi sprezynami RS? Chodzi mi tylko o to zeby nieco obnizyc przod zeby nie stal wyzej od tylu a juz zeby nie stal wyzej na nowych sprezynach niz teraz...
Jestem otwarty na inne sugestie
							
						
					
 Z prawego Macphersona wyciagnalem pol zwoju. Rodzily sie w glowie rozne koncepcje z KYB UltraSR + Eibach Pro Kit -30mm na czele ale chyba wole pojsc w mix oryginalu z RS. Czy ktos moze podpowiedziec jakie nr katalogowe maja sprezyny przednie z RSa poliftowego do Diesla 170KM?
Czy amortyzatory RS mial inne czy takie same (fi 55 oczywiscie)?
Czy sprawdzi sie polaczenie amorow fabrycznych 2.0TDI z nowymi sprezynami RS? Chodzi mi tylko o to zeby nieco obnizyc przod zeby nie stal wyzej od tylu a juz zeby nie stal wyzej na nowych sprezynach niz teraz...
Jestem otwarty na inne sugestie

Komentarz